X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Październikowe starania
Odpowiedz

Październikowe starania

Oceń ten wątek:
  • believe Autorytet
    Postów: 839 688

    Wysłany: 22 października 2014, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ainer85 wrote:
    siemka dziewczyny!
    tak Was czytam, i czytam chyba od 3 tyg i dopiero się zebrałam na zalogowanie.
    Jestem zielona w sprawach mierzenia temp i wyliczaniu dni. Mam córę 4 letnia, która trafiliśmy po 2 miesiącu starań,dwa lata przed córa zaliczyłam poronienie w ok 7 tyg. I doszliśmy do wniosku, że czas na drugie dziecko, i w październiku zrobiliśmy pierwsze podejście. Płodne rozpoznaje po śluzie, bo cykle mam z księżyca jeden 65 dni inny 28. ( zdaniem lekarzy taka moja uroda ;/ ) owulacje miałam coś koło 5-7 ( 18-20 dc) i teraz czekam, albo na jedno albo na drugie :) w pon zrobiłam test, ale negatywny oczywiście :P, ale mnie to nie zdziwiło, bo nawet jakby się udało to w poprzedniej ciąży pozytywny był dopiero po 3 tyg od owulacja. Aaaa mam 29 lat.

    Witaj ;)

    ainer85 lubi tę wiadomość

  • kahaśka Autorytet
    Postów: 1675 1432

    Wysłany: 22 października 2014, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ainer85 wrote:
    kahaśka ja tak miałam raz, aż się obudziłam rano tak mnie cycek bolał,na rękę promieniowało, później drugi zaczął, a później się okazało że jestem w ciąży. Pamiętam to dokładnie bo więcej nigdy aż tak mnie nie bolało.
    U mnie to chyba jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek objawy.

    BGRAp2.pngFBmcp2.png

  • Morwa Autorytet
    Postów: 16937 26804

    Wysłany: 22 października 2014, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 21:48

  • olenka1310 Znajoma
    Postów: 19 2

    Wysłany: 22 października 2014, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś