Forum Starając się - ogólne Kwietniowe starania czas zacząć
Odpowiedz

Kwietniowe starania czas zacząć

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czesc dziewczymy jestem juz w domku ale sie rozpisalyscie nie zdazylam wszystkiego przeczytac:)coraz wiecej widze ze nas nie pojawia z kazdym dniem oby dla wszystkich kwiecen byl szczesliwy
    juz niedlugo prawie codzienie testujemy trzymam kciuki
    madzianka jak tam u ciebie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anastazja a ty kiedy testujesZ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    klif ty masz tego wysoko temperature 36.9 to nie jest zle!mam nadzieje ze nie spadnie a wzrosnie:)zostaly nam 2dzionki:*

  • Emilka WSK Autorytet
    Postów: 1184 906

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    już :)

    Zawsze będziemy Cię kochać !!!
    10 tydz- Maleństwo 6.06.2013 [*]
    002cf1800b.png

    a7dbd8d14944931f43d9602c2b1bc61d.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend

    Św. Dominiku- dopomóż! Wierzymy!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emilka ale masz lADNA temperature kiedy testujessz?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilka WSK wrote:
    już :)

    pięęęękny :D
    a mi się nie da awatarka wkleić, już mój mi próbował i nic ... :\

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a probowalas pare razy?ja odrazu wstawilam bez peoblemu;/a ty kiedy testujesz maximka?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia wrote:
    a probowalas pare razy?ja odrazu wstawilam bez peoblemu;/a ty kiedy testujesz maximka?

    echhh próbowałam Kochana wiele razy :\
    Ja testuje nie prędzej niż 30tego :) (cykle mam 27-31)
    chociaż i tak pewnie nic z tego :P nie ma co się nastawiać ...

    mój wykresik, jak chcesz luknąć ... :

    https://ovufriend.pl/graph/2a755106abaf3df6bf83bdd23ec1786b

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wlasnie luknelam i wyglada ladnnie twoj wykres jest szansa.ja cykle mam 28dniowe wiec testujemy w pt ale jestem podenerwowa;/nie moge sie na niczym skupic bo zrobilam sobie nadzieje bo temperatura mi skoczyla

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia wrote:
    wlasnie luknelam i wyglada ladnnie twoj wykres jest szansa.ja cykle mam 28dniowe wiec testujemy w pt ale jestem podenerwowa;/nie moge sie na niczym skupic bo zrobilam sobie nadzieje bo temperatura mi skoczyla

    :)
    a prócz skoku tempki coś cię boli ?
    Mnie rwą jajniki, kuźwa juz od piątku, jakaś masakra ...

  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oliwia, no właśnie jeszcze aż dwa dni;) Mam przeczucie, że 2 przyjdzie do mnie wcześniej niż w sobotę, albo zacznie się plamienie kilka dni wcześniej. Boli mnie tak brzuch jakbym miała dostać okres,ale nic na razie nie leci.

    ug37px9iyhvbmwqv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oliwia pokaż swój wykresik jak możesz ;) lukne, zaczaruję :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juz go udostepnilam:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Babeczki luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuzik :D

    Bo zwariujemy :)

  • anika Ekspertka
    Postów: 326 77

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chyba juz zaczelam wariować... ojeja :(

    fefa15317bdc514024168a480c517a28.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia wrote:
    juz go udostepnilam:)

    hmn .... i gdzie mam go znaleść :P

    najlepiej wklej w posta ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anika wrote:
    Ja chyba juz zaczelam wariować... ojeja :(

    a co się dzieje ?:)

    spokojnie ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja sie chyba przezuce na maj bo widze ze te plamienia to sa ze swieza krwia i zapowiadaja @ :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maximinka nie mam kompletnie zadnych objawow mnie brzuch boli dzien przed okresem czyli jutro moze zaczac bolec;/chyba ze teraz z nerwowo mi sie przesunie;/

  • Klif Autorytet
    Postów: 1053 848

    Wysłany: 24 kwietnia 2013, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym chciała luzik i przestać o tym myśleć, ale nie potrafię:( Chyba zwariowałam już;)

    ug37px9iyhvbmwqv.png
‹‹ 102 103 104 105 106 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego