Forum W oczekiwaniu na testowanie Marcowe staraczki
Odpowiedz

Marcowe staraczki

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kredka no faktycznie coś tam widać, wcześniej nie otworzyłam zdjecia :) ja mam takie kreski na testach ale one pojawiają sie dopiero jak całkiem wyschnie test...

  • kredkaczarna Autorytet
    Postów: 353 200

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak nigdy nie mialam... a test swiezy akurat... no ale czy przy takim czulszym nie powinno byc mocniej widac? Wogole to jakos nie wierze... zobaczę jaknjutro i pojutrze temp. I czy nie dostane @... i moze pojde wtedy na bete... ale jakas watpie w to no...

    26.09.2014 Aluś :*
    Aniołek [*] Listopad 2015r.
    ckai3e3kdf77majo.png
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kredka testuj jutro lub po jutrze rano :) widac druga tylko blado ale to znaczy ze cos jest na rzeczy

    qo8mgxa.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2016, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też nigdy takich testów u siebie nigdy nie zaobserwowałam, tylże u mnie są one z dnia na dzień coraz bardzie blade a dodatkowo tem od 2 dni mi spada...

  • M5 Koleżanka
    Postów: 55 33

    Wysłany: 29 marca 2016, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny!
    Obserwuje Wasze forum już od jakiegoś czasu, ale nigdy się nie udzielałam... Az do dziś kiedy potrzebuje wsparcia. Staram się o dzidziusia od 3 miesięcy, i coś czuje, ze znowu nie wyszło :(
    @ od zawsze mam jak w zegarku co 28 dni, czasami jakieś zachwianie i jest dzień wcześniej lub później. Ale od 3 miesięcy, od kiedy zaczęłam się starać prześladuje mnie jakieś okropne psm, być może dlatego, że nigdy nie obserwowałam tak dokładnie cyklu. Dziś 25 dziem cyklu, boli mnie brzuch jak na okres od 3-4 dni i oczywiście piersi do których dotknąć się nie mogę, jakoś czuje, ze znowu nic z tego :(

    Kwiatek6
  • monique1981 Koleżanka
    Postów: 90 10

    Wysłany: 29 marca 2016, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildberry Gratuluję. ..wątpliwości mieć nie powinnaś. ..będziesz mamą.a co do testów to w zeszłym roku narobiłam się ich bardzo dużo i te które pokazywały drugą krechę choć był to cień cienia u mnie potwierdziły w późniejszym czasie ciąże.a ja teraz czekam na testowanie a wychodzi że będzie to dopiero przyszły piątek więc jeszcze sporo dni niepewności.

    Martusia-30.12.2007
    Ola-17.03.2010
    Fabianek-14.02.2015 (*)
    Agatka-17.08.2015 (*)
  • reddie137 Ekspertka
    Postów: 282 74

    Wysłany: 29 marca 2016, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    M5 rozumiem twoje wahania i załamania. Każdy cykl to jakaś nowa nadzieja. Nie patrz na to w czarnych barwach, może @ nie przyjdzie. A jeśli jednak to oznacza, że szybko zaczniesz nowy cykl ;) Marna to pociecha ale jakaś zawsze.
    Wiem że im dokładniej się człowiek obserwuje tym trudniej przypomnieć sobie czy wcześniej też tak było.

  • reddie137 Ekspertka
    Postów: 282 74

    Wysłany: 29 marca 2016, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildberry gratulacje !
    Kredka czekamy na nowe wyniki. Głowa do góry! trzymamy kciuki!

  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki monique :) czekanie najgorsze dla nas staraczek, no ale nie pozostaje nic innego
    Witaj M5, nie testowalas? Masz krotkie cykle wiec jeszcze trzeba chyba poczekac, ekspertem nie jestem ;) mowia ze w dniu spodziewanej miesiaczki
    reddie dzieki :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2016, 11:34

    qo8mgxa.png
  • M5 Koleżanka
    Postów: 55 33

    Wysłany: 29 marca 2016, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za dobre słowa :)
    Nie testuję, bo boje się rozczarowania. W ubiegłym miesiącu testowałam jak głupia, nawet widziałam kreski tam gdzie ich nie było,w tym wolę poczekać, chociaż to czekanie jest najgorsze... :/
    Wildberry, gratulacje również ode mnie :)
    A nam wszystkim życzę żebyśmy jak najszybciej mogły oglądać dwie grubaśne krechy tak jak Wildberry ;)

    Kwiatek6
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2016, 12:17

    qo8mgxa.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2016, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildberry, wow to Ty serio jesteś w ciązy! Nie zakładaj żadnych złych scenariuszy. Starasz się o dziecko i to efekt. Może nowa passe nam tu zrobisz :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2016, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kredka, na pierwszy rzut oka- nie widziałam nic. Ale potem wiedząc gdzie szukac i że szukać coś tam widać. Jednak z tego co pisza dziewczyny w różnych miejscach taka malutka kreseczka jak jesie pojawia w ciągu najblizych minut to już dobry znak. A jeśli nasteonego dnia, to nie można sie sugerować. Powtórz jutro:) Trzymam kciuki. No widzę że forumz zafasolkowanymi się coś ruszyło.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2016, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    M5 wrote:
    Witajcie dziewczyny!
    Obserwuje Wasze forum już od jakiegoś czasu, ale nigdy się nie udzielałam... Az do dziś kiedy potrzebuje wsparcia. Staram się o dzidziusia od 3 miesięcy, i coś czuje, ze znowu nie wyszło :(
    @ od zawsze mam jak w zegarku co 28 dni, czasami jakieś zachwianie i jest dzień wcześniej lub później. Ale od 3 miesięcy, od kiedy zaczęłam się starać prześladuje mnie jakieś okropne psm, być może dlatego, że nigdy nie obserwowałam tak dokładnie cyklu. Dziś 25 dziem cyklu, boli mnie brzuch jak na okres od 3-4 dni i oczywiście piersi do których dotknąć się nie mogę, jakoś czuje, ze znowu nic z tego :(
    Skąd ja to znam. Nie martw się. Jak nie teraz to następnym razem. Mi z M. w tym cyklu nawet nic nie udało sie "zmajstrować" bo stres zablokował wszystko. I chyba to dobra nauczka dla mnie, bo dzięki temu napięcie osiągnęło zenit a teraz mam to w nosie. Bedzie co będzie. Trudno. Nie wyczaruję ciąży, a szkoda, a stres tylko zabrał mi szansę w tym cyklu. To normalne, ze Ci źle. Ale zobaczysz, nie trać nadziei :)

  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki ninkali, jak tylko potwierdzę to porozsylam Wam tu pozytywne wibracje :)

    qo8mgxa.png
  • Vea Koleżanka
    Postów: 94 14

    Wysłany: 29 marca 2016, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wildbery ciaza murowana-gratulacje.Kredkaczarna ewidentnie widze kreske.
    Mnie kluja jajniki na zmiane i mam wiecej wydzieliny ale bezbarwnej.Najgorsze sa te dni kiedy trzeba czekac na testowanie.Juz bym chciala ale dzisiaj jest 21 dc.do piatku biore dupka i wtedy robie test.

    Niedoczynnosc tarczycy,poczatki Hashimoto.
    19.03.2008 - Victoria <3
    08.04.2015 - Aniolek [*]
    11 cykl staran i 2 kreseczki!!!!:-)
  • MagdaKrakow Przyjaciółka
    Postów: 313 26

    Wysłany: 29 marca 2016, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vea- trzymam kciuki mocno :)

    Ja w sobotę idę do ginekologa, może mi da jakieś badania czy cokolwiek, bo ewidentnie coś nie gra, @ się już skończył po 1,5 dnia :/ Zobaczymy w sobotę co powie, czy coś pomoże

    Ninkali- a Ty kochana nic a nic się nie udało? nawet nie ma co testować czy cokolwiek było?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2016, 16:25

  • monique1981 Koleżanka
    Postów: 90 10

    Wysłany: 29 marca 2016, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrzcie jak to jest...Wy wszystkie czekacie na tą drugą kreskę a ja znowu mam obawy co to będzie jak test będzie pozytywny...wiem jaki stres mnie czeka po tych moich zeszłorocznych przeżyciach ...ale czego my kobiety nie zniesiemy by przytulić swoje maleństwo

    Martusia-30.12.2007
    Ola-17.03.2010
    Fabianek-14.02.2015 (*)
    Agatka-17.08.2015 (*)
  • Wildberry Koleżanka
    Postów: 32 3

    Wysłany: 29 marca 2016, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co, tak mnie zak****ił wlaśnie moj gin, chodzilam prywatnie do niego pol roku temu, dzwonie zeby zrobil usg skoro podejrzewam ciaze a ten ze na 28 kwietnia! 0_o, mowie mu ze mam lekkie pobolewania i troche sie boje, chcialam wiedziec co i jak. On ze wtedy do szpiatala (pewnie na pogotowie) jakby sie cos dzialo... A skad ja mam wiedziec ze cos sie dzieje?? Co jest normalne a co nie? Nawet nie wiem co mam w brzuchu bo nie mialam usg. Masakra... W dodatku placi mu sie za to :/ chyba poszukam innego

    qo8mgxa.png
  • Offca88 Autorytet
    Postów: 2116 345

    Wysłany: 29 marca 2016, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) Gratuluję dwóch kresek tym co wyszło. Ja też widzę wyraźnie te dwie kreseczki, no może nie tak wyraźnie, ale na pewno jest :)

    Ja testowałam w poniedziałek rano był to ok 10 dpo. Ale negatyw. No nie zmartwiłam się jeszcze bo to wcześnie .Tym bardziej, ze mam test o czułości 25 więc nienajlepszy. Teraz kupiłam amil czułość 20 i jutro sobie jeszcze zrobię . A @ powinna być w piątek, więc co dwa dni będę testowała.

    W sumie konkretnych objawów nie mam, jedynie w poniedziałek rano bolało mnie jak na okres i miałam lekkie brązowe plamienie. Ale tylko na majtkach . Może implantacja...moja nadzieja.
    No i dzisiaj też mnie bolało jak na okres. No i senna jestem, ale biust mnie nie boli, jedynie czasami mam wrażenie że tak mrowi i jest większy.

    Ech nie wiem już normalnie czy to ciąża czy już sobie uroiłam to...

    Ja nie mam cierpliwości tak czekać, ale na betę nie idę, chyba że nie będzie @ a testy były by negatywne.

    Wildberry dzisiaj Ci lekarze tacy są, nie dość że płacisz to jeszcze czasu nie mają...

    Ja też zamierzam iść od razu, ale dlatego, że chcę wykluczyć ciąże pozamaciczną. Jakoś tak boję się tego...tyle się słyszy...

    relgh371o1ycy1mg.png

    relgh371v6aoitp9.png
‹‹ 30 31 32 33 34 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego