Forum Starając się - ogólne Poznań, okolice i WLKP :)
Odpowiedz

Poznań, okolice i WLKP :)

Oceń ten wątek:
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 2 stycznia 2014, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martyna, jak samopoczucie? Mam nadzieję, że lepiej.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • monia1987 Nowa
    Postów: 2 0

    Wysłany: 18 stycznia 2014, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,
    ja jestem z Lubonia, z mężem zaczeliśmy starania od grudnia 2013, także dopiero 2 cykl starań przed nami

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 stycznia 2014, 23:21

    monia1987
  • Sandra89 Przyjaciółka
    Postów: 115 76

    Wysłany: 18 stycznia 2014, 23:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja mam 50km do Pz z Wronek jestem ;)

    dqpri09kpj6igqno.png
    iv09cwa1zcgmcehs.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 19 stycznia 2014, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was dziewczyny :) Luboń to praktycznie przy Poznaniu.
    Monia ja staram się już ponad rok

    Sandra a jak u Ciebie ze staraniami?

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Sandra89 Przyjaciółka
    Postów: 115 76

    Wysłany: 19 stycznia 2014, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milcia staramy sie poltora roku dopiero albo az. Z pierwszym dzieckiem udalo sie odrazu.

    dqpri09kpj6igqno.png
    iv09cwa1zcgmcehs.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 19 stycznia 2014, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A macie coś stwierdzone przez lekarza, czy póki co próbujecie swoimi siłami?

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Sandra89 Przyjaciółka
    Postów: 115 76

    Wysłany: 19 stycznia 2014, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak masz czas to zerknij w moj pamietnik, od roku chodzimy do lekarzy, trzy razy juz zmienialam. Mam nadzieje, ze wkoncu trafilam na odpowiedniego. Hormony wporzadku, meza badania tez sa ok. Droznosc tak samo. Nie wiemy co jest nie tak. Zostaly nam jeszcze dwa badania przeciwciala przeciwplemnikowe i test postkoidalny niedlugo bedziemy je robic, moze w nich cos sie wyjasni.

    dqpri09kpj6igqno.png
    iv09cwa1zcgmcehs.png
  • inka84 Autorytet
    Postów: 640 416

    Wysłany: 22 stycznia 2014, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam! Luboń sie klania :-)

    ganndqk39u0k0xj0.png

    dxgi2rintqxgfhf2.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 22 stycznia 2014, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O kolejna koleżanka z Lubonia :)

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • mirona Nowa
    Postów: 5 1

    Wysłany: 25 stycznia 2014, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, ja jestem z Obornik.Pierwsza ciąża była 4 lata temu i mam córeczkę. Starania zaczęłam w listopadzie 2013 roku i już w grudniu na teście pojawiły mi się upragnione II kreseczki lecz 2 dni później poroniłam samoistnie. Wszystkie badania w normie. W styczniu kolejna nieudana próba. Dlatego zapisałam się na ovufriend z nadzieją, że może jednak tutaj dostanę jakieś wsparcie. Acha ja chodzę do dr. Grotowskiego dzięki niemu donosiłam moją pierwszą ciążę:-)

  • gosiunia Autorytet
    Postów: 738 1820

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny:*tez jestem z WLKP:)okolice Wolsztyna.pozdrawiam cieplutko:*i samych zieloności:)

    https://www.maluchy.pl/li-72656.png
    https://www.maluchy.pl/li-72658.png
    https://www.maluchy.pl/ci-72954.png
    ANIOŁEK 21.06.13 [*] <3
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam nowe koleżanki :)

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jutro zaczynam kolejny monitoring. Jestem ciekawa co tam się tam u mnie dzieje.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • gosiunia Autorytet
    Postów: 738 1820

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milcia wrote:
    Ja jutro zaczynam kolejny monitoring. Jestem ciekawa co tam się tam u mnie dzieje.
    w takim razie powodzenia i oby wszystko poszło po twojej myśli:)3-mam kciuki:*

    https://www.maluchy.pl/li-72656.png
    https://www.maluchy.pl/li-72658.png
    https://www.maluchy.pl/ci-72954.png
    ANIOŁEK 21.06.13 [*] <3
  • maleo Debiutantka
    Postów: 15 7

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny!!!! My też jesteśmy z okolic Poznania...leczymy się w poznańskim invimedzie. Trzymam kciuki za wszystkie starające się dziewczyny!!!!!

  • katy1986 Koleżanka
    Postów: 43 4

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!można się dolączyć??ja jestem ze Swarzędza pod Poznaniem. Stramy sie z mężem od drugą dzidzie juz 7msc własnie czekam do pon na testowanko był to mój 1 cykl z clo.

    katy1986
  • olitka Ekspertka
    Postów: 204 145

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mirona wrote:
    Witam, ja jestem z Obornik.Pierwsza ciąża była 4 lata temu i mam córeczkę. Starania zaczęłam w listopadzie 2013 roku i już w grudniu na teście pojawiły mi się upragnione II kreseczki lecz 2 dni później poroniłam samoistnie. Wszystkie badania w normie. W styczniu kolejna nieudana próba. Dlatego zapisałam się na ovufriend z nadzieją, że może jednak tutaj dostanę jakieś wsparcie. Acha ja chodzę do dr. Grotowskiego dzięki niemu donosiłam moją pierwszą ciążę:-)

    Hej, jakbym czytała o sobie:) też starania zaczeliśmy w listopadzie, i od razu dwie kreseczki, które zniknęły po dwóch dniach... w styczniu nic i teraz zobaczymy co będzie:)
    Ja mam prawie dwuletniego synka.
    Życzę Tobie i sobie i wszystkim dziewczynom aby ten miesiąc okazał się bardzo owocny:)

    f2w39n7304tem5zg.png

    dqprx1hpbjoqfhgk.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej, hej dziewczyny! Trochę mnie tu nie było, bo gubię się na tym forum :)
    Poza tym mam teraz przerwę w starankach, musimy najpierw dojśc co dokładnie mi dolega, będe miała laparoskopię, bo podejrzenie jest endometriozy. w tym tygodniu kładą mnie na Polną.

    Mam do Was pytanie:
    ZOSTAŁO MI 16 TESTÓW OWULACYJNYCH, takich kupionych na allegro, nie będę ich w ogóle używać z tego względu, że jakiś czas temu lekarz stwierdził u mnie zaburzenia hormonu LH, który jest ciągle wysoki, przez co testy przez 80% cyklu mogą mi wychodzić pozytywne. Czy któraś chciałaby odkupić te 16 testów ode mnie? :)
    Mieszkam w Poznaniu, Grunwald/Łazarz, spokojnie możecie przyjść odebrac je osobiście :)

  • marinareczka Przyjaciółka
    Postów: 73 24

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w tej chwili mieszkam w DE, ale pochodze z okolic Pily :)
    Powodzenia wszystkim!

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 26 stycznia 2014, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale się tu ożywiło :)

    ltCGp1.png HZoWp2.png
‹‹ 8 9 10 11 12 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego