Forum Starając się - ogólne Grudzień 2016 - najcudowniejszy Bożonarodzeniowy prezent - testowanie
Odpowiedz

Grudzień 2016 - najcudowniejszy Bożonarodzeniowy prezent - testowanie

Oceń ten wątek:
  • Molyx Autorytet
    Postów: 616 354

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AiCha oj ja tez bardzo nie lubie jak moj Mąż wyjezdza w delegacje. Nie jest to często na szczęście, ale bardzo serdecznie tego nie lubię. Rozumiem i tulę :*

    AiCha4811 lubi tę wiadomość

    Marzę. A marzenia się spełniają.
    Córcia 08.2011 <3
    xrotugpjr97fwzji.png

    5767bfd8e8d9c8ca7f55e88c370d74ee.png
  • Bella1412 Przyjaciółka
    Postów: 116 111

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Molyx wrote:
    AiCha oj ja tez bardzo nie lubie jak moj Mąż wyjezdza w delegacje. Nie jest to często na szczęście, ale bardzo serdecznie tego nie lubię. Rozumiem i tulę :*
    Mam tak samo, i nawet mu zarobiłam mówić mi dużo wcześniej przed wyjazdem, bo potem przeżywam a tak to dowiaduję się w ostatniej chwili i zdrowsza jestem:)

    Syn ur. 2011 r.
    8p3oebkmqwdbvisw.png
  • Girl25 Autorytet
    Postów: 3657 494

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mozecie mnie wpisac na 13.12 czyli jutro bo ide na bete. Teoretycznie owu mialam 15 dc (wodnisty sluz na majtkach- w szyjce nie sprawdzam bo sie boje) na nastepny dzien juz bialy i tak dzis mamy 18 dpo (przynajmniej tak mi sie wydaje) a 2 faza trwa u mnie 14 dni. jedno mnie zastanawia bo pare dni po domnimanej owulacji razem z bialym sluzem pojawil sie znowu raz wodnisty... wiec nie wiem o co chodzi

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2wlj44jhzx0jd7c.png[/link]

    acc873de64.png
  • dagak Debiutantka
    Postów: 8 2

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie,nie wiem gdzie mam usmiescic post bo jestem nowa. Jestem juz po kilku poronieniach i staramy sie o dziecko.Chiałabym żebyście mi pomogły ocenic test beta hcg.
    zrobilam go w 13 dniu od owulacji(dzisiaj) za dwa dni powinna być miesiączka.
    wynik to 55,54 mIU/ml
    kobiety nie bedace w ciaży <5,0
    >lub=25 wskazanie powtorzenia badania po min 48 godz.

    Czy to możliwe ze jestem w ciązy???? bardzo zalezy mi na odpowiedzi .

    ktosiowa lubi tę wiadomość

    dagak
  • MalutkieLove Przyjaciółka
    Postów: 77 25

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi_lejdi wrote:
    Gratuluje wszystkim nowym przyszłym mamom!

    Karola555 zasłużyłaś na taką betę <3 a mogę Cię zapytać ile się staraliście?

    MalutkieLove, który dpo?
    Jutro bedzie 9 dpo

    MiniMini
  • Molyx Autorytet
    Postów: 616 354

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dagak tak, wynik wskazuje na ciąże. Powtorz go po 48h, aby zobaczyć przyrost. Gratuluje :)

    dagak lubi tę wiadomość

    Marzę. A marzenia się spełniają.
    Córcia 08.2011 <3
    xrotugpjr97fwzji.png

    5767bfd8e8d9c8ca7f55e88c370d74ee.png
  • MalutkieLove Przyjaciółka
    Postów: 77 25

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola555 wrote:
    A kiedy masz testować?
    powinnam w piatek ale sprobuje jutro a w piatek zrobie bete i bedzie wiadomo:)

    Karola555 lubi tę wiadomość

    MiniMini
  • dagak Debiutantka
    Postów: 8 2

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziekuje bardzo za odpowiedź, mam nadzieje że tym razem wszystko bedzie dobrze , pozdrawiam gorąco i powodzenia :)

    dagak
  • abcd246 Przyjaciółka
    Postów: 96 38

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny powtórzyłam dzisiaj bete 3 raz. Moje wyniki.. 8.12 -39.57 10.12 -35.96 a 12.12 - 38.67
    nic z tego nie rozumiem

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam :)
  • Molyx Autorytet
    Postów: 616 354

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy robiłaś w tym samym labolatorium ?

    Marzę. A marzenia się spełniają.
    Córcia 08.2011 <3
    xrotugpjr97fwzji.png

    5767bfd8e8d9c8ca7f55e88c370d74ee.png
  • Mamao Ekspertka
    Postów: 160 123

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)
    Jestem tu bardzo nowa ale nasze starania o dziecko trochę się przeciągają i każda @ chcąc nie chcąc bardzo boli i czuję że to wszystko jest takie nierzeczywiste, a to że kiedyś będę mamą to jakaś abstrakcja :(
    Mam kochanego męża i mamy dużo miejsca w naszych sercach dla małego przybysza... Szkoda, że on nie może do nas trafić :(
    2 grudnia byłam na badaniu hsg i od pięciu dni biorę duphaston a w piątek mam testować. Bardzo się boję, że znów nic z tego a tak bardzo marzę by dać mężowi wyjątkowy prezent, tym bardziej że już dostał wcześniej to, co miało czekać pod choinką ;)Nie mam nic innego żeby mu dać :)
    Mam do Was pytanie jakie macie skutki uboczne po dupku? mnie wczoraj bardzo zakłuło po prawej stronie i to tak mocno i gwałtownie że aż podskoczyłam, a poza tym osłabienie - czuję się jakby po mnie walec przejechał a do pracy trzeba chodzić...
    Pozdrawiam Was wszystkie a tym które ujrzały już dwie magiczne kreski gratuluję :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2016, 22:44

    AiCha4811 lubi tę wiadomość

    W 11cs udało się !!! :)
    aligoastenoteratozoospermia:(
    Teraz już tylko teratozoospermia, ale chłopacy dali radę :)
    thgfflw1344684dz.png
  • abcd246 Przyjaciółka
    Postów: 96 38

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 22:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Molyx wrote:
    Czy robiłaś w tym samym labolatorium ?
    Tak

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam :)
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciekawa ta beta..nic nie pomoge jak tylko poczekac jak sie sytuacja rozwinie..

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • abcd246 Przyjaciółka
    Postów: 96 38

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boje się że to moze byc ciąża pozamaciczna...

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam :)
  • Molyx Autorytet
    Postów: 616 354

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martwi mnie spadek, a potem bardzo niewielki przyrost. Kontaktowalas sie z ginekologiem ?

    Marzę. A marzenia się spełniają.
    Córcia 08.2011 <3
    xrotugpjr97fwzji.png

    5767bfd8e8d9c8ca7f55e88c370d74ee.png
  • abcd246 Przyjaciółka
    Postów: 96 38

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 23:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie poniewaz niedawno dopiero otrzymalam wyniki.. martwi Cie jako na ciaze pozamacoczna?? Czy pod innym wzgledem??

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam :)
  • Molyx Autorytet
    Postów: 616 354

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie chce takich diagnoz stawiać, bo daleko mi do specjalisty. Moim zdaniem powtorz ostatni raz bete, powinna sie podwoić po 48h. I koniecznie skontaktuj sie z ginem.

    Marzę. A marzenia się spełniają.
    Córcia 08.2011 <3
    xrotugpjr97fwzji.png

    5767bfd8e8d9c8ca7f55e88c370d74ee.png
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 23:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matko jaki dzis wysyp ciaz:) Gratulacje dziewczyny! Ten grudzien jest faktycznie magiczny:)

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • abcd246 Przyjaciółka
    Postów: 96 38

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Molyx wrote:
    nie chce takich diagnoz stawiać, bo daleko mi do specjalisty. Moim zdaniem powtorz ostatni raz bete, powinna sie podwoić po 48h. I koniecznie skontaktuj sie z ginem.
    Ale znasz taką sytuacje z ciąza pozamaciczna?? Oszaleje ze strachu

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam :)
  • mi_lejdi Autorytet
    Postów: 859 836

    Wysłany: 12 grudnia 2016, 23:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    abcd jakby zaczął boleć brzuch, to nie zwlekaj ze szpitalem. A tak to chyba faktycznie powtórz, choć ja to już jutro skontaktowałabym się z ginem...

    <3 14.04.2018 Théo <3
‹‹ 124 125 126 127 128 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego