X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)
Odpowiedz

Dziewczyny z rocznika '86 starające się o pierwsze dziecko :)

Oceń ten wątek:
  • Sis Autorytet
    Postów: 647 374

    Wysłany: 4 marca 2014, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    podobno wiesiołka można stosować tylko do owulacji a później odstawić bo powoduje skurcze macicy i w przypadku ciąży może dojść do poronienia :/ nie znam się ale tak mi też gin mówił..

    ewelina27 lubi tę wiadomość

    3i49j48a2gjt7hjd.png
    29+1, 44 cm, 1430 g
  • Ewik Autorytet
    Postów: 2293 1385

    Wysłany: 4 marca 2014, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokladnie potwierdzam to samo mi gin mowil.

    ewelina27 lubi tę wiadomość

    mhsv2n0ahsxqjiji.png
  • Iownka Autorytet
    Postów: 585 363

    Wysłany: 5 marca 2014, 06:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny :)
    Potwierdzam z tym wiesiołkiem, że jest zdradliwy. Ja mam dzisiaj 11sty dzień cyklu i sama nie wiem, czy go nie ograniczyć.
    Muszę sobie TSH dzisiaj zbadać, bo już dawno nie badałam i ciekawi mnie jak tam moja tarczyczka :)
    A tak poza tym to popielec... taka mnie refleksja naszła, że już tyle okresów liturgicznych starań.. zawsze myślałam, że to już w to święto Pan bóg mnie wysłucha i będzie dzidziuś ;)

    ewelina27 lubi tę wiadomość

    w5wqkrhmcawmir87.png

    relg3e5e4t96ae00.png
  • Ewik Autorytet
    Postów: 2293 1385

    Wysłany: 5 marca 2014, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milego dnia Dziewczynki:).

    Iwonka tez musze sie wybrac zbadac TSH bo wczoraj cos sie gorzej czulam i nie wiem czy mi nie zaczyna swirowac od nowa pod wplywem stresu (okropne uczucie ja wtedy mam wrazenie,ze moj organizm zacznie chodzic po scianach, spac nie moge wtedy)

    Bedzie dobrze zobaczysz, doczekasz sie upragnionego malenstwa.

    mhsv2n0ahsxqjiji.png
  • Kor_a Autorytet
    Postów: 914 673