Forum Starając się - ogólne Nowe staraczki 2018
Odpowiedz

Nowe staraczki 2018

Oceń ten wątek:
  • яóżσωє ѕłσń¢є Koleżanka
    Postów: 111 19

    Wysłany: 5 lutego 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Darinka spokojnie.

    Ja też coś się słabo dzisiaj czuję, tłumaczę to sobie wczorajszym winkiem i kijowym ciśnieniem :)

    Dzwoniłam do ginekologa odebrała jakaś wredna baba :D mam dzwonić po 14 do położnej i się umówić na wizytę :)

  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 5 lutego 2018, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    яóżσωє ѕłσń¢є wrote:
    Darinka spokojnie.

    Ja też coś się słabo dzisiaj czuję, tłumaczę to sobie wczorajszym winkiem i kijowym ciśnieniem :)

    Dzwoniłam do ginekologa odebrała jakaś wredna baba :D mam dzwonić po 14 do położnej i się umówić na wizytę :)


    A to znalazlas dobrego lekarza juz

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • яóżσωє ѕłσń¢є Koleżanka
    Postów: 111 19

    Wysłany: 5 lutego 2018, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Opinie są różne jednak przekonały mnie wpisy dziewczyn które starały się kilka lat i ten lekarz potraktował je poważnie i w końcu mają upragnione szczęście :) jak nie przetestuję to się nie dowiem a poza tym muszę na szybcika załatwić wizytę bo cykl mi sie strasznie wydłużył i zdało by się wywołać czerwoną falę.

  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 5 lutego 2018, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To daj znac na kiedy cie umowi ta "miła" pani :)

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • Darinka Ekspertka
    Postów: 132 70

    Wysłany: 5 lutego 2018, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    яóżσωє ѕłσń¢є wrote:
    Opinie są różne jednak przekonały mnie wpisy dziewczyn które starały się kilka lat i ten lekarz potraktował je poważnie i w końcu mają upragnione szczęście :) jak nie przetestuję to się nie dowiem a poza tym muszę na szybcika załatwić wizytę bo cykl mi sie strasznie wydłużył i zdało by się wywołać czerwoną falę.

    Pewnie, jak nie pójdziesz to sie nie dowiesz. Trzeba zacząć działać. Korci mnie żeby test kupić ;) to czekanie na @ się tak dłuży

    34bw2n0a9897alzf.png
  • яóżσωє ѕłσń¢є Koleżanka
    Postów: 111 19

    Wysłany: 5 lutego 2018, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wizytę mam na 9.02 o 8:00

    No to zaczynamy starą przygodę z nowymi postaciami.

  • Niunka87 Przyjaciółka
    Postów: 99 77

    Wysłany: 5 lutego 2018, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja teraz mialam @13 stycznia niestety cykle mam bardzoniereguralne.
    Czuje sie jakbym byla w ciazy ale sama niewiem bo moze to od odstawienia od piersi szaleja hormony.
    Poczekam pare dni i sprawdze
    Trzymam kciuki Darinka :)

    Szczesliwa mama 2015 :)
    staramy sie o drugie
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 5 lutego 2018, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    яóżσωє ѕłσń¢є wrote:
    wizytę mam na 9.02 o 8:00

    No to zaczynamy starą przygodę z nowymi postaciami.


    Ja tez ide w piatek tylko tak po 16

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 5 lutego 2018, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunka87 wrote:
    Ja teraz mialam @13 stycznia niestety cykle mam bardzoniereguralne.
    Czuje sie jakbym byla w ciazy ale sama niewiem bo moze to od odstawienia od piersi szaleja hormony.
    Poczekam pare dni i sprawdze
    Trzymam kciuki Darinka :)


    Wszystko możliwe hormony sie regulują i wszystko wróci do normy

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 5 lutego 2018, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola_M wrote:
    Wszystko możliwe hormony sie regulują i wszystko wróci do normy


    Najlepiej to spytac lekarza jak dlugo hormony wracaja do siebie po co sie martwic i zastanawiac. Ja niestety nie mam pojecia jak to z tym jest dawno tem karmilam

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • яóżσωє ѕłσń¢є Koleżanka
    Postów: 111 19

    Wysłany: 5 lutego 2018, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) to wizytujemy razem :D

    Ja mam nadzieję że w końcu ktoś konkretnie podejdzie do mojego przypadku i nie zostanę na wstępie potraktowana jak małolata :)

    Troszkę się peszę bo pierwszy raz idę do faceta xD

  • Darinka Ekspertka
    Postów: 132 70

    Wysłany: 5 lutego 2018, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    яóżσωє ѕłσń¢є wrote:
    :) to wizytujemy razem :D

    Ja mam nadzieję że w końcu ktoś konkretnie podejdzie do mojego przypadku i nie zostanę na wstępie potraktowana jak małolata :)

    Troszkę się peszę bo pierwszy raz idę do faceta xD

    A ja zawsze do faceta, nigdy u kobiety nie byłam;)

    Ja nie wytrzymałam, pierwszy raz, zrobiłam test przed @. Kreseczke widze,bladziutką, ale nie wiem, czy to urojenia czy faktycznie jest. Jutro rano powtórzę test i zobaczę.

    futuremama lubi tę wiadomość

    34bw2n0a9897alzf.png
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Darinka wrote:
    A ja zawsze do faceta, nigdy u kobiety nie byłam;)

    Ja nie wytrzymałam, pierwszy raz, zrobiłam test przed @. Kreseczke widze,bladziutką, ale nie wiem, czy to urojenia czy faktycznie jest. Jutro rano powtórzę test i zobaczę.


    To jak cos widzisz to jest nadzieja. Moze bete lepiej zrobic da ci pewnisc

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • Lola_M Autorytet
    Postów: 661 217

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    яóżσωє ѕłσń¢є wrote:
    :) to wizytujemy razem :D

    Ja mam nadzieję że w końcu ktoś konkretnie podejdzie do mojego przypadku i nie zostanę na wstępie potraktowana jak małolata :)

    Troszkę się peszę bo pierwszy raz idę do faceta xD


    Nie ma czego on sie już tyle napatrzyl ze mynie to obojetne heheh

    Pcos
    f2wlp07whe3ye9wg.png
  • futuremama Autorytet
    Postów: 5600 3818

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja raz u kobiety byłam i podziękuję. Zawsze faceci :D

    3i49o7esfkybvicx.png
    👧12.2018 39+3, 3680g, 51cm
    👦08.2015 40+5, 3870g, 58cm
  • яóżσωє ѕłσń¢є Koleżanka
    Postów: 111 19

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przekonałyście mnie :P no zobaczymy :)

  • Darinka Ekspertka
    Postów: 132 70

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lola_M wrote:
    To jak cos widzisz to jest nadzieja. Moze bete lepiej zrobic da ci pewnisc

    Zrobiłam drugi test po chwili pojawiła sie kreska troche bledsza od testowej a po 10 minutach juz ciemna jak testowa... może uda mi się jutro zrobić bete, ale czy nie za wcześnie termin @ dopiero na czwartek..

    34bw2n0a9897alzf.png
  • яóżσωє ѕłσń¢є Koleżanka
    Postów: 111 19

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam kciuki :D
    i cichutko gratuluję :D

  • Darinka Ekspertka
    Postów: 132 70

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    яóżσωє ѕłσń¢є wrote:
    Trzymam kciuki :D
    i cichutko gratuluję :D

    Gdyby na prawdę się udało to byłby udany cykl pierwszy raz z Conceive plus. Szok... narazie jest mi gorąco i chyba nie zasnę..

    34bw2n0a9897alzf.png
  • яóżσωє ѕłσń¢є Koleżanka
    Postów: 111 19

    Wysłany: 5 lutego 2018, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :D nie dziwię się :D Ale spokojnie leć jutro na betę :D

    Darinka lubi tę wiadomość

‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ