Forum Starając się - ogólne Staramy się i wspieramy
Odpowiedz

Staramy się i wspieramy

Oceń ten wątek:
  • Demeter Autorytet
    Postów: 455 285

    Wysłany: 23 września 2015, 07:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak to swoją drogą witam moje drogie:)

    Demeter
  • Bobitta Autorytet
    Postów: 808 834

    Wysłany: 23 września 2015, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po jeden EV !!! czy Ty spać po nocach nie możesz :D ???
    po dwa, czemu ty jesteś takich czarnych myśli, a może to implantacja ?

    Bobitta
    ckai43r8kvzjnozx.png
  • Demeter Autorytet
    Postów: 455 285

    Wysłany: 23 września 2015, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev taki spadek to żaden spadek, poza tym do ciotki klotki to masz na mojego oko jeszcze daleko. Plamieniami się nie przejmuj, pamiętaj że zaczęłaś brak leki. Za tydzień będzie u ciebie wszystko wiadomo, póki co wrzuć na luz:)

    Bobitta lubi tę wiadomość

    Demeter
  • Bobitta Autorytet
    Postów: 808 834

    Wysłany: 23 września 2015, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ale mam dziś doła ;(
    Mąż wraca z delegacji a ja się z nim już przez SMS-y zdążyłam pokłócić.
    W głębi duszy wiem, że cykl stracony a wszystko próbuje sobie wytłumaczyć, że może jeszcze jest szansa.
    Macie jakieś sposoby na hibernację do piątku?
    Szczerze już bym wolała, żeby dziś okres dostać niż się meczyć tą nadzieją i niepewnością ;(

    Bobitta
    ckai43r8kvzjnozx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2015, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie kochane ranne ptaszki <3
    Ja sama z synusiem , mój w pracy...
    Pogoda zapowada sie ładna bo juz slonce przeswituje :)
    Ev dostaniesz od nas klapsy za tak negatywne nastawienie ! A nóż widelec cie fasolka zaskoczy i zrobi niespodzianke :)
    Bobitta czasami taka kłótnia moze przemienic sie w namietny goracy wieczór <3
    Nie skreslaj cyklu bo masz szanse !
    Jesli sa jakies bledy w mojej pisowni to wybaczcie ale syn mi na kolanie siedzi i go trzymam tak wiec pisze jedna reka ;p
    Czas na kawke .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 września 2015, 08:34

    Bobitta, Vesper lubią tę wiadomość

  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 23 września 2015, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam kochane. Trzeba zacząć kolejny dzien. Polowa cyklu za mna. Może ten cykl okaze się szczęśliwy. Może ten jeden sprawny jajowód zaskoczy.

    maluutka90, katsuyoshi, Ev lubią tę wiadomość

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2015, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuzanna wrote:
    Witam kochane. Trzeba zacząć kolejny dzien. Polowa cyklu za mna. Może ten cykl okaze się szczęśliwy. Może ten jeden sprawny jajowód zaskoczy.
    Witaj :)
    A który to cykl twój starań nie wiem czy już pisałas to wiec zapytam ..tyle osób tutj pisze że człowiek może się pogubic hihi :)
    Miło byłoby jakbys udostepniła nam swój wykres:)

  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 23 września 2015, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    katsuyoshi witaj ;-) Cos ok 26 cykli się staramy- ponad 2 lata ;-( Mój wykresik jeszcze ubogi bo nie zaczelam jeszcze mierzyc tempki.

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2015, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuzanna wrote:
    katsuyoshi witaj ;-) Cos ok 26 cykli się staramy- ponad 2 lata ;-( Mój wykresik jeszcze ubogi bo nie zaczelam jeszcze mierzyc tempki.
    No to mam nadzieje że jak zaczniesz już mierzenie i inne sprawy to nam go pokażesz ;)
    Długo się staracie :( Ja nie wiem czy bym tyle wytrzymała byłabym raczej zrezygnowana...
    Z byłym partnerem 4 lata byłam i 4 lata sie nie zabezpieczalismy bo chcielismy miec dziecko wiec uznalismy ze zabezpieczenie nam nie potrzebne aleno te 4 lata nic nie dały dziecka nie było , myslalam ze moja wina.
    Potem z nowym partnerem zaszłam w 1.5 miech nawet nie wiedziałam kiedy...
    Wyjechałam do uk...dzieci chcielismy miec ale nie wiedziałam ze w ogole zajde przez wczesniejszy zwiazek...miała przyjsc @ i nic wmawiałam sobie ze to przez zmiane klimatu,nowa praca,stres spowodowało ze mi sie spoznia...mineło 11 dni po spodziewanej a tu nadal nic...bóle jak na @ i ta moja drentwiejaca noga która zawsze pojawia sie na @ wszystko było na @ ale nadal jej nie było wiec dla spokoju kupilam test a tam 2 grube krechy <3 z wrazenia sie popłakałam i cała sie trzesłam... Nie wierzyłam,kupiłam kolejne 3 testy kazdy inny i wszystkie pokazały to samo...czekałam az mój wróci z pracy ja tego dnia zostałam w domu bo czułam sie jakby chora.Nigdy nie wierzyłabym w to że z nowym partnerem zajde w ciaże , że w ogóle zajde i tak szybko :)

  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 23 września 2015, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Udostepnilam już. Mam nadzieje ze się zmotywuje i wyjdzie mi to mierzenie jakos. A widze ze u Ciebie tempki wysokie wiec może cos będzie z tego ;-)

    katsuyoshi lubi tę wiadomość

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2015, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuzanna wrote:
    Udostepnilam już. Mam nadzieje ze się zmotywuje i wyjdzie mi to mierzenie jakos. A widze ze u Ciebie tempki wysokie wiec może cos będzie z tego ;-)
    Nie sądze aby sie udało ;)
    Nie nastawiam sie wcale na to ale dziękuje ;p

  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 23 września 2015, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może jednak się uda. W sumie to lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż nastawić a potem nic... Ja jestem po laparoskopii- jeden jajowód niedrożny. Wiec teraz tylko chyba zostało celować w ten drożny. Jeszcze nie bylam u lekarza bo czekam na wypis ze szpitala. Nie wiem co wymyśli ale mam nadzieje ze mam szanse na naturalna ciaze a nie od razu in vitro...

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2015, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zuzanna wrote:
    Może jednak się uda. W sumie to lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż nastawić a potem nic... Ja jestem po laparoskopii- jeden jajowód niedrożny. Wiec teraz tylko chyba zostało celować w ten drożny. Jeszcze nie bylam u lekarza bo czekam na wypis ze szpitala. Nie wiem co wymyśli ale mam nadzieje ze mam szanse na naturalna ciaze a nie od razu in vitro...
    Pewnie ze masz szanse nawet z jednym rodnym .
    Wiec nie warto od razu pakować sie w in vitro.

  • Mochjito Koleżanka
    Postów: 56 10

    Wysłany: 23 września 2015, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam,wczoraj wyszla mi kreska slabá,a diszaj ráno juz nic nie rozumnie,czy ktosz tak mial ?

  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 23 września 2015, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko skoro jeden jest drożny to chyba w przeciągu tych 2 lat kiedyś by się udało. To może jest cos jeszcze nie tak do końca. Jeszcze mam taka cichutka nadzieje ze może ten jeden jajowód nie był taki do końca drożny dopiero teraz się udroznil podczas laparoskopii... Nie wiem już co myslec. Czlowiek swiruje im dluzej sie zastanawia .

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • Mochjito Koleżanka
    Postów: 56 10

    Wysłany: 23 września 2015, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Test ciazowy zapomialam dopisac,czy jest tak wogule mozliwe ze raz sie což pokazuje a raz nic.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 września 2015, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mochjito wrote:
    Test ciazowy zapomialam dopisac,czy jest tak wogule mozliwe ze raz sie což pokazuje a raz nic.
    Ja nigdy tak nie miałam , nie wiem czy ktos tutaj tak miał dlatego powinnas czekac na testowanie bliżej spodziewanej @

  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 23 września 2015, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mochjito wrote:
    Test ciazowy zapomialam dopisac,czy jest tak wogule mozliwe ze raz sie což pokazuje a raz nic.
    Ja slyszalam ze tak się zdarza. Choc rzadziej się zdarza żeby test pokazal ciąże a nie było. Czesciej jest za niskie stężenie hcg i test pokazuje negatyw.

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • Demeter Autorytet
    Postów: 455 285

    Wysłany: 23 września 2015, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mochjito odczekaj parę dni i wtedy faktycznie zrób. Zdarza się, że testy wychodzą pozytywne a potem i tak okres przychodzi. Albo to ciąża biochemiczna albo test pokazał fałszywy wynik. Najlepiej jest robić testy kilka dni po spodziewanej miesiączce wtedy już nie ma wątpliwości.
    A dziś kalendarzowa jesień, ledwo się lato skończyło a ja już za nim tesknie. Szkoda, że nie mieszkam na słonecznej florydzie:(

    katsuyoshi lubi tę wiadomość

    Demeter
  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 23 września 2015, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra uciekam kochane robic obiadek. Pozniej zajrze ;-)

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
‹‹ 105 106 107 108 109 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego