Forum Starając się - ogólne Marcowe Starania
Odpowiedz

Marcowe Starania

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj kochane nocka okropna . . . moja sis jest w 6 tyg ciazy i zacza ja bolec brzuch i o 5 do niej jechalam potem do szpitala,USG i okazalo sie,ze to ciaza pozamaciczna :( :( :( zostawili ja w szpitalu i zabieg bedzie miec . . . straszne :/

  • karoam Autorytet
    Postów: 939 2548

    Wysłany: 14 marca 2013, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiulka- bardzo mi przykro! Uściski dla Twojej siostry

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    1usaej28ly44zrzp.png
  • darijka Autorytet
    Postów: 721 538

    Wysłany: 14 marca 2013, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Smutas wrote:
    Cześć kochane, u mnie dzisiaj wszystko dobrze. A jeśli mogę dać jakąś rade to przytulanie co drugi dzień. 2 miesiące przytulalismy się codziennie i nic a w tym ostatnim cyklu co drugi dzień i wyszło. Jutro lecę znowu na betę. Naprawde jestem bardzo szczęśliwa :)

    smutasku ja się przytulałąm codziennie przez 7 dni w środku tego tygodnia była owu i mi się w tym cyklu udało, więc widać kochana, że nie ma reguły :) spokojnej ciąży

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    ]iv09mg7yqro6ly4p.png[/url
  • Kfjatus Autorytet
    Postów: 2946 7692

    Wysłany: 14 marca 2013, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie, zwyczajnie nie ma reguły, bo gdyby była jakaś ogólna zasada, to forum mogłoby być poświęcone mamom i pociechom, a nie starającym się ;).

    Basiulkaa_89 opiekuj się Siostrą :(.

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    1221648qmrgggy559.gif
  • Smutas Autorytet
    Postów: 613 459

    Wysłany: 14 marca 2013, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pewnie reguły nie ma, Najlepiej te dziewczynki którym nie wychodzi niech zmienią taktyka na codziennie albo co drugi dzień ale inaczej niż zazwyczaj i będzie ok. Dziękuje i również życze spokojnej ciąży :)

    f2w3rjjg2c3oph75.png
    f2wl3e5enx7sd16m.png
  • Anula81 Ekspertka
    Postów: 182 75

    Wysłany: 14 marca 2013, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też bym tak chciała. My właściwie co drugi dzień, zobaczymy ale czarno to widzę. Dzisiaj malutkie plamienie. Niestety ostatnio tak mam przed @ wieć raczej nici z tego cyklu buuuuu....

    Basiulka przykro mi. Przesyłam pozdrowienia i dobre myśli dla siostry.

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    913ff6ae1e30f961f9433a46393b824c.png
    9ewnskjoj2ru31nq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najprawdopodobniej straci caly jajowod lub w razie komplikacji wytna jej cala macice :(
    A wiecie co jest najgorsze???ze po raz pierwszy i ostatni widziala swoja pocieche na USG :( Masakra jakas :(

  • zaba25 Przyjaciółka
    Postów: 179 49

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze nie bedzie tak zle, trzymam kciuki zeby jednak nie musieli nic wycinac, oby szybko wrocila do siebie i nie bylo komplikacji.

    A ja juz po owulce teraz to czekanie na wyrok:/

    Julia 24.02.2010 Dla ciebie zyje
    aniolek [*] 20/06/2012 6tc
    aniolek [*] 02/08/2014 4/5tc
    aniolki [*] 23/10/2014 8tc
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaki wyrok???trzeba byc dobrej mysli kochana :*

  • Anula81 Ekspertka
    Postów: 182 75

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zabciu to czekamy razem. Trzymam za Ciebie kciuki.

    913ff6ae1e30f961f9433a46393b824c.png
    9ewnskjoj2ru31nq.png
  • kaaarola88 Koleżanka
    Postów: 32 23

    Wysłany: 14 marca 2013, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Życzę zdrówka i siły dla siostry,mam nadzieję ze wszystko się ułoży.Powodzonka:)

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    kaaarola88
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj biedna dziewczyna :-(,trzeba wierzyc ze wszystko bedzie dobrze,u mojej siostry ciotecznej akurat po ciazy pozamacicznej nic nie usuwali ale ciezko miala zajsc,dzis juz ma sporego synka.

  • gocha04 Autorytet
    Postów: 3704 6190

    Wysłany: 14 marca 2013, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Smutas wrote:
    Witam dziewczynki. Mi się chyba udało wczoraj zrobiłam dwa testy i pozytywne i dzisiaj tak samo 2 kreski. Oczywiscie z rana poleciałam na betę i o 16 bede miała wynik dokladny. Ale to nie cale 4 tyg ciazy wiec nie wiem jaka norma powinna byc. Mam nadzieje że to nie zadne trefne testy.

    Smutas gratuluję!

    Nic nie wychodzi ¯\_(ツ)_/¯ Co zrobić ...
  • Gośśśka Autorytet
    Postów: 745 764

    Wysłany: 14 marca 2013, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    Najprawdopodobniej straci caly jajowod lub w razie komplikacji wytna jej cala macice :(
    A wiecie co jest najgorsze???ze po raz pierwszy i ostatni widziala swoja pocieche na USG :( Masakra jakas :(

    basiulkaa daj znać jak to wszystko przebiegło, mam nadzieje że wszystko będzie dobrze,jejku kochana ostatnio strasznie dużo rzeczy spada Ci na głowę,trzymajcie się tam i pamiętaj że my tu wszystkie trzymamy za twoją siostrę kciuki

    relgl6d8fxp9gav7.png
  • Gośśśka Autorytet
    Postów: 745 764

    Wysłany: 14 marca 2013, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karoam wrote:
    Smutas wrote:
    Cześć kochane, u mnie dzisiaj wszystko dobrze. A jeśli mogę dać jakąś rade to przytulanie co drugi dzień. 2 miesiące przytulalismy się codziennie i nic a w tym ostatnim cyklu co drugi dzień i wyszło. Jutro lecę znowu na betę. Naprawde jestem bardzo szczęśliwa :)

    No ja się właśnie zastanawiam czy nawet co 3 dzień nie spróbować...no ale na pewno nie codziennie- żołnierzyki nie dadzą rady się "odrodzić" ;)

    no ja jestem za tym by co 3 dni tak nam przynajmniej lekarka poleciła, to będzie mój 2 cykl jak tak się staramy i patrząc na udostępnione wykresy innych dziewcząt to by pasowało bo nawet dziewczyny które się seruszkowały co 2 dni to te pierwsze serduszkowanie z dojrzałych ~~~~ :P zachaczało o owulacje .....zresztą już sama nie wiem jak tym razem znowu się nie powiedzie to biorę się Smutas na twój sposób :P :P

    relgl6d8fxp9gav7.png
  • Anula81 Ekspertka
    Postów: 182 75

    Wysłany: 14 marca 2013, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Siedzę właśnie przed gabinetem u gina. Oczywiście opóźnienie i kolejka. Mam odebrac cytologię. Plamienie niestety sie utrzymuje. Pogada z nia o dokładniej szych badania hormonach itd. Chociaz panstwowo to ciężko, chyba czs zacząć szukac prywatnego.

    913ff6ae1e30f961f9433a46393b824c.png
    9ewnskjoj2ru31nq.png
  • kaaarola88 Koleżanka
    Postów: 32 23

    Wysłany: 14 marca 2013, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No państwowo to ciężko cokolwiek załatwic,ja jak jeszcze na studiach byłam i chodziłam do ginekologa na NFZ, to pierwsze co jak się do gabinetu wchodziło to było pytanko "rozumiem,że pani po tabletki?", także nie ma co sie spodziewac.O cytologię to musiałam się wykłócac. Teraz to pod uwagę biorę jedynie wizytę prywatną.

    kaaarola88
  • martula Ekspertka
    Postów: 143 100

    Wysłany: 14 marca 2013, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    Najprawdopodobniej straci caly jajowod lub w razie komplikacji wytna jej cala macice :(
    A wiecie co jest najgorsze???ze po raz pierwszy i ostatni widziala swoja pocieche na USG :( Masakra jakas :(

    Znam taki przypadek, że dziewczynie wycięli jajowód. Teraz ma dwójkę dzieci :). Trochę czasu trwało zanim udało jej się zajść w ciążę, ale starała się tyle czasu, co niektóre dziewczyny na tym forum z dwoma jajowodami. Więc basiulkaa_89 - trzeba być dobrej myśli. Z pewnością siostrze jeszcze się uda. :) Przykra jest jednak ta strata :(.

  • Anula81 Ekspertka
    Postów: 182 75

    Wysłany: 14 marca 2013, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Normalnie myślałam, że zwariuje. Siedziałam tam od 16:20, a weszłam o 18:20. Cytologia ok - 2. Morfologia też, powiedziałam jej o tych moich plamieniach. Powtarzają się od ok 3 cykli zawsze przed @ na 7 -10 dni. Stwierdziła że nie jest to normalne, zbadała mnie i pobrała posiew. Stwierdziła, że to może być jakiś stan zapalny. Zrobiła USG dowcipne bo myślała że to może jakiś polip, ale na szczęście wszystko ok. 28 mam wizytę i zobaczymy co tam wyszło.

    913ff6ae1e30f961f9433a46393b824c.png
    9ewnskjoj2ru31nq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2013, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj przpraszam,chyba pominęłam nie chcący , Smutas kochana 3mam kciuki za Ciebie i bobaska :-)

‹‹ 34 35 36 37 38 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego