Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3448 2567

    Wysłany: 6 lutego 2019, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapraszamy na watek starania o drugiego maluszka. Jestem twoja rowiesnicą, tez mam Wojtka tylko o rok starszego od twojego :D tez z marca! Teraz juz jakies 14czy15miesiecy staran o drugie u mnie i..nic :/

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • Parodka Autorytet
    Postów: 340 350

    Wysłany: 7 lutego 2019, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi z powodu dzieciątka
    :-(

    19.08.2013 <3 synek
    Czekamy na drugiego maluszka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 lutego 2019, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem wam szczerze,ze ta moja koleżanka musi mieć coś genetyczne, jej mamie tez dwójka pierwszych dzieci zmarła po porodzie, a siostra miała bardzo chore dziecko, które zmarło w wieku 8 lat.

    Smutne, ale takie jest życie...
    Czasami się zastanawiam, czy jeśli to dziecko miałoby być bardzo chore i bardzo męczyć :(

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 9 lutego 2019, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc wszystkim .

    Co u Was ? Jakos ostatnio gadki sie nie kleja na grupie .

    U Mnie ok , mam 2 dc . Okres spoznil sie 5 dni az hehe .
    Od ranca polatalam po chalupie , prania porobilam , naszykowalam na obiad wszystko . Salatke do znajomej zrobilam bo dzisiaj ide na babski wieczor z laskami z pracy wiec kazda cos przygotowuje do zarelka . :)

    Aktualnie leze w wannie z maseczka na twarzy i odpoczywam . Jak to w sobote nalezy haha . Do 16 mam czas na wyszykowanie sie wiec chwila relaxu .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • Frida91 Autorytet
    Postów: 6170 4929

    Wysłany: 9 lutego 2019, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tez właśnie zauważyłam że ostatnio mało się tu dzieje. Zakrecona jaką sałatkę zrobiłaś?
    My idziemy do znajomych dzisiaj pograć w planszówki ;)

    40CPp2.png
    HhxZp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lutego 2019, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie... mój chłop za tydzień miał być w domu, szkoda że musimy czekać jeszcze 10 tygodni. Całkiem przestaniemy gadać chyba, jeszcze dziś dzwonił od znajomego że rozwalił telefon. Fajnie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 lutego 2019, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My idziemy dzisiaj na koncert Walentynkowy do Tauron Areny, więc zabawa z Zenkiem Martyniukiem i Sławomirem :D

    anna1990 lubi tę wiadomość

  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 9 lutego 2019, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to nie mam nastroju dziś od rana.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 10 lutego 2019, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny co tam jak tam weekend?

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 lutego 2019, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dla mnie to był jeden z lepszych weekendów, wczoraj ten koncert, mimo że nie przepadam za disco polo.
    No a dzisiaj obiad u teściów.

    Nie układało nam się z mężem źle ostatnio, ale po roku związku i następnie 5ciu latach mieliśy kryzysy i chyba właśnie sobie zdałam sprawę, że po tym ostatnim nie ma już śladu.
    Tylko pełnej rodziny brakuje mi całkowicie do szczęścia :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 lutego 2019, 18:48

  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 10 lutego 2019, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To dobrze ze jest juz między Wami dobrze. :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2019, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam wczoraj u dentysty, strasznie bolały mnie dziąsła i czułam taki totalnie metaliczny posmak w ustach, bałam się, że to coś strasznego, bo na punkcie zębów to mam teraz przekręcone w głowie, jak widzę jakie mój mąż ma ostatnio problemy z tym tematem.
    A Pani Stomatolog do mnie, że wyjścia są dwa, albo jestem w ciąży i to od hormonów, albo uczuliła mnie pasta.
    Niby biorę anty, miałam krwawienie 2 tyg. temu, ale to krawienie jakieś takie skąpe było. To sobie nawrkęcałam jakieś bożej łaski, zrobiłam test.
    Teraz już wiem jedno - muszę zmienić pastę :D

  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 12 lutego 2019, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny wczoraj byłam na usg i robiłam test pappa wyniki czwartek piątek. Wszystko bardzo ładnie wyglądało. :)

    RudaMaruda25, Frida91 lubią tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 12 lutego 2019, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.
    Frida a salatke robilam z winogrona zielonego , piersi opanierowanej w panierce czosnkowej specjalnej takiej plus czosnek sol pieprz . Jogurt nat i wsio . Mega pyszna . :)

    Ruda hahahahaha sorry !:D

    Frida91 lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 12 lutego 2019, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brzmi smacznie :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 12 lutego 2019, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I tak jest Werka . Serio :D
    Ja ogolnie krzywilam sie na takie.polaczenie bo nienawidze winogrona jak i rodzynek wiec tym bardziej w salatce porazka musi byc na wejsciu a tu jednak przemile zaskoczenie


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10338 7822

    Wysłany: 13 lutego 2019, 00:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahah to mam to samo średnio Lubie winogrona i rodzynki :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 lutego 2019, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jejku ja nienawidzę rodzynek. Winogrono spoko,ale rodzynki to największe paskudztwo świata. Jak wyczuje to odruch wymiotny.
    A najgorzej jak moja teściowa robi sernik, to jeszcze te rodzynki takie rozmoknięte.
    Fuujka.

    Ja z kolei strasznie lubię cebulę, we wszystkim musi być, w kanapce, wszędzie :D

    Ehhh, dzisiaj o 16:00 znów dentysta. Niby zawsze o zęby dbałam, ale teraz tak jak mam wyczyszone z powodu tych dolegliwości to jak nigdy. A najbardziej mnie bolą w pracy i mój mi mówi, że to może reakcja na stres. Bo dentysta w środe nie widziała nic niepokojącego, a ja tego uczucia znieść nie potrafię.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 lutego 2019, 07:04

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 13 lutego 2019, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O boze ciasta z mokrymi rodzynkami to masakra jest brrrr ...


    Wiesz co a moze masz podraznione szkliwo i dziasla ? Stad to ?


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 lutego 2019, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam, okazło się że mam podrażnione dziąsła od kamienia i sobie zrobiłam taki full pakiet higienizacji. Do uzupełnienia mam dwa ubytki, zrobię to teraz szybko i z zębami na jakiś czas spokój.

‹‹ 420 421 422 423 424 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego