Jak sobie radzicie z rozczarowaniem
-
WIADOMOŚĆ
-
Ehehe, nie śledzę tego tak, bo głównie korzystam z komórki i mi niewygodnie gonić po wszystkich forach:) ale domyślam się o kogo chodzi. Chyba sobie przejrzę z ciekawościNie doczekasz świtu, nie odbywszy drogi przez noc."
Po roku starań nadszedł mój świt...
-
Naprawde w innych tematach dziewczyny robia takie rzeczy?? Szok..a to byc przeciez forum wsparcia! Ja czytam tylko nasz watek stad jestem zielona w temacie;)
Obudzilam sie wlasnie z bolem brzucha. @ przyjdzie lada moment a mnie sie snilo - serio - ze dwie kolezanki z biura przyszly sie pochwalic ze sa w ciazy. No zesz...nawet w snach mnie ten temat przesladuje. -
LittleGirlBlue - tak to już jest. Mi też się jakiś czas temu śniło, teraz już mam dużo lepiej z nastrojem:) pytanie jak będzie w tym cyklu, bo mocno się nastawiłam na groszka.Nie doczekasz świtu, nie odbywszy drogi przez noc."
Po roku starań nadszedł mój świt...
-
nick nieaktualnyLittlegirlblue, na pewno w temacie czerwcowe staraczki są jakieś dziwne jazdy, ale w wielu tematach tak sie dzieje i później dziewczyny zakładają nwe tematy i dzieła się na grupy. Ja czasami z ciekawości czytam inne wątkii, szczególnie te świeżo zalozone i właśnie wczoraj trafiłam na taki na którym dziewczyny pisaly że uciekły z innego tematu.
A co do snów to mi się śniło ze siedziałam pod gabinetem u mojej gin i czekalam na USG w 7tygodniu ciąży żeby potwierdzić ciąże i to był taki przyjemny sen, w ogóle ostatnio coraz częściej mi się to śni -
nick nieaktualnyWłaśnie widzę że odwiedzilas czerwcowe
mam nadzieję że ten sen to dobry znak, sprawdziłam nawet sennik, nie było tam oczywiście że to objaw ciąży i że taki sen ja zwiastuje, ale sen ma wydźwięk pozytywny wiec chociaż tyle i bardzo pozytywnie nastroily mnie emocje ze snu
Littlegirlblue słyszałam że sny tłumaczy się na odwrot, więc może niedługo ty im oglosisz taka nowine -
nick nieaktualny
-