Forum W oczekiwaniu na testowanie WRZEŚNIOWE TEŚCIORY :)
Odpowiedz

WRZEŚNIOWE TEŚCIORY :)

Oceń ten wątek:
  • malka Autorytet
    Postów: 2355 4640

    Wysłany: 4 września 2017, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zbuiiiii ściskam mocno Ciebie i Jasia :) gratuluję!


    Mnie dzisiaj mega boli prawy jajnik. Czyżby szybsza owu? Coś mi się pozmieniało. Nigdy aż tak nie odczuwałam owulacji. A teraz to drugi cykl z rzędu taki. Dobrze, że wczoraj było <3 wszytko się okaże po jutrzejszej tempce.

    zubii lubi tę wiadomość

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • Dag_Mara Koleżanka
    Postów: 60 81

    Wysłany: 4 września 2017, 23:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Bocianiątko ten test mówi czy twój M nie wytwarza przeciwciał przeciwko własnym plemniką. Kurcze jakoś mam wrażenie że z tym poprzednim badaniem jest coś nie tak bo jakoś morfologia na poziomie 25%. Pamiętasz ? Ann też tak miała a potem powtórzyła i miał jej M 1 %.
    Ale na pewno w twoim przypadku bym powarznie rozwarzyła IUI !! a i jeszcze jedno zazwyczaj przy immunologi podaje się encorton ale równoważny jest progesteron bo on działa jak naturalny immunosupresant !!

    Amy z tym progesterone to na dwoje babka wróżyła czasem poniżej 5 jest ciąża i zdrowa a czasem 70 i jej nie ma. W teori musi być powyżej 10 by się utrzymała ale wyjątki tutaj widzę czasami.

    Dag_Mara Gratuluję z całego serca to trzecia ciąża ? bo jedno już w domu co na zdjęciu ? jutro jak masz możliwość zbadaj progesteron, TSH i bete.

    Oj chcialabym zeby te badania byly tak latwo dostepne, niestety mieszkam w Anglii. Wiec najpierw GP i ona ewentualnie moze mnie skierowac na badania. W Polsce jest latwiej wystarczy umowic sie w najblizszym laboratorium zaplacic i masz wyniki, tutaj nawet prywatnie jest ciezko. Na zdjeciu synek :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 września 2017, 23:52

    relgh371ryeoev03.png
    Aniolek [*] 23.06.2017 9 tc Aniolek [*] 13.10.2017 11 tcf2wlx1hpws6fekb6.png
  • zubii Autorytet
    Postów: 1736 1645

    Wysłany: 5 września 2017, 00:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje kochane :* ja juz smigam po 6h siedzialam po 8h chodzilam.

    A to moje sloneczko <3
    http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/9/5/9281083_20170904_172646.jpg

    Taliana85, Anna Stesia, Kaczorka, Agniechaaaa, PodwojnaMama, 91Ewela09, Flowwer, kolka, KateHawke, staraczka1111, Czrna 81, Lunaris, emi2016, Madżka89, Emiilka, never_lose_hope, xcandyx, Sarna84, blue00 lubią tę wiadomość

    wniddf9hp6rxkcqu.png
    n59yi09ken86ewr0.png
  • Anna Stesia Autorytet
    Postów: 3828 5146

    Wysłany: 5 września 2017, 00:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Dziekuje kochane :* ja juz smigam po 6h siedzialam po 8h chodzilam.

    A to moje sloneczko <3
    http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/9/5/9281083_20170904_172646.jpg

    Witaj na świecie <3 <3 <3 Milion uścisków od e-cioć! Wspaniale, zubii, że się dobrze czujesz, a jak emocje?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 września 2017, 00:21

    zubii lubi tę wiadomość

    PVkxp2.png
  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 5280 6744

    Wysłany: 5 września 2017, 00:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Dziekuje kochane :* ja juz smigam po 6h siedzialam po 8h chodzilam.

    A to moje sloneczko <3
    http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/9/5/9281083_20170904_172646.jpg
    Zubìi, Ty dzielna Bestio! ;) Maluszek cudny! <3 e-ciocia zakochana! <3 <3 <3 jeszcze raz ogromne gratulacje! :*

    zubii lubi tę wiadomość

    laUgp2.png
    po 45 cs - 4-6 miesięcy sztucznej menopauzy, potem antyki - na wyciszenie adenomiozy przed crio.
    ❄️ 8.3 ❄️ 6.3 - na zimowisku <3 <3
    ET 9.2 - 01.08.2019 :(
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    maj 2019 - histeroskopia - stan zapalny endometrium, adenomioza
    marzec 2019 - dieta bg i bm, zmiana leków i supli - bez efektu
    maj 2018 - laparoskopia - skoagulowane drobne mięśniaki
    czerwiec 2018 - immunosupresja bez efektu
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny, wrogi śluz
  • zubii Autorytet
    Postów: 1736 1645

    Wysłany: 5 września 2017, 05:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Stesia wrote:
    Witaj na świecie <3 <3 <3 Milion uścisków od e-cioć! Wspaniale, zubii, że się dobrze czujesz, a jak emocje?

    Ogromne zasnelam ok 3:35 i juz od 5 nie spie.

    Anna Stesia lubi tę wiadomość

    wniddf9hp6rxkcqu.png
    n59yi09ken86ewr0.png
  • Lucia88 Autorytet
    Postów: 792 794

    Wysłany: 5 września 2017, 05:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Ogromne zasnelam ok 3:35 i juz od 5 nie spie.

    Cudny syneczek! Z pewnością ogromne emocje.

    PRZERWA W STARANIACH

    29.05- neurolog
    31.05- psychiatra
  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6512 9439

    Wysłany: 5 września 2017, 06:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Ogromne zasnelam ok 3:35 i juz od 5 nie spie.

    Super czytać, że dobrze się czujesz :)
    Jasiu słodziusi :D

    A ja mam dziś o 18:00 USG III trymestru. W końcu po prawie dwóch miesiącach dowiem się co słychać u mojej Kluski.
    Trzymajcie proszę kciuki, żeby wszystko było ok!

    Flowwer, KateHawke, Lunaris, emi2016, zubii lubią tę wiadomość

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3868

    Wysłany: 5 września 2017, 06:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaczorka wrote:
    Super czytać, że dobrze się czujesz :)
    Jasiu słodziusi :D

    A ja mam dziś o 18:00 USG III trymestru. W końcu po prawie dwóch miesiącach dowiem się co słychać u mojej Kluski.
    Trzymajcie proszę kciuki, żeby wszystko było ok!

    Kaczorka kciuki w gotowosci:))
    Zubi Jasiu cudny,calusy od e ciotki:***

    Kaczorka lubi tę wiadomość

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2017, 06:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zubii jest tak słodki, ze można by nim słodzić herbatę <3 ja bym go zapakowała!!! <3 oj slodZiaczek ciociny :)!!!!!

    Kaczorka bedzie kluseczka juz duża zobaczysz ;) spokojnie <3


    A ja dzis o 17 stawiam sie w klinice na wlew :)

    Kaczorka, emi2016, zubii lubią tę wiadomość

  • Amy333 Autorytet
    Postów: 2509 3868

    Wysłany: 5 września 2017, 06:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:


    A ja dzis o 17 stawiam sie w klinice na wlew :)

    Wlewaj Kochana wlewaj;) juz niedlugo bedziesz tuliła takie slodziaki jak Zubi:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 września 2017, 06:41

    14 cs- suplementacja M- udało się w ostatnim dniu roku!
    2 cykl po sono HSG- polecam każdemu przeczyścić rurki;)
    3i49hdgeac44oma5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2017, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zubii slicznosci Twoj synus ❤ a te emocje sa najlepsze. Mimo zmeczenia daja mega powera ;)

    zubii lubi tę wiadomość

  • KateKum Autorytet
    Postów: 1451 1706

    Wysłany: 5 września 2017, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Dziekuje kochane :* ja juz smigam po 6h siedzialam po 8h chodzilam.

    A to moje sloneczko <3
    http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/9/5/9281083_20170904_172646.jpg

    Zubii śliczny jest..... dużo szczęścia

    zubii lubi tę wiadomość

    xnw4lbete8c7uekt.png

    10.2017 [*] 8tc
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2017, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amy333 wrote:
    Wlewaj Kochana wlewaj;) juz niedlugo bedziesz tuliła takie slodziaki jak Zubi:)
    <3 <3 oby tak sie stało!

    Flo a moze Ty jeszcze cos mi powiesz o tym accofinie?? Cos niecos mi tu juz napisały ale Ty skarbnica wiedzy moze jeszcze cos dodasz :)

    Flo powodzenia dzis :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 września 2017, 07:45

  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 5 września 2017, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Dziekuje kochane :* ja juz smigam po 6h siedzialam po 8h chodzilam.

    A to moje sloneczko <3
    http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2017/9/5/9281083_20170904_172646.jpg
    Zubiii piękny kawaler❤️

    Agnieeecha, Flowwer trzymam kciuki za dzisiaj :)

    Flowwer, zubii lubią tę wiadomość

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Czrna 81 Autorytet
    Postów: 2898 3333

    Wysłany: 5 września 2017, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    a FSH ?
    Widzisz, tego kurde nie zrobiłam... Ja jestem w tych sprawach zielona. Niby przy avatarku napisane autorytet a tak naprawdę mało wiedzący karaluch z epoki lodowcowej :-P Koleżanka zwróciła uwagę że przy tak niskim estradiolu LH jest za wysokie. Podobno może to spowodować pęknięcie niedojrzałego pęcherzyka...

    Dziś dostanę wyniki nasienia męża. Jest stres :-/

    Czarna81
    22 cs.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2017, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zubi zakochałam się!!!

    Widzę że smoczek ssie Jasiu, u Nas krzyczą i nie pozwalają :-/ (w szpitalu)

    To dobrze że się czujesz dobrze po cesarce ;-) :D Cud,miód, malinka :D

    zubii lubi tę wiadomość

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 5 września 2017, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    <3 <3 oby tak sie stało!

    Flo a moze Ty jeszcze cos mi powiesz o tym accofinie?? Cos niecos mi tu juz napisały ale Ty skarbnica wiedzy moze jeszcze cos dodasz :)

    Flo powodzenia dzis :)
    nawzajem !!!
    Ja nie pomogę z tym wiem że biorą to dziewczyny w formie zastrzyków 2 dni przed i dwa dni po transferze ale ty nie masz problemu z inplantacją

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2063 1430

    Wysłany: 5 września 2017, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubi ,synuś <3

    flowwer i agniecha powodzenia !!! &&&

    czarna <3 kciuki za wyniki męża :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 września 2017, 08:20

    Czrna 81, zubii lubią tę wiadomość

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2584 2310

    Wysłany: 5 września 2017, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zubii cudna Kruszynka! :) Do wycałowania :)
    Gratuluję dzielnej Mamie! :) <3 <3

    zubii lubi tę wiadomość

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI (Klinika Gameta)
    18.09.2020- 15 dojrzałych komórek - 6 zapłodnionych
‹‹ 39 40 41 42 43 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego