X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Jak zajsc w ciaze i nie oszalec:)
Odpowiedz

Jak zajsc w ciaze i nie oszalec:)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blanche wrote:
    Na delikatne wyregulowanie cyklu, dwa ostatnie mi się mocno wydłużyły. Myślę, że to po odstawieniu anty, bo przed nimi było jak w zegarku. Stwierdziłam, że spróbuję brać w tym cyklu, a jak nie pomoże to pójdę do lekarza.
    To spróbuj z Ovarinem. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Co prawda w ciąże nie pomógł mi zajść ale chociaż krótsze cykle mam.

    Blanche lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a kiedy testujecie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po świętach :)

  • Leśnik Znajoma
    Postów: 19 3

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie wiem.
    W sumie co byście zrobiły na moim miejscu? Dziś jest 40 dc (u mnie norma to 28-29 dni, póki co @ brak), testy negatywne, w poniedziałek zrobiłam betę (wynik negatywny), "objawy" które niby miałam znikły po odebraniu tych wyników. Jutro idę do lekarza, ale mam 1 test, i teraz pytanie: robiłybyście ten test przed samą wizytą (jest rano), żeby dać mu najświeższy wynik? Czy nie narażać się na kolejną pojedynczą kreskę?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sendi324 wrote:
    Dziewczyny a kiedy testujecie?
    Ja w poniedziałek. :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Leśnik wrote:
    Ja nie wiem.
    W sumie co byście zrobiły na moim miejscu? Dziś jest 40 dc (u mnie norma to 28-29 dni, póki co @ brak), testy negatywne, w poniedziałek zrobiłam betę (wynik negatywny), "objawy" które niby miałam znikły po odebraniu tych wyników. Jutro idę do lekarza, ale mam 1 test, i teraz pytanie: robiłybyście ten test przed samą wizytą (jest rano), żeby dać mu najświeższy wynik? Czy nie narażać się na kolejną pojedynczą kreskę?
    Moim zdaniem bez sensu robić test. Nawet jak coś będzie to lekarz cię poinformuję.

    Leśnik lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylvvi wrote:
    po świętach :)
    To testujemy razem 😊

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladinola wrote:
    Ja w poniedziałek. :)
    Trzymam kciuki 😊

    Ladinola lubi tę wiadomość

  • Leśnik Znajoma
    Postów: 19 3

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sendi324, dzięki, potrzebowałam takiej konkretnej odpowiedzi bo jestem zwyczajnie skołowana :)

    Trzymam kciuki za Was wszystkie :)

  • Blanche Przyjaciółka
    Postów: 68 46

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje testowanie przypada na 3 maja, choć pewnie nie wytrzymam do tego czasu.

    28 lat, UK
    Listopadowa mama 2014
    Urodzę w 2020!🙂 - 5cs <3
  • Allanowa Koleżanka
    Postów: 39 16

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja będę testować 7 maja, więc w Swięta staranka po badaniu drożności, takze pewnie będę się w tym cyklu nakręcac bardziej niż zwykle. ;)

  • Blanche Przyjaciółka
    Postów: 68 46

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To będziemy się razem nakręcać i testować 🙂 obysmy miały piękny prezent na Dzień Matki

    28 lat, UK
    Listopadowa mama 2014
    Urodzę w 2020!🙂 - 5cs <3
  • Allanowa Koleżanka
    Postów: 39 16

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To byłby wspaniały prezent! :) trzeba być dobrej myśli! :) ❤️

  • Kinga28 Ekspertka
    Postów: 155 64

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Allanowa wrote:
    Ja będę testować 7 maja, więc w Swięta staranka po badaniu drożności, takze pewnie będę się w tym cyklu nakręcac bardziej niż zwykle. ;)

    Mi tez tak bedzie wypadac testowanie. Narazie o dziwno przestalam sie nakrecac, ale to chyba wynik tego ze moje mysli sa skierowane na święta i wolny tydz majowy. Moze dobrze sie sklada bo akurat owu wypadnie miedzy tymi terminami. Ake nie zamierzam patrzec w kalendarz owu w tym cyklu. To chyba bedzie moj taki pierwszy z tym postanowieniem. Dziewczyny trzymam kciuki!!:)

  • Blanche Przyjaciółka
    Postów: 68 46

    Wysłany: 11 kwietnia 2019, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kinga28 trochę odpoczynku dla psychiki na pewno nie zaszkodzi. Długo się starasz?

    28 lat, UK
    Listopadowa mama 2014
    Urodzę w 2020!🙂 - 5cs <3
  • Kinga28 Ekspertka
    Postów: 155 64

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blanche wrote:
    Kinga28 trochę odpoczynku dla psychiki na pewno nie zaszkodzi. Długo się starasz?

    Decyzje podjelismy we wrześniu, ale bylam w delegacji w teoretyczne plodne wiec tego nie licze. Wiec w sumie 6 cykli. W pazdzierniku bylo na spokojnie. W lutym zaczelam sie niecierpliwic mocno....Blanche a u Ciebie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ehh u mnie już mocne plamienia 10dpo😔 pomimo luzu i odpuszczenia dalej nic

  • MoniqinWonderland Znajoma
    Postów: 20 7

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wlasnie zaczelam brac ovarin od poniedzialku, Gin mi polecila.
    Podlaczam sie do testowania u mnie wypada to na 4-5 Maj.
    Postanowilam ze probuje z tymi testami owulacyjnymi w tym miesiacu po raz pierwszy i ostatni bo nie chce sie nakrecac.

    Oczywiscie dawajcie znac jak kroras zaciazy:-) ❤️

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MoniqinWonderland wrote:
    Ja wlasnie zaczelam brac ovarin od poniedzialku, Gin mi polecila.
    Podlaczam sie do testowania u mnie wypada to na 4-5 Maj.
    Postanowilam ze probuje z tymi testami owulacyjnymi w tym miesiacu po raz pierwszy i ostatni bo nie chce sie nakrecac.

    Oczywiscie dawajcie znac jak kroras zaciazy:-) ❤️
    Kochana mam pytanie odnośnie ovarinu czy twoja gin mówiła ci coś na temat jego stosowania?

  • LaBellePerle Autorytet
    Postów: 1827 2742

    Wysłany: 12 kwietnia 2019, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, używała któraś z Was żeli ułatwiających poczęcie?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 kwietnia 2019, 11:13

    Wisienka, Ciasteczkoo, Murzynek lubią tę wiadomość

    kS7Ip2.png

    14.10.2021 13:54 - Oliwia, 4150g 53cm SN
    27.09.2020 0:55 - Wiktoria, 1150g, 36 cm CC

    "Nie ma takiego cierpienia, którego miłość nie byłaby w stanie uleczyć"

    22.04.2020 - II 🍀 (2cs)
    27.04.2020 - beta 279 (15 dpo)
    29.04.2020 - beta 646 (17dpo)
    09.05.2020 - jest 💓

    9.10.2018 biochem.
    10.02.2019 18tc (*) Oliwia
    3.10.2019 20tc (*) Gabriela
‹‹ 3 4 5 6 7 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ