Forum Starając się - ogólne My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
Odpowiedz

My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniczka, nie jesteś wariatką ani Ty, ani Twoja siostra. A im więcej przeciwności przy modlitwie, tym bardziej to znaczy, że jest potrzebna a szatan szaleje z wściekłości.


    Link do strony o nowennie pomejańskiej:


    http://pompejanska.rosemaria.pl/jak-odmawiac-nowenne-pompejanska/

    Trochę tam bałaganu i mało czytelna jest, ale da się ogarnąć :) Jest info czym jest ta nowenna, jak odmawiać, świadectwa, przeciwności itp.

    W skrócie, różaniec składa się z 5 dziesiątek. I te 5 dziesiątek to jest jedna część. Wszystkich części różańca jest 4: radosna, bolesna, chwalebna i światła. Nowenna pomejańska polega na tym, żeby przez 54 dni odmawiać trzy (można też wszystkie cztery) tajemnice różańca dziennie: radosną, bolesną i chwalebną. Te 54 dni dzielimy na dwie części. 27 dni części błagalnej, po której na koniec każdej części (radosnej, bolesnej i chwalebnej) odmawiamy krótką modlitwę błagalną i 27 dni części dziękczynnej, gdzie po każdej części różańca odmawiamy modlitwę dziękczynną. Te trzy tajemnice dziennie, które mamy odmówić zajmują razem ok 1,5h, ale nie trzeba odmawiać ich naraz i na klęczkach. Ja dzielę je na trzy części. Jedna w drodze do pracy, jedna w drodze powrotnej i jedna w domu. Na początku całego różańca odmawiamy wierzę w Boga, Ojcze nas, 3x zdrowaś Mario i Chwała Ojcu. Ale tylko raz na sam początek. Ufff... dużo tego, ale nie ma tragedii. Poza tym, odkąd modlę się nowenną, bardzo się zmieniłam. Wcześniej byłam agresywna, chamska, ciągle zła, nienawidziłam ludzi. Teraz jest inaczej. Powoli, powoli staję się innym człowiekiem :)

    maximka84, aniczka lubią tę wiadomość

  • KotkaPsotka Autorytet
    Postów: 941 465

    Wysłany: 5 września 2013, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny,
    moge sie przylaczyc?
    W tym roku weszlam w nowy, lepszy wiek 30sty. Mentalnie czuje sie jak 25latka. Chetnie poczekalabym jeszcze z dziecmi ale boje sie ze pozniej beda wieksze problemy. Dlatego staramy sie od pewnego czasu ale bez rezultatu. Mam troche rozchwiane hormony. Ide za 2 tyg do gina niech mi cos przepisze konkretnego bo ostatnio to jedynie ziolka kazal popijac :/.

    Mnie jesdynie ojciec czasem o dzieci podpytuje wiec mu ostatnio prosto z mostu powiedzialam jak sprawa wyglada. Uwazam ze dobrze zrobilam bo bede miec spokoj. Powiedzialam ze mamy maly problemik i ze dzieci czasem nie da sie tak na raz dwa zrobic (sie zdziwil ;D). Teraz przynajmniej wiem ze nie bedzie mnie meczyl wiecej kiedy zostanie dziadkiem.

    felice gatto, maximka84 lubią tę wiadomość

    9fca6f50a2283c6d700e791421c68616.png
  • Kava Autorytet
    Postów: 1660 2397

    Wysłany: 5 września 2013, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2015, 16:32

    maximka84, MalutkaEve, Makak, Atra81, Atra81, Atra81, Atra81 lubią tę wiadomość

    lprke6ydr0ivk1mg.png
    o148x1hplm8rceto.png
    [*] - 10.2014
    [*] - 02.2015
    [*] - 04.2017
  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 5 września 2013, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przyjmujemy! W kupie raźniej ;) i wirusków więcej będzie do przesłania jak już zaczniemy się wszystkie zielenić ;) fajne z nas będą brzuchatki :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka
    i stało się, nadszedł ten sądny dzień cierpień .... f...!!!!

    już po najedzeniu sie tabletkami :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmn ... felice ... czytałam właśnie o tych pojawiających się przeciwnościach ...
    O matko 3 różańce dzienie kiedy na to znaleźć czas :P do pracy samochodem, w pracy - hmn ... różnie ... a na wieczór zostawiać 3 to za dużo ... kurde kusi, ale boję się że nie dam rady .... najgorzej jak gdzieś się wyjeźdza - np. my do rodziców na weekend ... jak to pogodzić ...
    Myślę, myśle ...

    Witamy nowe członkinie :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 5 września 2013, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkich
    Ja już dawno po 30 ,ale nie wyglądam i się nie czuję.
    Mam 35 lat ,pierwsze dziecko rodziłam jak miałam 31 [i to w pierwszym cyklu starań się udało],a teraz klops i staram się już dwa lata o drugie dzieciątko.I czas najwyższy to zkończyc z pozytywnym skutkiem.

    Andzia33
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O matko, jestem wypompowana ... kolejny ciężki dzień w pracy ... jak się zaczeło wariactwo w poniedziałek, tak dzień w dzień to samo .... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

    Ale dziś po pracy ... basen z teściową :D tak dobrze czytacie - z teściową :P mamy doooobre relacje , co mnie z resztą cieszy :)

    Byle do 17'tej ... i domek ...

    Miłego wieczorku :) !!!!

    Modelka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wy o tych wszystkich modlitwach to powaznie kobiety?!
    Zaczynam sie bac!
    ;-)

    Andzia33, Bergo lubią tę wiadomość

  • Domi_84 Znajoma
    Postów: 28 61

    Wysłany: 5 września 2013, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,

    ja za pół roku będę miała 30 lat, w czerwcu wzięłam ślub i jakoś tak się porobiło, że oboje zapragneliśmy mieć dziecko. Nigdy nie myślałam, że dołączę do takiego forum i zacznę starania o Malucha jeszcze w tym roku... a jednak :)

    Jesteśmy na samiutkim początku, ale zaglądam tu do Was codziennie!

    maximka84, Bergo lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    Wy o tych wszystkich modlitwach to powaznie kobiety?!
    Zaczynam sie bac!
    ;-)


    No pewnie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boje sie jeszcze bardziej, dzwonie do babci!
    Ona w tych tematach obcykana!
    :-P

    maximka84, weronika86, Bergo lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    Wy o tych wszystkich modlitwach to powaznie kobiety?!
    Zaczynam sie bac!
    ;-)
    Jak najbardziej . . . ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anastazja wrote:
    Ja na razie modlę się do św. Dominika. Siostrzyczki przysłały mi pasek św. Dominika i modlitwę ... i może coś wspomoże ;)

    jak mi już tylko modlitwa zostanie, to będzie krucho ;)

    biedronka1982 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Minuśka wrote:
    I ja, i ja chcę tu być z Wami.
    Oświadczam zatem, że mam 31 i 2 miechy na karku ;)
    Przyjmiecie????


    Minuska, uwielbiam Twoje zdjęcie ;D

  • aniczka Autorytet
    Postów: 347 199

    Wysłany: 5 września 2013, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oczywiscie ze na powaznie ja do kosciola jakos czesto nie zagladam przynajmniej nie w niedziele ale w tygodniu zawsze zajrze uklekne pomodle sie zapale swieczke w intencji mojej upragnionej ciazy wieczorem obowiazkowo modlitwa przed pojsciem spac juz nie raz modlitwa pomogla mi rozwiazac nie jeden problem i pomoc rozwiazac rozne sprawy wiec uwazam ze jak najbardziej modlitwa jest wskazana i mi pomaga

    felice gatto, maximka84 lubią tę wiadomość

    5abe315c267b0d904e208c54b912507e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aniczka wrote:
    oczywiscie ze na powaznie ja do kosciola jakos czesto nie zagladam przynajmniej nie w niedziele ale w tygodniu zawsze zajrze uklekne pomodle sie zapale swieczke w intencji mojej upragnionej ciazy wieczorem obowiazkowo modlitwa przed pojsciem spac juz nie raz modlitwa pomogla mi rozwiazac nie jeden problem i pomoc rozwiazac rozne sprawy wiec uwazam ze jak najbardziej modlitwa jest wskazana i mi pomaga

    Mi wlasnie najbardziej pomaga modlitwa w wykonaniu mojej babci, bo ja sama to tak niekoniecznie...

    MalutkaEve, Bergo lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    Mi wlasnie najbardziej pomaga modlitwa w wykonaniu mojej babci, bo ja sama to tak niekoniecznie...

    ooo moja babcia to z pewnoscią się za mnie modli, tym bardziej, że ja też niekoniecznie...

    biedronka1982, Bergo lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MalutkaEve wrote:
    ooo moja babcia to z pewnoscią się za mnie modli, tym bardziej, że ja też niekoniecznie...

    To ja musze moja babcie w starania wtajemniczyc, moze to cos pomoze...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2013, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    To ja musze moja babcie w starania wtajemniczyc, moze to cos pomoze...


    jakbym swoją wtajemniczyła to by jeszcze na mszę dała, żeby szybciej zafasolkować - taka jest kochana ;) wolę jej nie stresować ;)

    biedronka1982 lubi tę wiadomość

‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego