Forum W oczekiwaniu na testowanie Marcowe staraczki
Odpowiedz

Marcowe staraczki

Oceń ten wątek:
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Staraczki i prosze o przygarniecie :) zaczne od tego, ze nasza droga jest wyboista, ja nieregularne cykle i nie zawsze owulacja, maz slabiutkie wyniki nasienia, o ktorych dowiedzielismy sie w tym cyklu. Zalamka... Od dwoch tygodni pobolewa mnie brzuch, raz na jakis czas. Postanowilam, ze z racji na swieta (%) zrobie test na wszelki wypadek. Sobotni poranny- dwie ciemne krechy, w pracy kolo poludnia- dwie ciemne krechy, niedziela rano- dwie ciemne krechy... Szok:) nie wierze, ze moge byc w ciazy, oczytalam sie juz co moze powodowac jeszcze taki wynik- torbiele itd. Dzis wybralam sie na bete ale niestety krew pobiora mi jutro a wynik pewnie w piatek (mieszkam na wsi) :/

    monique1981 lubi tę wiadomość

    qo8mgxa.png
  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 29 marca 2016, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildberry- to gratulacje, że się udało :) Super!

    Kredka- jak nie dostałaś jeszcze @, to może się jeszcze okazać że jest ciąża, tym bardziej że miałaś bladą kreskę, ale była.
    U mnie na pewno to nie plamienie, bo mnie piersi przestały boleć, tak jak od razu jak dostaje okres, więc to na pewno okres. Tylko bardzo szybko i w sumie 1 dzień trwał, ale krwi było trochę.

  • Rudzielec91 Autorytet
    Postów: 1060 205

    Wysłany: 29 marca 2016, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildberry daj znać koniecznie jaki będzie wynik bety ! :) ale jak 3 dni widziałaś 3 mocne krechy to ja myślę, że szampana(bezalkoholowego) można otwierać i świętować! ;D

    ckai9n73i3etzh5b.png
  • Rudzielec91 Autorytet
    Postów: 1060 205

    Wysłany: 29 marca 2016, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda a Ty zrób to dla nas wszystkich i zatestuj jeszcze raz ;)

    ckai9n73i3etzh5b.png
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki Dziewczyny ale nawet jak beta bedzie ok to nie uwierze dopoki usg nie potwierdzi, ze to nie jakies inne cholerstwo... ;)

    qo8mgxa.png
  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 29 marca 2016, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudzielec- ale to nie możliwe żeby ciąża była, bo w niedziele było plamienie, ale wczoraj było już normalne krwawienie :)) Niestety nie przypominało to w ogóle plamienia. Noi te piersi już odpuściły- jak zawsze od razu jak dostaje @. A plamienie to by było trochę krwi i brak skrzepów, tylko takie plamki więc nie ma co porównywać :((

  • kredkaczarna Autorytet
    Postów: 353 200

    Wysłany: 29 marca 2016, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak sie wrzuca zdjecie na forum? Pokaze wam moj dzisiejszy test powieoe czy to moja wyobraznia... ja po ostatnim poronieniu bede sie cieszc dopiero jak ualysze serdusKo na usg...

    26.09.2014 Aluś :*
    Aniołek [*] Listopad 2015r.
    ckai3e3kdf77majo.png
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no wlasnie ja tez bym chciala sie dowiedziec jak wrzucic zdjecie... ;)

    qo8mgxa.png
  • kredkaczarna Autorytet
    Postów: 353 200

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildberry gratki :)))

    26.09.2014 Aluś :*
    Aniołek [*] Listopad 2015r.
    ckai3e3kdf77majo.png
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kredka boje sie dziekowac jeszcze... Pokaz swoj test :)

    qo8mgxa.png
  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może w podpisie trzeba ustawić zdjęcie jakoś?

  • kredkaczarna Autorytet
    Postów: 353 200

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    7e0dd92b12831607.jpg

    26.09.2014 Aluś :*
    Aniołek [*] Listopad 2015r.
    ckai3e3kdf77majo.png
  • kredkaczarna Autorytet
    Postów: 353 200

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widac zdjecie?

    26.09.2014 Aluś :*
    Aniołek [*] Listopad 2015r.
    ckai3e3kdf77majo.png
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    widac druga :) musisz powtorzyc jeszcze, powinna wychodzic coraz ciemniejsza :) jak wrzucilas?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2016, 10:13

    qo8mgxa.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic nie widać...

  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/a47573798cff.jpg

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b5670015adce.jpg

    udalo sie z bolem wrzucic te fotki...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2016, 10:19

    qo8mgxa.png
  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kredka- widać :)) na pierwszy rzut oka nie, ale jak przechylę monitor, to ewidentnie widzę że jest krecha :D:D Super !! powtórz jutro test :))

    kredkaczarna lubi tę wiadomość

  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildbery- gratuluje :))

  • kredkaczarna Autorytet
    Postów: 353 200

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildberry przez fotosik.pl ;)

    26.09.2014 Aluś :*
    Aniołek [*] Listopad 2015r.
    ckai3e3kdf77majo.png
  • kredkaczarna Autorytet
    Postów: 353 200

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale u ciebie to krechy bez wątpliwości zazdroszczę :)

    26.09.2014 Aluś :*
    Aniołek [*] Listopad 2015r.
    ckai3e3kdf77majo.png
‹‹ 29 30 31 32 33 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego