III trymestr
-
WIADOMOŚĆ
-
;oniqa wrote:Laseczki ale mam ochote zmienić kolor włosów do tej pory robiłam pasemka blond ale mam ochote zafarbować je całe albo na jakiś średmni blond albo jakiś jasny brąz żeby nie było aż tak widać tego głupiego odrostu jakich kochane farb Wy używacie??
-
oj i ja musze farbę nałożyć na moje włoski...bo widać siwe włosy już
masakra ...mam 26 lat i męczę się z siwymi od liceum, a z wiekiem jest ich tylko więcej. Poza tym odrosty mi już widać dość spore, więc czas coś ze sobą zrobić. Ale jest jeden problem,.....tak mi się nie chce iść po farbę.....W ogóle dziś znów mam lenia. Wczoraj aktywniej spędziłam czas a dziś bym tylko tu z Wami najchętniej siedziała;)
-
Cześć dziewczyny
Święta tuż tuż - dom wystroiłam, choinkę ubrałam, koty zrobiły już demolkę i oczywiście dziś obrzygały się igiełkami z choinki
Wczoraj dopadły mnie bóle miesiączkoweNiby się nie martwię, bo co 2 tygodnie jestem u lekarza i wszystko w jak najlepszym porządku, ale zaczynam delikatnie panikować - do porodu jakieś 10 tygodni pewnie wszystko w środku zaczyna się przygotowywać...
Obleciał mnie przedporodowy stres. Też tak macie już ?
Bardzo chcę rodzic z ZZO, ale jeszcze nic nie załątwiałam w tej sprawie w szpitalu jeszcze. Po swiętach chyba się za to zabiorę.
No i gratulacje dla nowych mamuśZazdroszczę, że macie już maluchy obok
NO I PORÓD ZA SOBĄ
Kotek 27 mąż u mnie kilka dni temu poskręcał mebelki i łóżeczko- niezła frajdaDziś czekam na kuriera, bo przywiezie wózek
Effcia28 lubi tę wiadomość
-
perelka siedz jeden dzien nam sie nalezy ja tez dzisiaj tylko zagladam kto pisze i sama caly czas pisze:-P