Forum Starając się - ogólne nowe staraczki na forum.
Odpowiedz

nowe staraczki na forum.

Oceń ten wątek:
  • MissHania Koleżanka
    Postów: 122 13

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba nie ma, tez choruje ale nie wiem jak jest leczona to chyba nie ma. Pytam, bo moze lekarze Ci cos wspominali.

    Marciaa spokojnie, to Wasz początek starań, jeszxze to nic złego nie wskazuje. Głowa do góry :-))))

    Demsik- mój tez uwaza, że to ważne choć widzę, ze sie wstydzi troche. Mozesz powiedziec cos więcej jak to sie odbywa? Co jesli nie da rady :pppppppp

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Można tam wchodzić z żoną prawda? ;D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    Można tam wchodzić z żoną prawda? ;D

    Ha ha ciekawe :D

    Jeśli chodzi o tarczyce to mówiła p. doktor , że u mnie nie ma przeszkód z jej (tarczycy) strony bo poziomy są ok :) ok 2,3 miałam TSH

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No dziewczyny inne pisały, że chodziły :D
    na numerek z mężem :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    No dziewczyny inne pisały, że chodziły :D
    na numerek z mężem :P

    Ale jaja :D

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    albo co już lepsze, można zawieźć jak ma się blisko :d

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    albo co już lepsze, można zawieźć jak ma się blisko :d
    To się wydaje rozsądne :)

  • M&Ms Ekspertka
    Postów: 121 75

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój mąż szedł sam i nikt nam nawet nie zaproponował ze możemy razem… ale załatwił co trzeba (oczywiście twierdził potem ze cały czas myślał o mnie :P ;) ale jego wyniki sa ok. Moje tez dobre a dwa lata bez ciazy…

    Ja tez chyba sie daje nabrać jak dziecko objawom bo wydaje mi sie ze cos ciągnie w jajnikach i zgagę mam juz drugi czy trzeci dzien a nigdy nie miewam…
    Wstrętne te nasze babskie urojenia…

    f2w343r82gqzimgw.png
  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja kończę @ a też czuję coś teraz jajniki ;p
    nie ma co patrzeć na te symptomy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Symptomy to lipa, za każdym razem coś innego u mnie a i tak na @
    Wcześniej nie zwracałam uwagi nawet :D

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Symptomy to lipa, za każdym razem coś innego u mnie a i tak na @
    Wcześniej nie zwracałam uwagi nawet :D
    Dokładnie tak, ja już nawet na nie nie patrzę w tym cyklu...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    Dokładnie tak, ja już nawet na nie nie patrzę w tym cyklu...

    U mnie oba jajniki a TAK TO SPOKO :) oWULACJE ZAWSZE WYCZUWAM NA KILOMETR

  • MissHania Koleżanka
    Postów: 122 13

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehehehe niezłe :p ja bede w pracy wiec musi sobie radzić sam :-D

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 22:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MissHania, robicie z tej darmowej akcji czy płacicie?

  • MissHania Koleżanka
    Postów: 122 13

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakiej darmowej?? Czegoś nie wiem :D

    Wykupilismy w Invimedzie- był groupon 110 zł rozszerzone badanie nasienia + wizyta u lekarza opisująca wynik :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 23:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MissHania wrote:
    Jakiej darmowej?? Czegoś nie wiem :D

    Wykupilismy w Invimedzie- był groupon 110 zł rozszerzone badanie nasienia + wizyta u lekarza opisująca wynik :-)

    To chyba na dzień ojca są promocje :) Już po

  • marciaa Autorytet
    Postów: 4265 1266

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, na dzień ojca.
    Ale u nas np. w klinice zapisy były od 23 dopiero bo mają akcje przez cały lipiec

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2016, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marciaa wrote:
    Tak, na dzień ojca.
    Ale u nas np. w klinice zapisy były od 23 dopiero bo mają akcje przez cały lipiec

    a to fajna sprawa :)

  • MissHania Koleżanka
    Postów: 122 13

    Wysłany: 28 czerwca 2016, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to niestety nie słyszałam i przeszło nam koło nosa. No trudno :)

  • M&Ms Ekspertka
    Postów: 121 75

    Wysłany: 28 czerwca 2016, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiem wam dziewczyny, że to nie do wytrzymania jest.. wczoraj miałam załamanie, że sobie wmawiam ale się ogarnęłam i już myślałam, że koniec z wmawianiem, że się nie dam i będę cierpliwie czekać. i co? i dzisiaj dla odmiany boli mnie jakbym miała okres, a okres wypada dopiero za tydzień... :(

    f2w343r82gqzimgw.png
‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego