X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Ex-testerki. Cudzie trwaj
Odpowiedz

Ex-testerki. Cudzie trwaj

Oceń ten wątek:
  • Jeżowa Autorytet
    Postów: 3181 8800

    Wysłany: 11 sierpnia 2020, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejo!

    Przepraszam za ciszę z mojej strony, to przez moje lenistwo i brak weny na pisanie. U nas wszystko w porządku - stuknęła mi już połowa ciąży :O tydzień temu miałam połówkowe (wszystko ok, synuś potwierdzony <3), jutro mam wizytę u mojego lekarza :) czuje się bardzo dobrze, naprawdę nie mam powodów do narzekań (oprócz jakiś krótkotrwałych spadków formy). Agatka rośnie jak na drożdżach i jest super kochana, chłonę ten czas póki jeszcze jest tylko ona i mogę jej dać 100% siebie :)

    Pilik o kurczaki, to Ty już donoszona jesteś wowowowow! Niesamowite <3 czekamy na TEN dzień razem z Tobą <3

    Agulineczka wiesz co, ja nie mam doświadczenia z takimi plamkami, jakoś nie przyglądałam się Agatce pod tym kątem, ale tak sobie myślę, że jest tyle różnych powodów dla przebarwień skóry i te najczęstsze są raczej nieszkodliwe. Rozumiem, że się martwisz, ale wiem sama po sobie, że nadmierne diagnozowanie chorób mocno wsiada na głowę. Jeszcze chyba nie wyraziłam swojej radości na Wasze starania o trzeciego bobasa! Mocno mocno trzymam kciuki za krótkie i owocne starania <3

    Admiralka ale rośnie Leo! Niesamowity przyrost :O :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 sierpnia 2020, 20:38

    córeczka 2018 <3
    synek 2020 <3
  • agulineczka Autorytet
    Postów: 6061 6542

    Wysłany: 11 sierpnia 2020, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeżowa miło słyszeć takie nowiny. Fajnie, że SYNUŚ zdrowy :) Chłoń jak najwięcej czasu z Agatką, później chcąc nie chcąc pójdzie troszkę na bok i tu bardzo przydaje się mąż :)
    U nas od 2 dni Uleńka bardziej marudna, ale możliwe, że tez dokuczają jej upały.