Kwietniowe testowanie 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Instant Love wrote:Dziewczyny , zrobiłam test owulacyjny 7 dni po owulacji. Testowa kreska troche jaśniejsza od kontrolnej... czy to może być to ? na ciążowy jeszcze za wcześnie ale kiedyś jak robiłam też tydzien po owulacji to nie bylo wgl testowej
http://fotowrzut.pl/6R4QISSWR5
Nie znam się niestety, ale jeśli Twoja teoria się sprawdzi, to chyba zacznę kupować testy owulacyjneInstant Love lubi tę wiadomość
-
Raven gratuluje!!!!!!
Morwa progesteron bardzo ladny!!!!obstawiam sukces:)))
Kiedy robisz bete?(nie pamietam czy pisalas??)
U mnie dni plodne tak wiec duzoooo pracy przed nami:))
W piatek 13dc mam wizyte u gina zobaczymy z ktoego jajnika owu...
Morwa lubi tę wiadomość
Madzik
Mama 3 corek:) -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Ja już po wizycie u ginka.
Wyniki badań bardzo dobre, nic tylko zachodzić w ciążę
Miałam stwierdzoną endometriozę, dzięki diecie wegańskiej (!!!) po roku znaczna poprawa - macica jest odrobinkę przesunięta na prawo (rok temu mocno przesunięta), jajniki są bardziej ruchome, prawy jajnik jest przytwierdzonyu do ściany macicy i do miednicy (tak jak rok temu). W zeszłym roku o tej porze roku Doktorek nie mógł mnie nawet zbadać, tak mnie bolało przy badaniu... Laparo zalecane, zostanę wpisana "w kolejkę" na NFZ do laparo, jednak starać się już teraz.
Zacząć brać Inofolic lub Folik, obydwa polecane.
Majówkowe dni płodne - nadchodzę -
Madzik34 wrote:Raven gratuluje!!!!!!
Morwa progesteron bardzo ladny!!!!obstawiam sukces:)))
Kiedy robisz bete?(nie pamietam czy pisalas??)
U mnie dni plodne tak wiec duzoooo pracy przed nami:))
W piatek 13dc mam wizyte u gina zobaczymy z ktoego jajnika owu...
WhyMe wrote:A kiedy wyniki bety?
KIBICUJE CI Z CAALEGO SERCA!
Pamietam Cie kochana z watku testowania ,ale to bylo w 2016roku.(mialam inny nick)
Jaki miałaś nick ? Możesz podać mi na privie jak nie chcesz tutaj wysyłam zaproszenieWhyMe lubi tę wiadomość
-