Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mmmm brukselka

    19ewelaaa89 lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kur*a !!! Znow ucina posty. Szlag mnie trafi zaraz .
    Pisalam , ze bedziesz miala Kattii zapas na czwarta ciaze hehe .
    Co do butow to fajnie , ze odkrylas jakie musisz malej buty kupowac. Nie bedzie moze juz tych nerw i takiego szukania przy zakupach .
    Ja juz po treningu , jednak zrobilam na obiad zupe krem z kostkamu kurczaka . Szybkie , zdrowe i mega pyszne . Oskar pochlonal cala miske . Bardzo mu smakowalo.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Aduszka83 Autorytet
    Postów: 524 375

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znsjoma zslateila mi wyniki beta 38.60 a prog 26.90

    ZakręconaOna, Parodka, emi_90, 19ewelaaa89, Szczęśliwa_Mama lubią tę wiadomość

    ...marzenia się spełniają, tylko mocno w nie wierz...
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aduszka83 wrote:
    Znsjoma zslateila mi wyniki beta 38.60 a prog 26.90
    Aaaaa super !!!!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 sierpnia 2018, 20:25


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Parodka Autorytet
    Postów: 340 350

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aduszka83 wrote:
    Znsjoma zslateila mi wyniki beta 38.60 a prog 26.90

    No to extra :-) :-) :-)

    19.08.2013 <3 synek
    Czekamy na drugiego maluszka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aduszka83 wrote:
    Znsjoma zslateila mi wyniki beta 38.60 a prog 26.90
    Pięknie ❤

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 sierpnia 2018, 20:35

  • Aduszka83 Autorytet
    Postów: 524 375

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kattii wrote:
    I co ja zrobie z takim zapasem? xD Dzisiaj doszły kolejne a jeszcze inne mają dojsc 5 szt O.o

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ecb2500d6880.jpg


    A ja na obiad mam znowu schabowe a co.. a jutro spaghetti pff samo zdrowie :D
    Byłam miedzy deszczem z dziecmi w sklepie kupiłam córce kalosze co nie bylo łatwe bo te drozsze nie chciały jej wejsc na nóżke a te tanie weszły bez problemu a taka szczesliwa ze ma kalosze bo zawsze brata w domu ubierala a teraz trzeba bylo jej kupic bo za kilka dni do przedszkola to musi miec i kupilam jej narazie adidaski do latania fajne znalazlam i zapiecie do konca bez problemu poszlo wiec ona musi nosic tylko takie do kostki bo powyzej jej nie wejdą na nóżke i sie cieszy z nich bardzo a mi tez sie podobają .
    Zaszalalas z tymi testsmi ;)
    Mi ciazowy zostal ostatni a owulacyjnych mam ze 30

    ...marzenia się spełniają, tylko mocno w nie wierz...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aduszka83 wrote:
    Zaszalalas z tymi testsmi ;)
    Mi ciazowy zostal ostatni a owulacyjnych mam ze 30
    lubie sikac na testy i zawsze przy staraniach kupuje ich sporo a potem tak jest ze tyle lezy w szafie i sobie sikam chociaz tym razem nie planuje uzyc wszystkich bo roznie to moze byc.

    Ktoś tu wspomnial że zostaną na zas na 4 dziecko xD nie ma opcji aby mialobyc 4 nie ten wiek,nie te nerwy i nie te warunki a także nie ta pensja ;)

    19ewelaaa89, emi_90, ZakręconaOna lubią tę wiadomość

  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1274

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 21:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiii gdybyś była w Pl, to chętnie bym od ciebie odkupila a tak dupka blada xD ejj w ogóle dzisiaj u mnie 10 dc a kreseczka na owulaku jasna, ale taka już widoczna :D czyżby owulka w tym cyklu była troche wcześniej?! Hmm... Zobaczymy juto :)

    Kattii, emi_90 lubią tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    19ewelaaa89 wrote:
    Katiii gdybyś była w Pl, to chętnie bym od ciebie odkupila a tak dupka blada xD ejj w ogóle dzisiaj u mnie 10 dc a kreseczka na owulaku jasna, ale taka już widoczna :D czyżby owulka w tym cyklu była troche wcześniej?! Hmm... Zobaczymy juto :)
    ta jasna moze byc nawet z 3 dni i pomalu ciemiec u nie ktorych z jasnej robi sie od razu ciemna ... nie wiem ja mam stopniowo zawsze ale ja robie 3 razy dziennie ;)

    Żaden problem jesli u mnie wyjdzie że jest ok to wysle ci te testy jakbys do tego czasu nie zaszła... to zaden problem nie przesadzajmy ;)

    19ewelaaa89 lubi tę wiadomość

  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pięknie Aduszka

    Aduszka83 lubi tę wiadomość

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2018, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aduszka ładna beta :)

    Zrobiłam cały gar gołąbków, będziemy jeść chyba przez tydzień he he

    Głowa mnie boli, idę spać.

    Dobranoc

    Aduszka83 lubi tę wiadomość

  • Parodka Autorytet
    Postów: 340 350

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, jak tam poranek? Ja zaspałam na mierzenie temperatury :-P
    I super bo sie wyspałam, młody jeszcze śpi, jestem w szoku. Zaraz idę go budzić bo dzisiaj go zabieram do kina.

    Kattii, Szczęśliwa_Mama lubią tę wiadomość

    19.08.2013 <3 synek
    Czekamy na drugiego maluszka <3
  • anusiak5 Autorytet
    Postów: 1657 522

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej.jakis film dla dzieci polecasz?

    Parodka lubi tę wiadomość

    anusiak=niedoczynnosc tarczycy i hashimoto
    iv09jw4z4iotag22.png whjt3csz8ywysrrm.png
    8fd339fb5b3915db6590d59424627848.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Parodka wrote:
    Hej dziewczyny, jak tam poranek? Ja zaspałam na mierzenie temperatury :-P
    I super bo sie wyspałam, młody jeszcze śpi, jestem w szoku. Zaraz idę go budzić bo dzisiaj go zabieram do kina.
    to samo co zwykle rankiem,wczesna pobudka,herbata,witaminy i tyle w sumie xD
    Jutro planuje isc z dziecmi kupic do przedszkola młodej koszulkę i sweterek różowy z ich logiem tzw mundurek ale w przedszkolu nie jest to obowiazkowe wiec mało kto to kupuje ale mój synek miał to i córka bedzie miała po bracie ciemne i planuje kupic komplet różowego aby też miała jeden komplet nowy . Te sweterki i koszulki niczym sie nie różnią po za kolorami i dziewczynki noszą czesto granatowe czy fioletowe a mojej chce różowy kupic hehe po bracie bedzie miala granatowe.
    Od rana lata w kaloszach ledwo oczy otworzyła nie zdażyłam mleka jej zrobić i wchodze do salonu aby jej dac a ona siedzi w kaloszach juz :D
    Jestem ciekawa jak 3 wrzesnia bedzie sie tam zachowywać bo to bedzie jej pierwsze 3h bez mamy i sama sie tym stresuje.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 sierpnia 2018, 08:44

    Parodka lubi tę wiadomość

  • Dori1811 Autorytet
    Postów: 418 515

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja poranek piękny bo <3 Hahaha
    Łapiemy ostatnie chwile przed @ która dzisiaj się pojawi niestety....
    Aduszka super extra beta! Coraz więcej fasolek się pojawia u nas :D piękna sprawa :)

    Parodka, 19ewelaaa89 lubią tę wiadomość

    Synek 💙
    img

    Problem męski: morfologia 1%
    2 lata starań,Udany cykl po HSG <3
  • Parodka Autorytet
    Postów: 340 350

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anusiak jedziemy na "Co w trawie piszczy". Animowany film chyba z 2017 roku ale jeszcze mój syn go nie widział. Czy polecam mogę Ci napisać jak już wrócimy - czy się młody nie wynudził.

    Katti mała na pewno sobie poradzi. Mówiłaś że taki z niej dzik więc nie da sobie w kaszę dmuchać haha.

    Dori to rzeczywiście poranek niezły ;-)
    Tak coraz więcej dziewczyn zaciążonych więc i na nas przyjdzie czas :-)

    19.08.2013 <3 synek
    Czekamy na drugiego maluszka <3
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.
    Ja tez wyczekuje dzis okresu , bankowo do poludnia juz mnie nawiedzi.

    My niedawno wstalismy , zabieram sie za sniadanie i kawka.


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 10:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja kończę śniadanko, zaraz łyknę żelazo i kwas foliowy ;)
    Mam posprzątane, tylko pranie poskładam i kawka.

    Kattti, Dori i Aduszka dziewczyny, które prowadzicie wykresy ;) z boku są procenty szans na ciążę... zaciążone ile Wam pokazywało? A Dori ile Tobie pokazuje? Bo ja wczoraj miałam 19%, a dzisiaj 54% :P

    Przed @ temperatura ma spaść tak? Dori Tobie spada?

    Ja wczoraj super się czułam, żadnych bóli podbrzusza. Tylko głowa na koniec dnia mnie rozbolała, ale sprzątałam sporo i z tymi gołąbkami roboty i jeszcze z mężem się poprztykałam, ale rano przyszedł przeprosił, w szoku byłam ;)

    Co miesiąc mamy zaciążoną ;) Ciekawe, co przyniesie wrzesień :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 sierpnia 2018, 10:06

    emi_90, Kattii lubią tę wiadomość

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 30 sierpnia 2018, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tam nie patrzylam nogdy na te procenty bo nie raz mialam po 98 i klapa byla . :(
    Fakt co miesiac nowa ciezarowka przychodzi wiec testuj jak cos 1 wrzesnia hehehe. I tak temperatura powinna spac , nie musi wcale mega duzo


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
‹‹ 155 156 157 158 159 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ