Forum Starając się - ogólne Jak zajść w upragnioną ciążę....? Mąż za granicą
Odpowiedz

Jak zajść w upragnioną ciążę....? Mąż za granicą

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 marca 2014, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojj tak tak kochana oczekuję się mężusia :) Miłego Dnia Sylwia28 , Ewik :)

  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 5 marca 2014, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Czarnulka :)

    Dziewczyny dziś zrobiłam teścik i wyszła 2 kreska widoczna ale jaśniutka. Natychmiast popędziłam na Betę i jutro wyniki :)

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 marca 2014, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję Aga!!!!!!!!!!!!!! To na pewno ciąża. Powiedz jak to Ci się udało? Na wspomagaczach czy luzik długo próbowaliście, w który dzień cyklu było przytylanko. Będę brała z Ciebie przykład. Witaj Czarnulka.

  • Ewik Autorytet
    Postów: 2293 1385

    Wysłany: 5 marca 2014, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj jakie cudne wiesci..... Bardzo sie ciesze i mam takie same pytania jak arizona. Gratulacje kochana.

    Aga89 lubi tę wiadomość

    mhsv2n0ahsxqjiji.png
  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 5 marca 2014, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekam na wyniki bety, pewnie wtedy dopiero do mnie to dotrze :)

    W styczniu założyłam sobie że w lutym musi się udać.
    Szczerze mówiąc ze względu na moja opóźnioną owulkę w tym miesiącu i okropne samopoczucie w pierwszej fazie myślałam że nic z tego nie będzie....
    Ze wspomagaczy to korzystałam z Oeparol i syropu wykrztuśnego (obydwoje go piliśmy). Po za tym to tylko witaminy i minerały. A z przytulankiem, jak widać na moim wykresie, wcale się nie ograniczaliśmy w dniach które pokazywały mi się jako płodne. Dzięki temu że byłam tydzień na zwolnieniu mogliśmy sobie pozwolić na przyjemność przez tyle dni (bo tak to tylko w weekendy). No nie powiem żebyśmy na luzie się starali, bardzo nam zależy ponieważ jak zajdę w ciąże to będziemy mogli już razem mieszkać. Więc ciśnienie jest i to duże. To jest 5 cykl starań.

    Arizona87 jeszcze nie wiadomo czy jest sens brać przykład... teraz już w pracy nie mogę się na niczym skupić i co chwilę sprawdzam czy są już wyniki bety.

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 5 marca 2014, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Generalnie na jutro mam termin @ i mam nadzieje że nie przyjdzie.

    Zdecydowałam się na test wcześniej bo strasznie mnie bolą piersi i mam dziwne bóle brzucha... ni to miesiączkowe ni owulacyjne... takie nie wiadomo co... a po za tym to już z ciekawości nie mogłam wytrzymac :P

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 marca 2014, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uda się. Zobaczysz 3mamy Kciuki Kochana!!!

    Aga89 lubi tę wiadomość

  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 5 marca 2014, 19:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam wynik ;) 102,6 mIU/ml
    nie mogę przestać płakać ze szczęscia, niech mnie ktoś uszczypnie :)
    Przesyłam wiruski ;)

    Ewik, Sylwia28, arizona 87 lubią tę wiadomość

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • Ewik Autorytet
    Postów: 2293 1385

    Wysłany: 5 marca 2014, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sama sie poplakalam, ale super...... Lapie wiruska

    Dajesz Nadzieje kochana

    Sylwia28 lubi tę wiadomość

    mhsv2n0ahsxqjiji.png
  • Sylwia28 Znajoma
    Postów: 25 7

    Wysłany: 5 marca 2014, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super Aga89 że Wam sie udało!!!! :) :) ;) ja też łapie wiruska choc wiem ze w tym cyklu raczej nici ale kiedys musi sie udac. Pozdrawiam!

    Ewik lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 marca 2014, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga89 wrote:
    Dziewczyny mam wynik ;) 102,6 mIU/ml
    nie mogę przestać płakać ze szczęscia, niech mnie ktoś uszczypnie :)
    Przesyłam wiruski ;)


    Gratuluje kochana !!! Jej cieszę się z tobą aż łezki się pokazały w oczkach :)

    Ewik lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 marca 2014, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje dla Ciebie Agusiu i Meza i tego malego Szkraba w brzuszku. Oby Nam sie tez wkrotce udalo. Sylwia ja niby mam teraz meza ale sadze ze nici z petelka z tego wyjda. Musialby sie zdarzyc cud. Powodzenia Kochane buziaki rowniez lapie wiruska :)

  • Aga89 Autorytet
    Postów: 976 1594

    Wysłany: 7 marca 2014, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane mocno trzymam zaa Was kciuki:)
    Ja już na zwolnieniu jesteem :( Poczzątkowo zaczelo ie od bolu gardła, ale jak zrobilam to bete i wyszlo ze moge byc w ciazy to bez chwili zastanowienia poszlam do lekarza bo moj stan z dnia na dzien byl coraz gorszy. Wczoraj to juz kompletnie straciłam glos i mialam stan podgorączkowy. Byłam u lekarza internisty i wystarczylo ze powiedziałam zee jestem w ciązy. Bez chwili zastanowienie Pani doktor powiedziała że musi mnie zamknac w domu. Dała mi też lekarstwa i zakaz mówienia. Dziś już trochę lepiej się czuję. Mam nadzieje ze szybko mi przejdziee bo boje sie że moze miec to zly wplyw na moja fasolkę.

    [*] 11.04.2014 [*] 28.08.2014 - Moje małe Aniołeczki
    13.08.2015 8:40 - Natalka <3 3500g 55cm <3

    3jgxskjohz999gbw.png
  • Kiniaminia Przyjaciółka
    Postów: 190 44

    Wysłany: 7 marca 2014, 11:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga gratulacje, jednak jest możliwe zajście w ciążę, gdy mąż często wyjeżdza:) dbaj o siebie i o dzidziusia, ech zazdroszczę:) mam nadzieje,że nam się wszystkim uda. Prędzej czy później , ale się uda.

    relg3e5e5eurhywm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 marca 2014, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiniaminia wrote:
    Aga gratulacje, jednak jest możliwe zajście w ciążę, gdy mąż często wyjeżdza:) dbaj o siebie i o dzidziusia, ech zazdroszczę:) mam nadzieje,że nam się wszystkim uda. Prędzej czy później , ale się uda.

    Zgadzam się całkowicie z Toba. Obysmy długo nie czekały:)

    Ewik lubi tę wiadomość

  • Ewik Autorytet
    Postów: 2293 1385

    Wysłany: 7 marca 2014, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczynki:) mysle,ze sie doczekamy. Ja oczekuje do poznego wieczora na mezusia. Dzisiaj przyjezdza :) wiec kto sie moze marzec bedzie szczesliwy...

    mhsv2n0ahsxqjiji.png
  • Sylwia28 Znajoma
    Postów: 25 7

    Wysłany: 7 marca 2014, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj juz przyjechał dzisiaj w sumie około 14 stej... i w zwiazku z tym mam pytanie choc moze wydac sie smieszne lub bez znaczenia ale jak to jest jak np "serduszkuje" sie popołudniu a na wykresie jest tylko opcja zaznaczenia rano lub wieczorem. Wiecie o co mi chodzi nie? :) Jezeli zdarzyło sie ktorejs z Was popołudniowe przytulanko to jak zaznaczacie? Pozdrawiam!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 marca 2014, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak popoludniu to wpisz wieczorem. Tak do 12 mozna wpisac ze rano. W gruncie rzeczy to nie sadze zeby to mialo wielkie znaczenie.

    Milego Dnia Naszego Dziewczynki

    Sylwia28 lubi tę wiadomość

  • Sylwia28 Znajoma
    Postów: 25 7

    Wysłany: 10 marca 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki arizona za odp:) Jak tam Aga sie czujesz? Pozdrawiam i miłego dnia dziewczynki ;)

  • Kiniaminia Przyjaciółka
    Postów: 190 44

    Wysłany: 12 marca 2014, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny:) co tam u Was?? męzowie podojezdzali??:)

    relg3e5e5eurhywm.png
‹‹ 3 4 5 6 7 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego