X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne FASOLKOWE PORADY
Odpowiedz

FASOLKOWE PORADY

Oceń ten wątek:
  • Selena Autorytet
    Postów: 2542 6850

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 05:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej.Kochane prosze o pomoc.Chcialabym w tym cyklu zrobić badania hormonów.Napewno FSH i LH moze jeszcze prolaktyne..no chyba ze jeszcze jakies sie bada na poczatku cyklu??słyszalam że muszą one byc w 3 dc..a ja nie dam rady w ten dzień..moe 6 dc...czy jest sens wogóle isc na nie??jestem zielona jeśli chodzi o taki badania...robiłam tylko prl i progesteron a chcialabym wiecej...

    No chyba ze moge je zrobic 1 dc?prosze pomózcie:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 kwietnia 2013, 06:02

    f2wlru1dbzmah8bl.png
    3i49ej28rcjdlc8e.png
  • mauysia Autorytet
    Postów: 7315 19722

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 06:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selena, niestety nie znam odpowiedzi na Twoje pytania.

    Doriiii, gdzie jesteś, dawno Cię tu nie było!

    1kk082c3vuoqvmjs.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Selena możesz zrobić w I fazie cyklu najlepiej 3-5 dzień :

    FSH, LH, Testosteron, Prolaktynę, Estradiol, DHEA-SO4, Tarczycę.

    7 dni po owulacji zrób Progesteron.

  • Selena Autorytet
    Postów: 2542 6850

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 06:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucia wrote:
    Selena możesz zrobić w I fazie cyklu najlepiej 3-5 dzień :

    FSH, LH, Testosteron, Prolaktynę, Estradiol, DHEA-SO4, Tarczycę.

    7 dni po owulacji zrób Progesteron.

    Dzięki Rucia:)to moze i dam rade 5 dc bo chyba jednak @ przyjdzie póżniej niż myslę...ale jakby co to chyba 1 dzień nie zrobi róznicy?

    f2wlru1dbzmah8bl.png
    3i49ej28rcjdlc8e.png
  • she Autorytet
    Postów: 1380 2002

    Wysłany: 25 kwietnia 2013, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mauysia wrote: