X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne "Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"
Odpowiedz

"Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"

Oceń ten wątek:
  • Śnieżka90 Autorytet
    Postów: 1091 836

    Wysłany: 30 marca 2017, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry o poranku,

    magdzia26, póki co muszę robić wszystkie badania- jedynie co mogę z nich wywnioskować to mam bardzo przekroczone anty TG oraz chyba niskie SHBG- ale w normie.

    Karolina2787- jasne, że opowiem! Mam 27 lat, już niedługo będzie pierwsza rocznica ślubu a fasolki jak nie ma tak nie ma. Na co dzień jestem inżynierem- więc nic fascynującego.
    Od paru miesięcy borykam się z lekarzami, badaniami i złem całego świata :) Ale co nas nie zabije to nas wzmocni,
    Jak będę miała badania to się pochwalę wynikami.

    Karolina2787 lubi tę wiadomość

    Śnieżka
    Aniołek- 10 tc [*] 2019
    Aniołek- 7 tc [*]2021
    Aniołek- cb 2022
    Starania od 08.2016

    I dla Nas zaświeci słońce...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 marca 2017, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka wszystkim

    Kiepskiej pogody ciąg dalszy... ech. Co do wyników mojego to wglądu dokładnego nie mam bo czekamy jeszcze, ale wczoraj dzwonił do tego lekarza i powiedział że ogólnie jest ok ale mogłoby być lepiej. Wizyta u urologa 18.04 i zapewne na zabieg dostaniemy termin. Na ten cykl to już wgl nie liczę no ale wizyta już dziś i zobaczymy co i jak u mnie teraz.

    Śnieżka a skąd jesteś? Badania to podstawa kciukam za dobre wyniki :-)

    Posok ❤❤ buziaczki dla Was :-*

    Posok82 lubi tę wiadomość

  • Śnieżka90 Autorytet
    Postów: 1091 836

    Wysłany: 30 marca 2017, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mieszkam na śląsku- dokładnie Jastrzębie :)

    Śnieżka
    Aniołek- 10 tc [*] 2019
    Aniołek- 7 tc [*]2021
    Aniołek- cb 2022
    Starania od 08.2016

    I dla Nas zaświeci słońce...