X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
Odpowiedz

Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 października 2015, 13:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh... taka kicha ze jeszcze nic nie wiedza...

  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 27 października 2015, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JESTĘĘĘ MAGISTRĘĘĘ!!!:D obroniłam się na 4 (lekko nie bylo pytania dosyc trudne ale zwiazane z praca bardziej) a teraz wyniki

    estradiol 183,80 pg/ml normy
    faza foli 12,4-233
    faza owu 41,0-398
    faza lutealne 22,3-341
    po meno <5-138
    I trym 1454-3242

    progesteron 17,46 ng/ml
    f. pecherzykowa 0,2-1,5
    f. owulacyjna 0.8-3.0
    f lut 1,7-27
    po przekwi 0,1-0,8

    dla przypomnienia 7dpo 22 dc robione

    ktos cos mi powie ? wyglada na to ze w normie ale sie nie znam:)

    ciri22, Baronowa_83 lubią tę wiadomość

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 października 2015, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo kochana owulacja byla progesteron piekny :) Ja w cyklu w ktorym zaszlam mialam 16,14 :) Co do estradiolu nie znam sie ale w srodku normy dla lutealnej wiec chyba dobrze :)

    I gratki :D dobrze ze pytania z pracy a nie z wiedzy ogolnej bo te potrafia byc naaaprawde trudne :D To jak odzywasz sie do tych od pracy co Ci tam proponowali?

  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 27 października 2015, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no odezwe sie tyle ze jedziemy zaraz do Wawy to chyba jutro zadzwonie na spokojnie:)

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 października 2015, 15:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do mnie jedziesz? to wpadaj :P Mam wolne materac ;)

  • Kjopa3 Autorytet
    Postów: 2759 2776

    Wysłany: 27 października 2015, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za wsparcie Ciri i AnnaK. Jak tam Ciri wizytę chyba dzisiaj miałaś?

    f2wlx1hpc3bq5aq6.png
    19 cykl starań-od 10.2014r.-14 cpp <3
    06.07.2009r - synuś
    04.2015r- 10tc [*]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 października 2015, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia, GRATULACJE!!!!!! :)

    Pani dr wszystko mi podpisała. Jutro MR głowy. A że jest immunologiem, to wytłumaczyła przyczynę ciąż biochemicznych bardzo szczegółowo. Niestety organizm się broni i traktuje ciążę jak nowotwór, który musi zwalczyć. Konieczne jest w moim przypadku zrobienie kariotypów, które określą czy mamy geny zbliżone do siebie i chore, czy jest wszystko w porządku. Pytała mnie o zespół antyfosfolipidowy, ale ja nie mam bo miałam to badane. Zabroniła stosowanie encortonu, bo jest to bardzo duże ryzyko dla mnie, tak jak stymulacja.

    Powiedziała też, że bardzo dobrze myślę, że się nie pcham w stymulację miesiąc po miesiącu, tylko daję organizmowi odpoczynek. I ze trzeba naprawdę ostrożnie z tymi lekami, bo w każdej chwili może być udar. O wczorajszej sytuacji mówiła, że istotne są leki przeciwzakrzepowe w moim przypadku, bo organizm oczyszcza się ze wszystkich hormonów.

    Jestem zadowolona bo oszczędziłam 300 zł na wizycie u odrębnego immunologa.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 października 2015, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunqa to super ze cos poszlo do przodu :) I fajnie ze zaoszczedzilas :)

    A u mnie:

    Nazywam sie Liwia, mam 21t4d, waże az 411g, rozwijam sie prawidłowo i kopie matkę po brzuchu co jest teraz moim ulubionym zajeciem, tatuś mówi,że jestem taaaaaaka ładna, a pan doktor mimo ze mamusia chciala zdjecia w 2d pokazał mnie w 3d i dał rodzicom moje zdjecie buzi w 3d a tak się prezentuje
    3745a9401c925b65med.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 października 2015, 21:49

    Klaudia N., AnnaKliwijska, moniqe, Arizona_R lubią tę wiadomość

  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 28 października 2015, 06:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Liwia ;)
    I cała reszta dziewcząt!

    Niu, dobrze, że czujesz się zaoopiekowana i masz plan działania.

    Ja dzisiaj wizyta u położnej, ciekawam, jak to będzie wyglądać.

    7v8rikgni12rlaff.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O ja tez jestem mega ciekawa. Na ktora masz ta wizyte? Zdaj relacje co i jak jak wrocisz ;)

  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 28 października 2015, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ach, zapomnialabym - Klaudia, serdeczne gratulacje, to fajne uczucie mieć to za sobą!

    Klaudia N. lubi tę wiadomość

    7v8rikgni12rlaff.png
  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 28 października 2015, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    O ja tez jestem mega ciekawa. Na ktora masz ta wizyte? Zdaj relacje co i jak jak wrocisz ;)
    Na 11:30 (jesli nie pojedzie do porodu), ale potem wracam do szkoły na próbę jakąś z dziecmi, wiec pewnie dopiero po poludniu napiszę :)

    7v8rikgni12rlaff.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To bede czekac na relacje ;)

    Ja juz za to wiem czemu mnie jajniki i wszystko boli jak na okres... Mloda ma glowke bardzo nisko kanalu w spojeniu lonowym.... Lekarz troche sie zaniepokoil ale stwierdzil ze ma miejsce i szyjka ma ponad 3cm wiec nie ma sie czym martwic. Eh.. Nie moge sie na to jej zdjecie napatrzec. Szukam podobienst do kogos w rodzinie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Jaki ona ma słodki nosek :P


    U nas kiepsko:

    Mama ma podwyższone markery nowotworowe. Spuszczanie wody z brzucha przeniesiono na jutro. W pt tomografia, która jest kluczowa. Pani dr powiedziała, że to o niczym jeszcze nie świadczy, ale mama musi się przygotować na to, że to może być nowotwór. Mama płacze i jest zdołowana, a ja nie wiem co mam robić. Nie mogę się skupić na pracy, ani ogarnąć z szoku. Mama mówi, żebyśmy nie rozmawiały o tym do piątku bo nie da rady. Myślałam żeby jutro wziąć wolne na żądanie i jutro tam pojechać. Dopytać który to marker itd. Co myślicie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mysle ze nie ma sie jeszcze czym martwic, podwyzszone markery naprawde moze wiele rzeczy wywolywac i rownie dobrze moze byc to zwykly guz do usuniecia, nie cos bardzo powaznego, jak rowniez moze byc to cos co po prostu zaburza wynik, wszystko zalezy i trzeba wiecej badan, tym bym na razie sie nie przejmowala. Najpierw najwazniejsze niech spuszcza ta wode i ja zbadaja... bo to najwazniejsze...

    A co do wolnego to jesli ma cie to uspokoic to bym tak zrobila, choc moim zdaniem chyba lepiej w piatek jak juz beda wyniki z tomografi i moze cos odnosnie tej wody bedzie wiadomo...

    A co do noska chyba bedzie jednak blizej mamusi niz taty nochala :P dobra smieje sie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W ogóle robota mi nie idzie :/

    PS: on jest taki malutki :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja dzis wyjatkowo nic nie mam do roboty o.O papierki skonczone, obiad ugotowany i w sumie nie chce mi sie brac za jakies przatanie wiec dzis pogram czy cos...

    A co do noska to chyba ta sie tylko wydaje bo na zdjeciu 2d wydaje sie wiekszy :P

    PS: Dzwonila mama i powiedziala ze na tym zdjeciu widzi cala mnie po porodzie :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 października 2015, 09:20

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:

    PS: Dzwonila mama i powiedziala ze na tym zdjeciu widzi cala mnie po porodzie :D

    :D :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 października 2015, 09:28

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2015, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tam mysle ze sciemnia :D

  • czekoladowa_mama Przyjaciółka
    Postów: 112 48

    Wysłany: 28 października 2015, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny można dołączyć? Ja cykle mam 31 dniowe, dziś jest 29. Nie mam żadnego monitoringu w tym cyklu pełen spontan. Dziwne bo dwa dni temu robiłam test owulacjny zgodnie z ulotką wyszły dwie grube tłuste krechy co było moim wielkim zdziwieniem i totalna suchość, szyjka nisko,a przecież byłam wtedy 4 dni przed miesiączką. Wczoraj bardzo się nakręciłam i zrobiłam WIECZOREM TAK GŁUPIA JA test ciążowy i ani śladu drugiej kreski, czyli 3 dni przed @. Żadnych bólów piersi czy skutków, co zawsze zwiastowalo @. Mam nadzieje że w tym cyklu się uda, testuje za 2 dni.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 października 2015, 12:09

    w4squgpjeu3zkukf.png
‹‹ 595 596 597 598 599 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ