Październikowe starania
-
WIADOMOŚĆ
-
ainer85 wrote:siemka dziewczyny!
tak Was czytam, i czytam chyba od 3 tyg i dopiero się zebrałam na zalogowanie.
Jestem zielona w sprawach mierzenia temp i wyliczaniu dni. Mam córę 4 letnia, która trafiliśmy po 2 miesiącu starań,dwa lata przed córa zaliczyłam poronienie w ok 7 tyg. I doszliśmy do wniosku, że czas na drugie dziecko, i w październiku zrobiliśmy pierwsze podejście. Płodne rozpoznaje po śluzie, bo cykle mam z księżyca jeden 65 dni inny 28. ( zdaniem lekarzy taka moja uroda ;/ ) owulacje miałam coś koło 5-7 ( 18-20 dc) i teraz czekam, albo na jedno albo na drugie w pon zrobiłam test, ale negatywny oczywiście , ale mnie to nie zdziwiło, bo nawet jakby się udało to w poprzedniej ciąży pozytywny był dopiero po 3 tyg od owulacja. Aaaa mam 29 lat.
Witajainer85 lubi tę wiadomość
-
ainer85 wrote:kahaśka ja tak miałam raz, aż się obudziłam rano tak mnie cycek bolał,na rękę promieniowało, później drugi zaczął, a później się okazało że jestem w ciąży. Pamiętam to dokładnie bo więcej nigdy aż tak mnie nie bolało.
-
No właśnie w tym cyklu mam dobrze luteinę przepisaną wróciłam do mojego doktorka . bo we wrzesniu babka mi przepisała w złych dniach cyklu. zrobiłam dzisiaj betę wieczorem mam mieć wyniki . tak bym chciała żeby wyszła pozytywna a z drugiej strony boję się ,że coś nie tak poszło i dochodzi do poronienia . Dlaczego my musimy tak cierpieć ? dzisiaj mam pelno sluzu z czerwoną krwia przy podcieraniu a podpaska czysta. tylko z nocy była lekko zabrudzona . plamienie implantacyjne to chyba brązowa krew ? ja mam czerwoną . miałam ostatnio robione tsh tf3 i tf4 i wyszły w normie. jakie badania jeszcze mogę zrobić ? u ginekologa byłam w zeszły wtorek a owulacja była 13.10 i tego dnia było przytulanie .
-