Forum Starając się - ogólne Staramy się i wspieramy
Odpowiedz

Staramy się i wspieramy

Oceń ten wątek:
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 2 listopada 2016, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona_Lisa. U mnie tak samo. Z pierwszym - od razu i szczęśliwie do końca.A teraz po 10 latach przerwy - same problemy.4 - 5.11 - testuję.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 2 listopada 2016, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W dodatku lek, którego nijak skonsultować w gronie starających się gdziekolwiek na forum.Nikt nie zna. Nikt nie wie.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 2 listopada 2016, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Raźniej byłoby mi gdyby ktoś powiedział - tak, przyjmowałam, zaszłam i donosiłam. Od razu ulga odczuwalna byłaby.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • Nieśmiała Autorytet
    Postów: 735 764

    Wysłany: 2 listopada 2016, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusia24 wrote:
    No wlasnie ciekawe jak to dalej bedzie z tymi @ wygladalo... :/ Ja podobnie, zawsze mialam bolesne (zwlaszcza 2 pierwsze dni) i obfite, ale dzisiaj to po prostu jakas masakra, skurcze i ogolnie jakis taki obcy mi bol promieniujacy ;/... a caly czas jestem na paracetamolu ze wzgledu na zapalenie zatok i angine, mimo to jest ciezko... wiec ciekawe jak by bylo bez tego o_O'... No wlasnie najgorsze w tym cyklu jest to ze nie wiadomo kiedy sie tej @ spodziewac... Nie masz wyjscia, musisz brac ze soba pakiet jakis super maxi... :)
    No chyba będę musiała zakupić nową dodatkową torebkę, żeby ten bagaż gdzieś zmieścić :-D
    A powiedz mi, jeśli mogę zapytać, jak u Ciebie było po poronieniu? Ja już jestem 2,5 tygodnia po zabiegu, a brodawki robią się coraz ciemniejsze, brzuch nie zmniejsza się. Nie wiem, czy to normalne żeby objawy ciążowe sie tak utrzymywały...
    Oczywiście zapytam o to lekarza, ale Was też pytam o zdanie.

    Bo trzeba bardzo BARDZO mocno wierzyć...
    Trzymaj się mocno Skarbeńku <3 Rośnij zdrowo!
    uwo93e3kar82l5t7.png
    14.10.2016 [*] Mój Aniołek (10tc)
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 2 listopada 2016, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tasza a probowalas pytac w dziale "starajac sie z pomoca medyczna"?

    Witaj Mona Lisa :)

    Niesmiała haha dokladnie, przezorny zawsze ubezpieczony :P Hmm, wiesz co mysle ze lepiej zeby wypowiedzial sie ktos po zabiegu, bo jak wiesz ja czekalam na samoistne (miesiac). W zwiazku z tym u mnie wszystko stopniowo samo zanikalo w momencie poronienia juz zupelnie nie mialam objawow ciazowych - piersi nie bolaly, wrocil apetyt, wszystko po staremu. Wydaje mi sie ze po zabiegu organizm przezywa wiekszy szok bo nagle ta ciaza zostaje przerwana i wiadomo, zanim hormony sie ureguluja pewnie troche czasu minie... Ale tak jak mowisz, to tylko takie przypuszczenia, najlepiej swoj przypadek omowic z lekarzem :)

    p19uskjoxacp4928.png
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 2 listopada 2016, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anusia24 wrote:
    Tasza a probowalas pytac w dziale "starajac sie z pomoca medyczna"?

    Witaj Mona Lisa :)

    Niesmiała haha dokladnie, przezorny zawsze ubezpieczony :P Hmm, wiesz co mysle ze lepiej zeby wypowiedzial sie ktos po zabiegu, bo jak wiesz ja czekalam na samoistne (miesiac). W zwiazku z tym u mnie wszystko stopniowo samo zanikalo w momencie poronienia juz zupelnie nie mialam objawow ciazowych - piersi nie bolaly, wrocil apetyt, wszystko po staremu. Wydaje mi sie ze po zabiegu organizm przezywa wiekszy szok bo nagle ta ciaza zostaje przerwana i wiadomo, zanim hormony sie ureguluja pewnie troche czasu minie... Ale tak jak mowisz, to tylko takie przypuszczenia, najlepiej swoj przypadek omowic z lekarzem :)
    Anusia 24. Pytałam tam tez. Nikt nie wie, nikt nie odpisuje. Widocznie nie jest to popularny lek.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 2 listopada 2016, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przestałam łudzic sie że ktos się znajdzie w staraniach gdziekolwiek na LDN.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 2 listopada 2016, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm no niestety faktycznie malo znany, tez pierwszy raz o nim slysze...

    p19uskjoxacp4928.png
  • Mona_Lisa Autorytet
    Postów: 381 191

    Wysłany: 3 listopada 2016, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tasza wrote:
    Mona_Lisa. U mnie tak samo. Z pierwszym - od razu i szczęśliwie do końca.A teraz po 10 latach przerwy - same problemy.4 - 5.11 - testuję.

    Achhh... to mnie nie pocieszyłaś... myślałam, że też łatwo pójdzie... czekam do 13.11 jak @ wcześniej nie przyjdzie...

    eikts65g4j84egbp.png

    bl9cj44jhkk8yo6i.png

    Mama dwóch Aniołków [*] [*] 8 tc 05.01.2017
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 3 listopada 2016, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona_Lisa wrote:
    Achhh... to mnie nie pocieszyłaś... myślałam, że też łatwo pójdzie... czekam do 13.11 jak @ wcześniej nie przyjdzie...
    Podobno właśnie zdaża się tak, że dużo problemów wychodzi po pierwszym porodzie, w tym problemy immunologiczne. Najczęściej tarczyca.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • Mona_Lisa Autorytet
    Postów: 381 191

    Wysłany: 3 listopada 2016, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tasza wrote:
    Podobno właśnie zdaża się tak, że dużo problemów wychodzi po pierwszym porodzie, w tym problemy immunologiczne. Najczęściej tarczyca.

    Doktor powiedziała właśnie, że daje nam 4 m-ce na starania a jeśli nie wyjdzie to daje skierowanie na badania tarczycy i hormonów.... w przyszłym tygodniu się okaże...

    eikts65g4j84egbp.png

    bl9cj44jhkk8yo6i.png

    Mama dwóch Aniołków [*] [*] 8 tc 05.01.2017
  • Mona_Lisa Autorytet
    Postów: 381 191

    Wysłany: 3 listopada 2016, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a powiedzcie mi jak to jest ze śluzem? Mam cykle przeważnie 32 dniowe obecnie mam 22 dzień cyklu i od dwóch, trzech dni mam taki mleczny śluz... będąc w pierwszej ciąży miałam taki śluz, ale dopiero na późniejszym etapie. Szperałam w necie i zdania są podzielone. Część pisze, że taki jest przed @ a część, że to wczesny objaw ciąży... ja przed @ zawsze miałam suszę. Czy miała któraś z Was tak?

    eikts65g4j84egbp.png

    bl9cj44jhkk8yo6i.png

    Mama dwóch Aniołków [*] [*] 8 tc 05.01.2017
  • Nieśmiała Autorytet
    Postów: 735 764

    Wysłany: 3 listopada 2016, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :-)
    Odebrałam dziś wyniki histopatologiczne,.. kurcze, nie tego sie spodziewałam. Jest tam tylko jedno krociutkie zdanie. Myślałam, że ciś tam więcej napiszą... no cóż,. W sumie to może i dobrze ze nic zlego nie wykryto..

    Bo trzeba bardzo BARDZO mocno wierzyć...
    Trzymaj się mocno Skarbeńku <3 Rośnij zdrowo!
    uwo93e3kar82l5t7.png
    14.10.2016 [*] Mój Aniołek (10tc)
  • Mama Ali Autorytet
    Postów: 549 167

    Wysłany: 3 listopada 2016, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wam ja dzisiaj z ciekawości zmierzyłam sobie po raz pierwszy temp i było 37,2 :-)

    Ola_85 lubi tę wiadomość

    y945qxj.pnglwafjpi.png71ykwdg.png
  • Nieśmiała Autorytet
    Postów: 735 764

    Wysłany: 3 listopada 2016, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się przymierzałam do sprawdxania temperatury, ale jakoś się zmobilizować nie mogę, żeby zacząć...

    Bo trzeba bardzo BARDZO mocno wierzyć...
    Trzymaj się mocno Skarbeńku <3 Rośnij zdrowo!
    uwo93e3kar82l5t7.png
    14.10.2016 [*] Mój Aniołek (10tc)
  • Mama Ali Autorytet
    Postów: 549 167

    Wysłany: 3 listopada 2016, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nieśmiała ja też nigdy tego nie robiłam :-) Ale dzisiaj tylko tak z ciekawości i od razu taki wynik :-) To dobrze czy źle?

    y945qxj.pnglwafjpi.png71ykwdg.png
  • Nieśmiała Autorytet
    Postów: 735 764

    Wysłany: 3 listopada 2016, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MamaAli, pojęcia nie mam czy taki wynik jest ok... nigdy się tym nie interesowałam, ale chyba będę musiała zacząć..

    Bo trzeba bardzo BARDZO mocno wierzyć...
    Trzymaj się mocno Skarbeńku <3 Rośnij zdrowo!
    uwo93e3kar82l5t7.png
    14.10.2016 [*] Mój Aniołek (10tc)
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 3 listopada 2016, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona_Lisa wrote:
    Dziewczyny a powiedzcie mi jak to jest ze śluzem? Mam cykle przeważnie 32 dniowe obecnie mam 22 dzień cyklu i od dwóch, trzech dni mam taki mleczny śluz... będąc w pierwszej ciąży miałam taki śluz, ale dopiero na późniejszym etapie. Szperałam w necie i zdania są podzielone. Część pisze, że taki jest przed @ a część, że to wczesny objaw ciąży... ja przed @ zawsze miałam suszę. Czy miała któraś z Was tak?


    Dlaczego od razu nie zrobisz tsh, ft3 i ft4? tsh powinno byc - najlepiej poniżej 1.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • Tasza Autorytet
    Postów: 2015 1047

    Wysłany: 3 listopada 2016, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja robię, co 6 tyg.

    według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 3 listopada 2016, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niesmiala u mnie z badaniem histopatologicznym bylo podobnie tez niewiele napisali.. ALe w sumie juz na samym poczatku powiedzieli ze te badania za wiele nie wnosza.

    Mama Ali temperatura jest wysoka, ale na podstawie jednego pomiaru ciezko cokolwiek powiedziec :)

    p19uskjoxacp4928.png
‹‹ 484 485 486 487 488 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego