X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
Odpowiedz

My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...

Oceń ten wątek:
  • Anuśka Autorytet

Wysłany: 21 września 2014, 15:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    awo wrote:
    Witam, W lipcu straciłam dziecko (ciąża obumarla). Obecnie jestem w trakcie robienia badań. Poprosiłam lekarke o badania na hormony. Cześć wyników juz odebrałam. FSH i estriadol miałam zrobić między 12-14 dc. Zrobiłam w 13. FSH wyszło mi 2,33 a estriadol 272. Robiłam jeszcze LH, które wyszło w normie 5,36. Wizytę u lekarki mam dopiero w październiku... Z tego co czytałam to FSH jest bardzo niepokojące i nie wiem co robić. Czekać spokojnie na wizytę czy zgłosić się wcześniej. Czy któraś z Pań miała podobną sytuację? Pozdrawiam
    Witaj.
    Duży masz poziom FSH powinno być chyba ok1 ale nie znam się tak dobrze... Straty bardzo współczuję :( Ja bym gnała jak najszybciej do lekarza.

• Johnam Autorytet

Wysłany: 21 września 2014, 15:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ach nie doczytałam myslalam ze jeszcze jest w irl to bym go dorwala tak czy siak wspieram ogromnie

Anuśka lubi tę wiadomość

*************Gang18+**************
    w poszukiwaniu mojego maleńkiego szczęścia
  • beszka Autorytet

Wysłany: 21 września 2014, 15:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katja, ja gym go spakowala i wyslala torby do zonki. nie dotrzymal slowa: nie odzywal sie z Orlandii, wczoraj worcil i do tej pory nie dal znaku zycia, odchodzi i przychodzi jak mu wygodniej! bedzie bolalo na poczatku, ale zapomnisz i znajdziesz sobie kogos godnego Ciebie i bedziesz szcesliwa a on bedzie gnil w martwym zwiazku! i znjadzie inna, do kotrej bedzie odchodzil od zony a po chwili bedzie wracal. do konca zycia beda oboje nieszczesliwi.