Forum W oczekiwaniu na testowanie Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
Odpowiedz

Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.

Oceń ten wątek:
  • moniqe Ekspertka
    Postów: 405 91

    Wysłany: 17 listopada 2015, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem Domcia co Ci powiedział lekarz ale wiem że jest sporo dziewczyn nawet na tym forum które zaszły w pierwszym cyklu po HSG ;)

    3jgxqqmzw0t63qg2.png
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 17 listopada 2015, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez o tym słyszałam :-) tez tak bym chciała :-)

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 17 listopada 2015, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiec skoro one zaslzy, to calkiem mozliwe ze mozna sie starac w nastepnym cyklu, moze pomylilo Ci sie z obecnym cyklem? :)

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2015, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak mialam robione HSG to lekarz powiedzial zeby poczekac chyba z 24 h zanim ta substancja- zapomnialam juz co to bylo, no ten kontrast sie wchlonie, i ze nie trzeba czekac. Podobno wiele kobiet zachodzi w ciaze zaraz po tym badaniu - mimo ze nie ma zadnych naukowych badan czy argumentow za, mozliwe jest ze jajowody sa "oczyszczone" ze sluzu itd, i stad wieksza szansa. (u mnie nie podzialalo :( )

  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 17 listopada 2015, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja te badanie mialam juz po owulacji bo wczesniej nie mogl tego zrobic bo mial wyjazd. To byl mój 16 dc. Wiec ten cykl juz odpada. Ciekawe czy ze slabym nasieniem meza uda sie w nastepnym cyklu.

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 17 listopada 2015, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieje,ze tak! I mysle,ze nastepny cykl bedzie bezpieczny, ale tez totalnie nie wiem na jakiej podstawie to mowie, bo sie nie znam. Tak sie tylko madruje ;)

    Domcia23 lubi tę wiadomość

    7v8rikgni12rlaff.png
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 17 listopada 2015, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domcia a jaki ma problem maz? Przypomnosz mi?

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 17 listopada 2015, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia N. wrote:
    Domcia a jaki ma problem maz? Przypomnosz mi?
    Slabe nasienie. 98procent nieprawidlowych plemnikow. Zylaki na lewym jadrze.

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 17 listopada 2015, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Teraz dostał zastrzyki co ma brac co tydzien. I witaminy.

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 17 listopada 2015, 18:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A operujecie tego zylaka?

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 17 listopada 2015, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie nie. Nic takiego zadnej operacji nic. Chyba az tak zle nie jest.

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 17 listopada 2015, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha :) a jak reszta jego parametrów?

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 18 listopada 2015, 06:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morfologia tez byla kiepska. Cos z lepkoscia. Dostal teraz zestaw zastrzykow ma brac je co tydzien no i witaminy z 6 paczek po jednej tabletce dziennie. Mocno wieze ze uda sie poprawic wyniki. 18grudnia bedzie 6 tygodni jak ma zrobic ponowne badanie nasienia.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2015, 06:44

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 18 listopada 2015, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale Domcia, to ten profesoer naprawde konkretnie sie za Was wzial, to jest super. Wlasnie masz poczucie zaopiekowania. Trzymam kciuki, naprawde!

    Domcia23 lubi tę wiadomość

    7v8rikgni12rlaff.png
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 18 listopada 2015, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na lepkosc mozesz mu dawac tez flegamine lub mucosolvan ja mojemu teraz dawalam:)

    Domcia23 lubi tę wiadomość

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 18 listopada 2015, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiesz moze cos juz w tym zastrzyku jest na ta lepkosc. Dziewczyny niektore tez biora te zastrzyki na pekniecie pecherzykow. I natychmiast pomaga.
    Ja tez sie bardzo ciesze ze sie tak zaopiekowal Nami. :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2015, 12:41

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • Martka89 Autorytet
    Postów: 1103 839

    Wysłany: 20 listopada 2015, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej widze ze wątek powoli opuszczony :) Ciri i Anna, co u was?

    w4sqyx8dc6bykj5r.png
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 20 listopada 2015, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no własnie powoli powoli spada w dół strony watek...

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Domcia23 Ekspertka
    Postów: 602 66

    Wysłany: 20 listopada 2015, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :-(

    Domcia
    ❤Nadal czekamy na Ciebie słoneczko
    Zamrożone nasienie 21.10.2015r.
    HSG 16.11.2015r.
    Kolejna wizyta u profesora 27.11.2015
    Po 6 tygodniach ponowne badanie nasienia po zastrzykach i witaminach. Wyniki znacznie sie poprawiły :-) 8.01.2016r.
    17.11.2016r. I IUI :-(
    5.02.2017r. II IUI:-(
  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 22 listopada 2015, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Troche się martwię o Ciri, ze tak nagle opuscila watek. Mam nadzieje,ze upora sie ze swoimi sprawami.

    U mnie wszystko jak najlepiej. Rosnę :) Niedawno przezylismy to niesamowite szczescie, kiedy oboje poczulismu takie konkretny ruch - ja od środka, J. od zewnątrz. Niesamowite i kosmiczne.
    Z mniej ciekawych rzeczy przez pomału powiększający się brzuch trudno znaleźć dobrą pozycję do spania, w przyszłym tygodniu zamówię sobie rogala do spania, bo teraz wspomagam się poduszkami. To mnie jakoś zaskoczyło, że tak się zmienia perspektywa ciała nawet przy lekkim brzruchu.

    W pracy za to po tygodniu mega stresu moja schizoferniczna dyrektorka odmieniła się o 180 stopni i stwierdziła, że jestem mega cennym nabytkiem dla szkoły i zaproponowala mi pracę po urlopie macierzynskim ;p Jeszcze nie wiem, czy chcę tam wrócić, ale wiadomo- bardzo dobrze mieć taką opcję!

    I cały czas trzymam za Was kciuki, nawet jak nie piszę!

    7v8rikgni12rlaff.png
‹‹ 606 607 608 609 610 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego