Forum W oczekiwaniu na testowanie Testujemy 2-3 październik :-)
Odpowiedz

Testujemy 2-3 październik :-)

Oceń ten wątek:
  • kingunia Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 30 września 2014, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie dziś mocny ból piersi, bóle i zawroty głowy, trądzik już od ok. dwóch dni, i też sobie wkręcam,że to może hormony ciążowe.. a to może na okres bo powinnam już mieć..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://www.youtube.com/watch?v=x1beSLSlAg8 Dziewczyny oglądnijcie to uśmiałam się do łez :P :P

  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 30 września 2014, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha Staraczka, świetne!!:D

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

  • ceska Autorytet
    Postów: 653 442

    Wysłany: 30 września 2014, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki :) w którym dniu po owu najlepiej zatestowac ? A raczej kiedy najwcześniej (;

    oar8skjod4lwslof.png
  • ceska Autorytet
    Postów: 653 442

    Wysłany: 30 września 2014, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martika miałam z jakies dwa miesiące temu te same dolegliwości bolalo nie milosiernie wyprostować sie nie umialam caly czas zgarbiona. Pojechałam na izbę przyjęć a lekarz nic nie widział czemu tak boli i dlaczego stwierdził żeby się położyć odpocząć. Jego przypuszczenia to zapalenie pęcherza, chociaż ja w to wątpiłam przeszło dopiero po ketonalu.

    oar8skjod4lwslof.png
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 30 września 2014, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ceska najlepiej 14 dpo, a najwcześniej moim zdaniem 12 dpo, ale wiadomo są dziewczyny, które wcześniej testują, czasem coś wychodzi.

    Już mi przeszedł ten ból więc nie zastanawiam sie nad tym co to, zapominam idę dalej, jak się powtórzy to wtedy zgłoszę do swojemu ginowi:)

    Dziękuję dziewczyny za zainteresowanie i odpowiedzi:)

  • Morwa Autorytet
    Postów: 16832 26330

    Wysłany: 30 września 2014, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 22:17

    Mogę różnie Cię nazywać, ale dla mnie zawsze będziesz moim małym wielkim cudem 🥰
    cheerleaderka-emotikon-ruchomy-obrazek-0010.gif cheerleaderka-emotikon-ruchomy-obrazek-0004.gif
    Cwk2p2.png
    🍀25.05.21 -> transfer blastusia :
    8dpt -> 78
    10dpt -> 204
    13dpt -> 631
    15dpt -> 1694
    20dpt -> 8849
    27dpt -> (6t+4d) -> Mamy 6,21mm i serduszko ❤
    (8t+1d) -> CRL 1,83 cm 🥳
    (11t+2d) -> CRL 4,66cm 🥰
    (12t+0d) -> prenatalne -> CRL 5,7 cm, 💗 165ud/min. Zdrowy 👶🎉
    (16t+2d) -> Synek -> 152g 💙
    (20t+0d) -> połówkowe -> 390g 💪
    (20t+2d) -> 400g
    (23t+2d) -> 624g
    (27t+2d) -> 1153g
    (30t+2d) -> 1780g
    (32t+2d) -> 2148g
    (35t+2d) -> 2935g
  • Morwa Autorytet
    Postów: 16832 26330

    Wysłany: 30 września 2014, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2016, 22:17

    Mogę różnie Cię nazywać, ale dla mnie zawsze będziesz moim małym wielkim cudem 🥰
    cheerleaderka-emotikon-ruchomy-obrazek-0010.gif cheerleaderka-emotikon-ruchomy-obrazek-0004.gif
    Cwk2p2.png
    🍀25.05.21 -> transfer blastusia :
    8dpt -> 78
    10dpt -> 204
    13dpt -> 631
    15dpt -> 1694
    20dpt -> 8849
    27dpt -> (6t+4d) -> Mamy 6,21mm i serduszko ❤
    (8t+1d) -> CRL 1,83 cm 🥳
    (11t+2d) -> CRL 4,66cm 🥰
    (12t+0d) -> prenatalne -> CRL 5,7 cm, 💗 165ud/min. Zdrowy 👶🎉
    (16t+2d) -> Synek -> 152g 💙
    (20t+0d) -> połówkowe -> 390g 💪
    (20t+2d) -> 400g
    (23t+2d) -> 624g
    (27t+2d) -> 1153g
    (30t+2d) -> 1780g
    (32t+2d) -> 2148g
    (35t+2d) -> 2935g
  • cati Autorytet
    Postów: 2324 2177

    Wysłany: 30 września 2014, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    omg a ja dzis na youtubie , ogladalam jak dziala ten moj nowy test i laski krecily jak czekaly na test i plakaly ze szczescia a ja razem z nimi .... boshe....

    ckai9jcgmxpymslt.png
    https://www.maluchy.pl/li-71768.png
    ******* Gang 18+*******
  • iwa2014 Przyjaciółka
    Postów: 80 174

    Wysłany: 30 września 2014, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martika wrote:
    Ceska najlepiej 14 dpo, a najwcześniej moim zdaniem 12 dpo, ale wiadomo są dziewczyny, które wcześniej testują, czasem coś wychodzi.

    Już mi przeszedł ten ból więc nie zastanawiam sie nad tym co to, zapominam idę dalej, jak się powtórzy to wtedy zgłoszę do swojemu ginowi:)

    Dziękuję dziewczyny za zainteresowanie i odpowiedzi:)

    Marika najprawdopodobiej przeżyłas zagnieżdzenie zarodka, jajeczko wszczepiając sie w sciane macicy robi ranki z ktorych wypływa krew i ta krew w zalezosci ile jej jest drazni otrzewna i sciany macicy i to własnie krew powoduje taki niemiłosierny ból, czasami jest jego tak duzo ze w dniu implantacji wystepuja plamienia- przypominaja okres ale trwaja krótko od kilku minut do kilku godzin. Dokładnie tak samo miałam w drugiej ciązy 10 dpo. I juz wiedziałam ze jestem w ciązy od tego mometu liczyłam ciąze. było to 19 listopada a synek urodził sie 19 sierpnia nastepnego roku.

    0ec78d3a60cd9290a1761b33f829c553.png

    <a href="http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7193d5be9e0d5d43" target="_blank"><img src="http://images69.fotosik.pl/260/7193d5be9e0d5d43med.jpg" bo
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 30 września 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iwa2014 wrote:
    Marika najprawdopodobiej przeżyłas zagnieżdzenie zarodka, jajeczko wszczepiając sie w sciane macicy robi ranki z ktorych wypływa krew i ta krew w zalezosci ile jej jest drazni otrzewna i sciany macicy i to własnie krew powoduje taki niemiłosierny ból, czasami jest jego tak duzo ze w dniu implantacji wystepuja plamienia- przypominaja okres ale trwaja krótko od kilku minut do kilku godzin. Dokładnie tak samo miałam w drugiej ciązy 10 dpo. I juz wiedziałam ze jestem w ciązy od tego mometu liczyłam ciąze. było to 19 listopada a synek urodził sie 19 sierpnia nastepnego roku.

    Aż mnie ciary przeszły jak przeczytałam, to co napisałaś, ale boje się w to uwierzyć i od momentu tego bólu odpycham od siebie myśl, że mogło to być to:p ...ale jeśli jednak, to w piątek już powinien mi pokazać test nie?:D

    Morwa napisz po teście jak wynik i czy reszta się nie obraziła, że ich nie osikałaś:p

    cati lubi tę wiadomość

  • cati Autorytet
    Postów: 2324 2177

    Wysłany: 30 września 2014, 23:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    martika wrote:
    Aż mnie ciary przeszły jak przeczytałam, to co napisałaś, ale boje się w to uwierzyć i od momentu tego bólu odpycham od siebie myśl, że mogło to być to:p ...ale jeśli jednak, to w piątek już powinien mi pokazać test nie?:D

    Morwa napisz po teście jak wynik i czy reszta się nie obraziła, że ich nie osikałaś:p

    Trzymam kciuki martika :) mnie tak bolalo dzis na spacerze , bo pogoda sie poprawila . to myslalam ze mnie z chodnika beda zciagac .. chodz tu wszedzie pod gore.

    ckai9jcgmxpymslt.png
    https://www.maluchy.pl/li-71768.png
    ******* Gang 18+*******
  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 1 października 2014, 07:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, czuję się baardzo małpowo, chyba dzisiaj przyjdzie i to lada chwila:(

  • kahaśka Autorytet
    Postów: 1675 1432

    Wysłany: 1 października 2014, 08:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też już czekam i nie mam złudzeń. Teraz się @ będzie przeciągać i blokować kolejne starania.

    BGRAp2.pngFBmcp2.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 października 2014, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja też się czuje jak na @ . Ta temperatura daje mi nadzieję ale to jest pierwszy cykl mierzenia . Może zawsze tak to wygląda . . . Czekam już cierpliwie co przyniosą dni :-*

  • Bloom Koleżanka
    Postów: 40 7

    Wysłany: 1 października 2014, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 października 2021, 17:02

  • cati Autorytet
    Postów: 2324 2177

    Wysłany: 1 października 2014, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    25staraczka25 wrote:
    Dziewczyny ja też się czuje jak na @ . Ta temperatura daje mi nadzieję ale to jest pierwszy cykl mierzenia . Może zawsze tak to wygląda . . . Czekam już cierpliwie co przyniosą dni :-*

    Trzymamy sie mocno razem :) wszystkie !! :)
    ja postanowilam ze jutro zatestuje jak mi sie @ nie rozkreci bo poki co tylko podczas podcierania widze krew.. a na podpasce czystko.

    25staraczka25 lubi tę wiadomość

    ckai9jcgmxpymslt.png
    https://www.maluchy.pl/li-71768.png
    ******* Gang 18+*******
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 października 2014, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja czekam może jutro zatestuje... choć wczorajszy spadek troszkę mnie podłamał...

  • cati Autorytet
    Postów: 2324 2177

    Wysłany: 1 października 2014, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beti spojrz u mnie tez byl nie ma co sie łamać wachania temp nie rozsadzaja o wszystkim :) trzymam kciuki za ciebie :*

    betii lubi tę wiadomość

    ckai9jcgmxpymslt.png
    https://www.maluchy.pl/li-71768.png
    ******* Gang 18+*******
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 października 2014, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też trzymam kciuki!!! Musi się nam udać kurcze :-* :-*

    betii lubi tę wiadomość

‹‹ 13 14 15 16 17 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ