X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Ex-testerki. Cudzie trwaj
Odpowiedz

Ex-testerki. Cudzie trwaj

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 21 sierpnia 2018, 10:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phnappy pewnie, że trzymamy tu kciuki :) liczę na śliczne fotki waszych maluszków <3

Achia mam nadzieję, że obędzie się bez zabiegu :/ nie znam się za bardzo, ale jak nie urok to... Ciągle coś

Właśnie a propo mm chce Was pytać. Z Tosia nie miałam pokarmu, a polozne nie chciały dawać mm, mała spadła bardzo z wagi i przez to zaostrzyła się żółtaczka. W końcu po 3 dniach głodówki mała dostała mm. Teraz nie wiem czy nie będę rodzić w tym samym szpitalu (jak się uda donosić to nie) i chce być przygotowana. Czy w razie braku pokarmu moge mieć swoje mm, takie jakie chce podawać dziecku, swój czajnik i podgrzewacz i mieć w poważaniu położne ? Nie chcę znów przechodzić tego samego, wiadomo że może tak nie być, ale wtedy to o mało w depresję nie wpadłam przez ten ich atak na kp, płakałam całe dnie razem z Tosia. Tak byłoby mi najwygodniej, jak bym miała wszystko swoje, tylko chyba trochę głupio, jak to u Was wygladalo ?

Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 sierpnia 2018, 10:29

• Kaczorka Autorytet

Wysłany: 21 sierpnia 2018, 10:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uzupełniłam dziewczyny pierwszą stronę. Nie wiem czy wszystko! Tyle co pamiętałam ;)
    Rucola - wysunęłaś się na pierwszą pozycję :P

No i fajnie wiedzieć, że macie takie pozytywne opinie o tych zabawkach CzuCzu. Będę musiała zobaczyć jeszcze co oni tam mają :)
    Lunaris - te nasze karty niestety nie mają dziurek..

Phnappy - kciuki za nereczki! :) a karmieniem się totalnie nie stresuj. Na takich stronach najczęściej trafia się na osoby zafiksowane na punkcie karmienia. Ale trzeba na temat spojrzeć racjonalnie - nic na siłę :) i myślę, że trochę intuicji matczynej nie zaszkodzi.