Forum Starając się - ogólne "Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"
Odpowiedz

"Kiedy masz już dość, nasze smutki i radości podczas starań"

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 listopada 2017, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nom zobaczy się ;) na ten cykl już raczej nie zdążę go zamówić a kolejny będzie bez clo więc owulacji nie będzie to nie ma po co go kupować chyba że po hsg wtedy mogę spróbować :)

  • calanthe Autorytet
    Postów: 2386 2082

    Wysłany: 6 listopada 2017, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lutego 2020, 13:56

    magdzia26 lubi tę wiadomość

    c2hjp1.png
    n3d7p2.png
  • Posok82 Autorytet
    Postów: 1229 673

    Wysłany: 6 listopada 2017, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina ale ty w ogóle nie masz naturalnych owulacji nic a nic?

    zrz6tgf6f6ae64c2.png
  • Caro Autorytet
    Postów: 3141 3456

    Wysłany: 6 listopada 2017, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziołszki :-)

    Olalala! Wchodzę na momencik, między jedną a drugą drzemką Tosi a tu niespodzianka wątek rozkręcił aż miło :-D Przeleciałam szybko, co by dojść do końca, bo słyszę już jakieś stękania z pokoju :-P

    Ona dokładnie tak jak napisała ladybag - to takie fizjologiczne z tym układem pokarmowym. Choć w pewnym momencie podejrzewaliśmy już alergie pokarmową. Na szczęście od kilku dni jest spokojniejsza. Zobaczymy jak będzie dalej :-) No to że miesniak się zmniejszył to akurat nie wybitnie wielka jego zasługa hehe, a mógł by zrobić laparo żeby zobaczyć co i jak tam.. Hmm. Może by z nim pogadać?

    Karola ehh.. Przykro, mi że nie wyszło. A tak jak pisały Dziewczyny, jesteś cholernie silną babką. Jest dalsza drogs przed Wami - to najważniejsze. Przycisnąć gina z zabiegami i niech działa. Trzeba spróbować wszystkiego, czas ucieka, a wiem że jest to frustrujące.. No i taka niemoc i jeszcze ta okrutna szarobura pogoda za oknem. Wszystko się kumuluje i człowiek nie ma na nic siły. Ale wierzę, że w 2018 pojawi się Mały Człowieczek, Mała Kluseczka między Wami! No nie ma innej opcji noo! W grudniu Dziewczyny zwolnią Ci tyle miejsc, więc śmiało wskakuj w jedno z nich :-)

    ladybag no to super Ci ten Maluszek rośnie!! :-D To napewno cieszy niezmiernie. I wynagradza wszystkie nieprzespane nocki i marudzenie z byle powodu ;-) hihih.

    Posok noo tak, Ty się ani nie obejrzysz, a Przemek będzie świętował roczek! O cholercia :-D

    W ogóle Dziewczyny Brzuszkowe jak widzę tu Wasze suwaczki to myślę sobie, że o ja cież pierdziuuu!! Przecież to już tuż tuż! Magdzia! Ty to w ogóle zaraz się rozpakowujesz :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 listopada 2017, 11:47

    Karolina2787, ladybag, magdzia26 lubią tę wiadomość

    3i49df9h0xti2cto.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 listopada 2017, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Posok82 wrote:
    Karolina ale ty w ogóle nie masz naturalnych owulacji nic a nic?


    Posok niestety pęcherzyk rośnie ale nie pęka :( dlatego mam clo i gin myślał (zapewne) że jeśli przywróci mi owulacje to problem rozwiązany i zajdę w ciąże jednak tak się nie stało. Musi coś więcej być nie tak tylko cholera wie co :/

    Caro ja też bardzo liczę na nowy rok że przyniesie więcej pozytywów chcę bardzo w to wierzyć.

  • ladybag Autorytet
    Postów: 738 434

    Wysłany: 6 listopada 2017, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina2787 wrote:
    Nie, nie próbowałam a co myślisz że pomógł by mi żel? Ja raczej wątpię czy to w śluzie tkwi problem no ale nigdy nie wiadomo jednak nie wiem czy to nie jest tylko strata kasy :/

    U nas zdało examin ;) Nie wiem czy dlatego że żel taki super, czy dlatego, że głowa się odblokowała - tak pokładałam w nim nadzieję, że się tak mocno nie spinałam? ;)
    Trochę kosztuje to fakt - ale co to jest przy tych wszystkich kosztach które musiałyśmy ponieść (badania, suplementy itd.)
    calanthe wrote:
    Ladybag widzisz, zapomniałam się że Wy też macie w domu sierściucha :P super, że tak reaguje i w ogóle można powiedzieć poczuwa się do obowiązku :) wiadomo, że zawsze gdzieś będzie odsunięty na bok bo ważniejsze dziecko :) ale to pewnie przejściowe bo jak Maluch zacznie biegać to i psina też wydaje mi się będzie szaleć razem z nim.
    Ja już słyszałam, że no bo ciekawe jak zareaguje, czy będzie zazdrosna (bo to suczka prawie 2 letnia i też że 30kg żywej wagi), żeby nie było że nie będzie nam dała podejść do dziecka itp póki co czasem się lubi tulić do brzucha, więc może nie będzie tak źle :)

    Zęby, zębami, jak to tak szybko wszystko u Was idzie to jeszcze trochę i zacznie chodzić :)

    Mój łaził za mną nawet do kibelka :D i ciągle tulił się do brzuszka - będzie dobrze zobaczysz :)
    A tak, młody rośnie jak na przysłowiowych drożdżach - mam nadzieję, że trochę wyhamuje bo nie wiem czy taki szybki wzrost tez jest dobry
    Karolina2787 wrote:
    Nie no jasne że czemu by nie spróbować już i nawet nie chodzi o koszt czy tp ale raczej o aplikację jakoś nie widzę siebie w tej roli po prostu straciłabym ochotę na seks a mój to już podejrzewam że całkiem no bo jednak trzeba iść do toalety i zaaplikować to sobie to takie no nie wiem jak to ująć w słowa :/ brak spontanu wgl wiecie co mam na myśli.


    a tam.. ja sobie aplikowałam leżąc w łóżku i zanim przeszlismy do akcji to były mizianki - żeby żel zdążył sobie sie ładnie rozgrzać i dotrzeć gdzie trza ;)
    Posok82 wrote:
    No i zazdrości nie zauważyłam ale pies swoje pieszczoty też otrzymuje, przede wszystkim nie izoluj psa od dziecka, pies musi polizać obwąchać wiesz jak jest :) niektórzy myśleli że pozbędziemy sie psa po porodzie to teraz są zdziwieni że dajemy radę :)

    Powiem Ci, że nie rozumiem takiego podejścia - o czym ludzie mysla jak tak gadają? :/

    calanthe lubi tę wiadomość

    Aniołki [*][*]

    8p3ougpjeaw2i60x.png
  • magdzia26 Autorytet
    Postów: 6509 11640

    Wysłany: 6 listopada 2017, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    calanthe wrote:
    więc wizytę mamy w tym samym dniu, ja standardowa godzina 17:15 :P

    Jako że rozchodzi Ci się spojenie to chyba się do cc kwalifikujesz jeśli się nie mylę
    Nie tylko to mnie kwalifikuje do cc tylko do tej pory bardzo chciałam spróbować sn i ginek obiecał wszystko dokładnie sprawdzić teraz na wizycie i pomoc mi zdecydować ostatecznie czy jest szansa próbować sn czy tylko i wyłącznie cc

    zrz6x1hpqvnjwkat.png
    dqpr2n0afwpg3f4t.png[/url]
    Aniołek 16.08.2016 <3
  • calanthe Autorytet
    Postów: 2386 2082

    Wysłany: 6 listopada 2017, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lutego 2020, 13:56

    c2hjp1.png
    n3d7p2.png
  • ona32 Przyjaciółka
    Postów: 151 28

    Wysłany: 6 listopada 2017, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W środę powinnam dostać okres zawsze 4 dni przed mam już jakieś plamienia. Jak narazie ich nie mam. W piątek i sobotę bolał mnie brzuch potwornie i kuło w lewym jajniku. na dzień dzisiejszy wszystko ustąpiło.Nie napalam się ponieważ już tak miałam kiedyś jak się okres spóźniał.

    ona32
  • Posok82 Autorytet
    Postów: 1229 673

    Wysłany: 6 listopada 2017, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona32 udostepnij wykres to powiemy ci co i jak :)

    zrz6tgf6f6ae64c2.png
  • ona32 Przyjaciółka
    Postów: 151 28

    Wysłany: 6 listopada 2017, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Posok82 wrote:
    Ona32 udostepnij wykres to powiemy ci co i jak :)

    Kochana ja już się poddałam z tymi wykresami dawno temu ale chyba zacznę znowu go prowadzić. Nie zawsze umiałam przypilnować to mierzenie temperatur i śledzenie własnego ciała. Mam na 3 zmiany dlatego ciężko z tym było, ale dzięki za pomoc będę pamiętać przy następnych cyklach. Jedynie co mogę ci powiedzieć na ten moment to temp wynosi ona 36.8 ale to chyba nic nie da

    ona32
  • Posok82 Autorytet
    Postów: 1229 673

    Wysłany: 6 listopada 2017, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ladybag niestety zdarza sie ze przyszli rodzice oddaja psa komus z rodziny niestety chyba znam ze trzy takie pary, mi tez sie to w glowie nie miesci bo psiak jest czlonkiem rodziny ale widocznie nie dla wszystkich

    zrz6tgf6f6ae64c2.png
  • Posok82 Autorytet
    Postów: 1229 673

    Wysłany: 6 listopada 2017, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ona32 wrote:
    Kochana ja już się poddałam z tymi wykresami dawno temu ale chyba zacznę znowu go prowadzić. Nie zawsze umiałam przypilnować to mierzenie temperatur i śledzenie własnego ciała. Mam na 3 zmiany dlatego ciężko z tym było, ale dzięki za pomoc będę pamiętać przy następnych cyklach. Jedynie co mogę ci powiedzieć na ten moment to temp wynosi ona 36.8 ale to chyba nic nie da
    Na trzy zmiany to faktycznie ciezko ale chyba wystarczy po dluzszym snie mierzyc tempke ale w sumie az tak to sie na tym nie znam, a moze nie bedziesz musiala juz prowadzic wykresu bo moze teraz sie udalo :)

    zrz6tgf6f6ae64c2.png
  • ona32 Przyjaciółka
    Postów: 151 28

    Wysłany: 6 listopada 2017, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo bym tego chciała. Jeśli w środę nie dostanę okresu to zrobię test, ale znając moje szczęście to zapewne znowu klapa.

    ona32
  • ona32 Przyjaciółka
    Postów: 151 28

    Wysłany: 7 listopada 2017, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny jutro miał być okres dziś testowałam wyszły 2 kreski. Już sama niewiem czy to cud czy test możne się mylić. W czwartek dopiero idę do ginekologa bo prędzej się nie dało załatwić.

    Posok82, magdzia26 lubią tę wiadomość

    ona32
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ona32 wrote:
    Witajcie dziewczyny jutro miał być okres dziś testowałam wyszły 2 kreski. Już sama niewiem czy to cud czy test możne się mylić. W czwartek dopiero idę do ginekologa bo prędzej się nie dało załatwić.

    Ty !!!! Kobieto !!!!!
    Ty powinnaś być przeszczesliwa!!!! Gratuluję po cichu!!! A jednocześnie głośno!!
    Test się nie myli o ile nie brałaś zastrzyku ż hcg!
    Wow !! Wow !!!
    I dobrze że wcześniej się nie dało, zrób beta Hcg;-)
    Lekarz na tym etapie nic nie będzie widział ewentualnie pecherzyk ciążowy;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 listopada 2017, 16:22

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Posok82 wrote:
    Na trzy zmiany to faktycznie ciezko ale chyba wystarczy po dluzszym snie mierzyc tempke ale w sumie az tak to sie na tym nie znam, a moze nie bedziesz musiala juz prowadzic wykresu bo moze teraz sie udalo :)

    Posok Ty to czarodziejka jesteś, poprzednim razem i mi wyczarowalas
    No to czaruj czaruj;-)
    Pozytyw piękny owulacyjny miałam 13 dc a owu do dziś mi owu nie wyznaczyło...

    Posok82 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ona32 wrote:
    Witajcie dziewczyny jutro miał być okres dziś testowałam wyszły 2 kreski. Już sama niewiem czy to cud czy test możne się mylić. W czwartek dopiero idę do ginekologa bo prędzej się nie dało załatwić.

    Gratuluje !!! ❤

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 listopada 2017, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Posok zostań wróżką

    Posok82 lubi tę wiadomość

  • ona32 Przyjaciółka
    Postów: 151 28

    Wysłany: 7 listopada 2017, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli to moje plamienie półtorej tyg temu i częste sikanie to nie było chyba zapalenie pęcherza :) tylko już jakieś oznaki.

    ona32
‹‹ 1118 1119 1120 1121 1122 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego