My ... tuż przed i tuż po 30'tce ...
-
WIADOMOŚĆ
-
KotkaPsotka wrote:Haha to widze masz fanow w przychodni
. Napewno wszystko jest ok. Jestes w ciazy
To jest mała przychodnia, chodzę tam od dziecka. One znają mnie z imienia i nazwiska, wszytsko wiedzą (nie tylko o mnie) co ma swoje dobre i złe strony hehehe. Przyjemnie było, nie powiem -
nick nieaktualny
-
cymcia wrote:Mimik, nie wiem, co Ci powiedzieć
mój chłop jest nerwus, ale kończy się jedynie na krzykach i fochach. Chyba musiscie obydwoje się wciszyć i odpóścić teraz jakieś działania.
Krokos- a mówiłam, że będzie make up sex? -
cymcia wrote:
Krokos- a mówiłam, że będzie make up sex?
Cymcia kurna, ja jestem napaleniec, bzykam się z małżem codziennie, nieraz po 2 - 3 razy, i wiesz jak to ciężko wytrzymać jak się ma focha?Tu się człowiekowi chce a tu musi być twardym.
mimik co do bóli owulacyjnych to ja nie wiem, nie mam, nie znam się.Yasmin lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyKrokodylica wrote:Cymcia kurna, ja jestem napaleniec, bzykam się z małżem codziennie, nieraz po 2 - 3 razy, i wiesz jak to ciężko wytrzymać jak się ma focha?
Tu się człowiekowi chce a tu musi być twardym.
ohohoh jaka kondychahihihi
"tfaaardym trza byc a nie mietkim"Tamka, Krokodylica lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Krokodylica wrote:Cymcia kurna, ja jestem napaleniec, bzykam się z małżem codziennie, nieraz po 2 - 3 razy, i wiesz jak to ciężko wytrzymać jak się ma focha?
Tu się człowiekowi chce a tu musi być twardym.
matko jak ja zazdroszczę, my nie dość że nie mamy kiedy a człek zmęczony(praca na zmiany)to jeszcze po 3 latach mieszkania razem jakoś tak małż ma mniejsze potrzeby (tłumaczy się tym, że przytył i nie ma takiej kondycji jak kiedyś) ... a może to już takie przyzwyczajenie bo jak zaczęliśmy mieszkać razem to maratony mieliśmy niezłe
....ech piękne czasy
-
Yasmin: nie masz się co martwić, ja jak byłam na początku 5tc też poleciałam do gina od razu