Cukrzyca ciążowa
-
WIADOMOŚĆ
-
A ja dziewczyny mam kryzys...na czczo 99..to moj rekordowy wynik..ketonow sie pozbylam ale cukier skacze raz 90 raz 99..diabetolog w piątek i zobaczymy..mowil ze powinnam obejsc sie bez insuliny ale jak tak dalej pojdzie to pewnie mi da..jak wy sobie to w ogole aplikujecie w co? Bo jestem zielona.
anitka710 lubi tę wiadomość
Zakochana mama2 -
nick nieaktualnyJa dziś 85 dalej 10j
Kazio doskonale Cię rozumiem, takie załamania są nieuniknione, zwłaszcza, że u nas jeszcze wariuja hormony. Ja kilka razy ryczałam z bezsilności i zdenerwowania na tą cukrzycę..
Zakochana mama lepiej wziąć insuline niż się tak denerwować i mieć skoki. Insuline na noc wstrzykuje się takim specjalnym penem z krótka igielka. Dlugodzialajaca w udo w przednioboczna czesc. Ja, jako że od igieł dostale palpitacji serca, to mi zastrzyki robi mój chłopak, a ja siedzę z zamkniętymi oczamianitka710 lubi tę wiadomość
-
Zakochana mama2 wrote:Ja juz wiem od czego mi ten cukier skoczyl...od wedliny ..niby drobiowa ale w galarecie...odpada.
ja to nie jestem taka "wrażliwa" na wędliny...ale pamietam, jak w poprzedniej ciązy dziewczyny skrupulatnie szukały tej odpowiedniej dla siebie
mi wchodzi tylko boczek w różnych wersjachkcal musza jakieś być
miesa w ogóle nie tykam, nic a nic, jajek tez nie...jutro robie morfologie i jednak zaczynam się martwićanitka710, AnnaIzabela lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyZakochana mama2 wrote:Ja musze zajac głowę czyms innym bo swiruje myslac tylko o cukrzycy o posilkach o pomiarach...jakbym żyła tylko ty
Jedyna opcja to starać się wychillować, niestety stres tylko zwiększa nam poziomy cukru i to taka samonakrecajaca się maszyna.. Ja jak mnie łapie nerw, to sobie siadam i tłumaczę, że nic nie poradzę, i wytrzymalam już tyle to wytrzymam dalej, a po porodzie sobie odbijęanitka710 lubi tę wiadomość
-