Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 15:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A takto mowcie dziewczyny , chwalilyscie sie komus juz o ciazy ?
    Kiedy macie zamiar zaczac cokolwiek kupowac ? :)
    I Ruda brzuszek rosnie ? :D


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rodzice u nas wiedzą jedynie na razie, siostra męża i mój przyjaciel.
    Reszta po 12tym tygidniu.

    Brzusio rośnie, w ogóle wszystko rośnie!

    A zakupy to raczej końcem roku.
    Na razie zakupy to ja potrzebuję, jakąś luźniejszą sukienkę i spodenki z gumką, bo ja powoli nie mam w czym chodzić.
    Ale planuje na lumpeksy zaspolować, bo nie wiem czy jest sens kupować nowe i wydawać kasę.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 sierpnia 2019, 15:52

  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Nie wiem co wrzucilas bo jest zle wstawione i nie odtwarza sie nic

    https://zapodaj.net/0775c62385d27.jpg.html>B99A6B2E-72C8-4172-9B58-487D287C6E0C.jpeg</a>
    A zobacz tera :) wrzuciłam zdjęcie leczoooo :)

    010ihgqsegoetpqq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale pyszkowato wygląda!
    Mniam pyszne 😋

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda nie ma . Ja sama za 9 f kupilam ostatnio 2 bluzki takie mega luzne ktore juz do 9 miesiaca zaloze . Ala tuniczki do leginsow np. Takto bd nosic reszte swoja w ta co sie zmieszcze tylko bd obcisle a takto to dresy sobie kupie i leginsy jakies . W niczym wiecej nie bede sie ciskac a ciazowe ubrania typowo sa cholernie drogie i poza ciaza nie ponosisz a Ja osobiscie nie planuje wiecej dzieci wie c nie ma sensu a pozniej bawic sie w sprzedaze to daj spokoj .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chyba po jednym dziecku też produkcję zakończę, już mężowi powiedziałam, że od razu biorę idę po tabsy.

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaSz32 wrote:
    https://zapodaj.net/0775c62385d27.jpg.html>B99A6B2E-72C8-4172-9B58-487D287C6E0C.jpeg</a>
    A zobacz tera :) wrzuciłam zdjęcie leczoooo :)
    Mniam ! :D
    Ja swojego wlasnie wciagnelam reszte z siostra . A teraz lezymy i ogladamy serial na netflixie


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Było zacne 😍 moja córunia ma Marysia na imię ❤️

    To jak była malutka i miała ze 3/4 miesiące :)

    https://zapodaj.net/39ab539dffcf2.jpg.html

    A tu my dwie :)

    https://zapodaj.net/a84867fe8f793.jpg.html

    010ihgqsegoetpqq.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Mniam ! :D
    Ja swojego wlasnie wciagnelam reszte z siostra . A teraz lezymy i ogladamy serial na netflixie

    Haha my też z córą Netflixa ciśniemy :)

    Ja powiedziałam o ciąży rodzicom, teściom, bratu i męża siostrze. A z pracy to mojej przyjaciółce :)
    Nie chcę zapeszać jeszcze.

    010ihgqsegoetpqq.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RudaMaruda25 wrote:
    Ja chyba po jednym dziecku też produkcję zakończę, już mężowi powiedziałam, że od razu biorę idę po tabsy.
    Moze Ci sie odwidzi i kiedys bedziesz chciala jeszcze . :) wszystko zalezy od tego jakie bedziesz miala podejscie po bo chyba wyznacznikiem 2 ciazy a raczej jej braku nie jest waga ? !
    Ja osobiscie e kocham malutkie dzieci i wiem ze kiedya bym sie zdexydowala na drugie ale akurat sie zdazylo ze teraz sie pojawilo . Chociaz moj syn bedzie mial rodzenstwo , nie zistanie w przyszlosci sam jak nas zabraknie .:)

    werni lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie waga, przykro mi to mówić, ale mi ciąża nie służy.
    Sam początek, a ja wiem, że po prostu ten stan po prostu nie jest dla mnie, a trzyma mnie jedynie wsparcie męża i to, że bardzo chciałam mieć dziecko.
    Już trochę wypłakałam z tekstami, że po co mi to było, ale z drugiej strony tyle o to walczyłam.

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale z Was fajne dziewczyny :D
    A Ty jaka szczuplutka blondyneczka jestes ❤

    U Mnie procz Mamy i siostry nie wie nikt i sie dlugo nie dowiedza :D tak samo.jak z synem . W pracy u Mnie jeszcze pare os wie ale to malo znaczace dla mnie os :)
    Pare osob z rodziny dowie sie po poznaniu plci dziecka a znajomi po porodzie jak sobie zobacza :D


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia no laseczki z was! ❤️

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RudaMaruda25 wrote:
    Nie waga, przykro mi to mówić, ale mi ciąża nie służy.
    Sam początek, a ja wiem, że po prostu ten stan po prostu nie jest dla mnie, a trzyma mnie jedynie wsparcie męża i to, że bardzo chciałam mieć dziecko.
    Już trochę wypłakałam z tekstami, że po co mi to było, ale z drugiej strony tyle o to walczyłam.
    Doakonale Cie rozumiem. Mam to samo , dlatego napisalam Ja nienawidze chodzic w ciazy i ta ciaza byla nieswiadoma , z synem planowana ale poswiecenie i NIE znane zrobilo swoje. Jednakze dziekuje Bogu ze moge zostac Mama i po porodzie koncze produkcje . Dwojw wystarxzy a Ja sie wiecej nie bd meczyc . :)

    werni lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiadomo, zawsze lepiej jak dziecko nie jest jedynakiem, zobaczę jak będzie do końca, ale póki co ja nie wiem czy chcę to więcej przechodzić.

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RudaMaruda25 wrote:
    Wiadomo, zawsze lepiej jak dziecko nie jest jedynakiem, zobaczę jak będzie do końca, ale póki co ja nie wiem czy chcę to więcej przechodzić.
    Ja napewno wiedzialam odrazu ze musze miec min 4-5 lat roznicy miedzy dziecmi . Napewno nie rok po roku czy nawet 2 . W kazdym badz razie zobaczysz co bd za pare lat :) bo narazie to jestes poczatkowo w pierwszej ciazy wiec ciezko stwierdzic xo bd za kilka lat

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 sierpnia 2019, 16:37


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za miłe słowa :-)
    My się pakujemy i jedziemy na wieś poodpoczywać i pooddychać świeżym powietrzem :-)

    werni lubi tę wiadomość

    010ihgqsegoetpqq.png
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KasiaSz32 wrote:
    Dziękuję za miłe słowa :-)
    My się pakujemy i jedziemy na wieś poodpoczywać i pooddychać świeżym powietrzem :-)
    Jak Wam dobrze ❤
    My w domu cholera, ciagle leje


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • KasiaSz32 Ekspertka
    Postów: 272 63

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My już w domku. To zdjęcie sprzed 2 tygodni :( żal do domu było wracać 😰

    010ihgqsegoetpqq.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10491 7852

    Wysłany: 10 sierpnia 2019, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    RudaMaruda25 wrote:
    Agata ja mam z wagą to samo i zaczynam się nie mieścić w ubrania.
    Ja dzisiaj na obiad zrobiłam żurek z ziemniakami, no i kaszę gryczaną do tego rybka w panierce i zasmażana kapustka.
    Mój mąż ma dzisiaj mecz w piłkę nożną i jadę kibicować!

    Werka masz już stresik?


    Staram się nie panikować ani nie myśleć o tym tylko ze zobaczę synka :)

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
‹‹ 458 459 460 461 462 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ