Forum W oczekiwaniu na testowanie Lipcowe kreseczki ♡
Odpowiedz

Lipcowe kreseczki ♡

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2019, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Magduullina - pani w alabie wpisala w systemie czas oczekiwania na wynik „2 dni robocze”... Dzwonilam do labolatorium i bede miala go dopiero dzis popoludniu, najwczesniej kolo 16.00 :(
    Co za "pani" no by ja.... :/ to badanie powinno byc serio max do paru godzin ! Ale stresuja....

  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 16 lipca 2019, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marlenka gratulacje.

    Szczesliwa mamusia - no sliczny pucus. Tak bym chciala miec takiego pulchnego bobasa z takimi oponkami na nozkach... alez to smakowite :)

    Elfia mi jak wyszla 2 grupa i bylo napisane co tam jest, to lekarz stwierdzil, ze on by przy takim wyniku dal 1, bo to nie sa rzeczy zle czy niebezpieczne. Dlatego wdech i wydech poki ktos tego nie zinterpretuje, bo moze to nic groznego skoro ta biocenoza wyszla dobrze.

    Dziewczyny oczekujace na bety, serduszka i cala reszte - zycze cierpliwosci. Az teraz sie ciesze, ze mnie to ominelo, bo w domu bym zwariowala i pewnie cala wyplata by poszla ne bety i dodatkowe usg.
    Ale... jak przetrwacie ten pierwszy miesiac to potem jest juz lepiej.

    Mama Zuzia wspolczuje dolegliwosci. Ja poki co spie, choc coraz mi mniej wygodnie. Mam wrazenie, ze ta poduszka nie pomaga, ale bez niej klade sie sie na brzuchu.

    Olga mi sie wydaje, ze to smyranie to jest wlasnie to. Czulas zeby Cie cos smyralo w brzuchu przed ciaza? Wiadomo, ze kopniecie jest takie bardziej jednoznaczne, choc tez przypomina pekniecie wirkszego pecherzyka powietrza, ale te smyraki tez sa super.
    Ja sobie mowie ze to dzidzius i juz :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lipca 2019, 09:00

    Szczesliwa_mamusia, Olga_89 lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Lukketine Znajoma
    Postów: 20 3

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MarLenka wrote:
    Dziękuję wam dziewczyny! Fotka:


    bb49dee40390.jpg

    Gratuluję!! 😍😍 I zazdroszczę też 😉 chciałabym taki też zobaczyć własny 😑
    Cieszę się że tak wielu sie udało w lipcu 💪 to dopiero polowa miesiąca, oby tak dalej 😀

    2 lata starań o drugiego maluszka
    02.09.2015 córeczka ❤❤
    insulinooporność
    hiperprolaktynemia czynnościowa
    podobno PCOS ale w to nie wierzę 😉
    niepękajace pęcherzyki =torbiele=cykle bezowulacyjne
    drugi cykl z clo pierwszy z pregnylem= 2 torbiele

    Próbuję dalej 💚
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemko co to za wariactwo! Czy oni powariowali!

    MarLenka wielkie gratulacje!!!

    Magduullina codziennie o tej samej porze leci jednorazowo brudny śluz ale nie martwię się nim. Okropnie się stresuję i w czwartek mam usg nie u swojego bo do wtorku nie wytrzymam a po 2 mój ma słabe usg. Mam chwilę radości potem płacz aż w końcu dopadaja mnie myśli różne że zarodka nie ma ze serduszka nie będzie ze to że tamto...

  • Niercierpliwa v2.0 Autorytet
    Postów: 1065 2108

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 maja, 21:38

    12.03.2020 II ♡ - synek 🧒
    towKp2.png
  • talku Autorytet
    Postów: 1679 1678

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MarLenka wrote:
    Dziękuję wam dziewczyny! Fotka:


    bb49dee40390.jpg

    Marlenka, gratulacje!!
    Ale piękna krecha :)

    Leć na betę ciężarówko :)

    Ja też się trzęsłam jak zobaczyłam swoje dwie kreski. Gapilam się w ten test przez 10 minut. Robiłam o 4 rano. Schowałam do szafki i poszłam dalej spać.
    Rano byłam pewna że mi się to śniło :)

    relgi09kukfprg92.png
  • talku Autorytet
    Postów: 1679 1678

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Marlenka - ile to dpo? Jaka piekna krecha!
    Elfia - takie uczucie zazdrosci jest zupelnie naturalne i zrozumiale, sama je mialam. Cieszylam sie ciazami innych, ale jednoczesnie za kazdym razem cos chwytalo mnie za serce. Tu fajne jest to, ze kazda z Nas ma jakas historie, jakies przejscia za soba i zazwyczaj te dwie kreski sa wczesniej oplakane ciezkimi lzami... Ale jestem pewna, ze nikt tu nie zostanie i niedlugo wszystkie przeniesiemy sie wspolnie na fiolet :)
    Mama_Zuzia - ja juz mam problem ze spaniem, a dopiero zaczynam 5tc :d Zawsze spalam do 8.00, teraz juz o 5.00 sie zrywam...

    Nikodemka, ja cały zeszły tydzień wstawałam jak skowronek o 5:00. Nie mogłam już spać.
    Teraz w tym tygodniu śpię do 9:00, potem drzemka o 12:00 czasami jeszcze o 16:00. Jestem w szoku bo nigdy tyle nie spałam. Spałam w dzień tylko jak byłam chora. A teraz zasypiam o każdej porze dnia.
    I to taka zmiana z tygodnia na tydzień. To jest niesamowite jak ten nasze hormony wariują.
    Ale chyba już wolałam wstawać skoro świt i mieć tyle dnia :):)

    relgi09kukfprg92.png
  • DzulkaJ Autorytet
    Postów: 824 1115

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje kresek i to takich pięknych 😊

    Mam nadzieję, że i ja kiedyś zobaczę i skończy się pozytywnie, to na pewno cudowne uczucie i warte tej całej męczarni 😊 zobaczymy..może kiedyś

    Nikodemko oni są niepoważni! To powinno być karane, nie zgadzam się na taki czas oczekiwania na wiadomość o becie! Pewnie przez to okres nie chce przyjść haha

    ❌PCOS stwierdzone 05.19(Brak owulacji naturalnych)
    ❌30.01.20-HyCoSy- oba jajowody drożne
    ❌On: morfologia 3% przy innych parametrach w normie

    Starania od 11.2018 r. z przerwami
  • talku Autorytet
    Postów: 1679 1678

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka wrote:
    Magduullina - pani w alabie wpisala w systemie czas oczekiwania na wynik „2 dni robocze”... Dzwonilam do labolatorium i bede miala go dopiero dzis popoludniu, najwczesniej kolo 16.00 :(

    Oj ćwiczą Twoja cierpliwość. Ale na pewno będzie wszystko dobrze! Tyle nas tutaj trzyma kciuki i przesyła dobre myśli :)



    Magduulina, a dziękuję. Nawet dzisiaj nieźle. Ciążowo ok. Głodna i śpiąca z bolącymi piersiami i podbrzuszem :) także chyba w normie.
    Ale po wypadku bardzo mocno obolała i dwa miesiące w kołnierzu. Boje się że przyjdą upały...

    relgi09kukfprg92.png
  • Melissa93 Przyjaciółka
    Postów: 76 224

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Syllwia91, doskonale Cię rozumiem. Mam takie same myśli jak Ty. Ale wierzę mocno, że w czwartek zobaczysz swoje dzieciątko z bijącym serduszkiem *;

    Też umówiłam się do innego ginekologa (na 23.07), bo nie wytrzymam do 1.08 bez pewności, że Okruszek tam jest.

    Talku, też ciągle chce mi się spać! Jest to do mnie zupełnie niepodobne, bo nigdy nie spałam w dzień. Teraz mam kilka drzemek w ciągu dnia, a wieczorem o 21:00 już mnie nie ma (;

    syllwia91 lubi tę wiadomość

    67wdp2.png
    marzec 2019 - CB
    29.06 - II
    23.07 - dwa Okruszki ❤️❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwus wszystko bedzie dobrze! Naturalnie ze sie martwisz jezeli maja cie uspokahac wizyty to chodz :* oby do 14 tygodnia pozniej mam nadzieje odetchniesz! :*
    Wiadomo ze zawsze ten strach w nas bedzie ! Ale bedzie tylko Dobrze!:*
    Talku kochana wspolczuje tego wypadku, kolnierza ... No ale jak trzeba to trzeba.. Z dzidziulkiem bedzie wszystko wporzadku!!! :*

    syllwia91 lubi tę wiadomość

  • talku Autorytet
    Postów: 1679 1678

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Dziewczyny oczekujace na bety, serduszka i cala reszte - zycze cierpliwosci. Az teraz sie ciesze, ze mnie to ominelo, bo w domu bym zwariowala i pewnie cala wyplata by poszla ne bety i dodatkowe usg.
    Ale... jak przetrwacie ten pierwszy miesiac to potem jest juz lepiej.

    Mama Zuzia wspolczuje dolegliwosci. Ja poki co spie, choc coraz mi mniej wygodnie. Mam wrazenie, ze ta poduszka nie pomaga, ale bez niej klade sie sie na brzuchu.

    Małgonia, a jak to zrobiłaś że to czekanie Cię ominęło? :)

    Od kiedy nie można spać na brzuchu? Jest zakaz od lekarza czy po prostu się nie da? :)
    Może głupie pytanie ale dla mnie wszytsko jest nowe :):)
    Melissa93 wrote:
    Też umówiłam się do innego ginekologa (na 23.07), bo nie wytrzymam do 1.08 bez pewności, że Okruszek tam jest.

    Talku, też ciągle chce mi się spać! Jest to do mnie zupełnie niepodobne, bo nigdy nie spałam w dzień. Teraz mam kilka drzemek w ciągu dnia, a wieczorem o 21:00 już mnie nie ma (;

    Melissa, teraz chyba taki czas. Ja się cieszę, że jestem na zwolnieniu i że nie byłam taka bohaterka tylko wzięłam jak dawali. Dojdę do siebie po wypadku, prześpię te pierwsze senne tygodnie i wrócę do pracy.
    A w którym tygodniu jesteś?



    Dziewczyny, a wy kiedy idziecie/poszlyście na L4 już na stałe?

    relgi09kukfprg92.png
  • talku Autorytet
    Postów: 1679 1678

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina wrote:
    Sylwus wszystko bedzie dobrze! Naturalnie ze sie martwisz jezeli maja cie uspokahac wizyty to chodz :* oby do 14 tygodnia pozniej mam nadzieje odetchniesz! :*
    Wiadomo ze zawsze ten strach w nas bedzie ! Ale bedzie tylko Dobrze!:*
    Talku kochana wspolczuje tego wypadku, kolnierza ... No ale jak trzeba to trzeba.. Z dzidziulkiem bedzie wszystko wporzadku!!! :*

    Dziękuję 😘. Też tak sobie mówię.
    Jeśli moje dziecko ma żyć i ciąża na być prawidłowa, to ja mogę ten kołnierz i pół roku nosić. Tylko żeby ktoś mi dał gwarancję...
    Ale wczoraj mnie ginekolog trochę uspokoił. Że na serce jeszcze za wcześnie, a wypadek nie powinien mieć żadnego wpływu na tak wczesną ciążę.

    Magduullina lubi tę wiadomość

    relgi09kukfprg92.png
  • Karolina Ekspertka
    Postów: 183 698

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marlenka gratuluję! Co za piękny plusik 😍

    Nikodemka no przegięcie z tym labem 😡 Niecierpliwie czekam i trzymam kciuki za piękny wynik ✊

    Agge, Szczęśliwa mamusia, ale macie przystojnych chłopaków 😍

    Sylwia dobrze, że już w czwartek masz usg to na pewno trochę się uspokoisz. Wiem, że różne myśli się pojawiają, ale wierzę, że z Twoim maluszkiem wszystko jest dobrze.

    Ja jestem z dziećmi u rodziców i korzystamy z poprawy pogody :) Mamy piękne jeziorko pod nosem, mnóstwo terenów do spacerów i jeżdżenia na rowerze, więc aktywnie spędzamy czas :)

    Szczesliwa_mamusia, syllwia91 lubią tę wiadomość

    ijnZp2.png

    08.2012 córcia ❤️
    06.2014 synek ❤️

    Czekamy na trzecie maleństwo TP 18.04.2020 ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lukketine a czy ty przypadkiem jutro nie testujesz :D trzymamy kciuki za Ciebie!!!mam nadzieję, na taki sam radosny poranek jak dzisiaj ;)

    Sylwia,współczuję Ci tych nerwów...mam nadzieję, że wizyta Cie choć troszkę uspokoi!! :*

    Nikodemko..to czekanie..porażka, co za flądry w tym labie, że na takie tortury skazują...
    Zobaczysz, wszystko będzie dobrze, zrób przed południem coś miłego, żeby czas szybciej zleciał, a my tu trzymamy kciuki za Ciebie!!! :)

    syllwia91 lubi tę wiadomość

  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niby wiem, ze wszystko ok, bo nic zlego sie nie dzieje, ale czuje niepokoj przez ten brak wyniku. Chcialabym po prostu wiedziec, umawiac sie na wizyte i dzialac, a nie moge przez glupie labolatorium :/

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Talku mnie od kilku tygodni pobolewa juz brzuch jak na nim leze. Przychodzi taki mpment, kiedy on zaczyna rosnac i zaczyna byc niekomfortowo.

    A ja bylam na wakacjach na poczatku ciazy. Zdazylam zrobic bete przed wyjazdem i wrocilam na usg w 8+0. Dziewczyny z forum wizyte mi umawialy :p


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Talku kochana moja wybacz ze tak napisze ale gdyby mialo cos sie zadziac z dzidzia to zaraz po wstrzasie= wypadku, jezeli jest wszystko ok to juz tylko bedzie dobrze! :*

  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemka- bo w alabie sa 2 rodzaje bety. To samo okreslaja,tylko na jedna czeka sie kilka godzin, na druga 2dnim raz tez tak mialam,ze pani sie pyta jak bete robimu,zwykla,czy calkowita. Czy jakos tak. I ja sis niewiele zastanawiajac mowie,ze calkowitaa. No i czekalam 2 dni na wynik. Jedna i drugie okreslalo to samo,tyle,ze na tej calkowitej byl mniejszy rozstaw tygodni i wartosci,a na tej zwyklej wiekszy rozstaw. Wiec Tobie pewnie robia teraz ta calkowita.

    Nikodemka lubi tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • Melissa93 Przyjaciółka
    Postów: 76 224

    Wysłany: 16 lipca 2019, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Talku, dzisiaj mam dokładnie 6t+0d (: Czyli dzisiaj albo kończę 6 tc, albo zaczynam 7 tc - jeszcze nie rozumiem do końca tych obliczeń (;

    Nikodemko, trzymam mocno kciuki za piękny przyrost bety! Jeszcze chwila i będziesz skakać ze szczęścia *;

    Magduullina lubi tę wiadomość

    67wdp2.png
    marzec 2019 - CB
    29.06 - II
    23.07 - dwa Okruszki ❤️❤️
‹‹ 89 90 91 92 93 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego