X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
Odpowiedz

Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają

Oceń ten wątek:
  • o.n.a. Autorytet
    Postów: 351 128

    Wysłany: 18 lutego 2016, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anula1986 wrote:
    Witajcie Kochane,

    Pozwólcie, że i ja się dołączę do Was :)
    Dopiero co zaczynamy z partnerem starać się o Nasze pierwsze dziecko :)
    Nigdy wcześniej nie byłam w ciąży, więc można powiedzieć, że jestem zielona w tym temacie :) Dzisiaj mój partner w drodze do domu zakupi mi w aptece krople Hormeel SN, słyszałam i czytałam dużo pozytywnych opinii na ich temat. Mam nadzieję, że i Nam pomogą w staraniach się o dzidziusia :) Trzymam za wszystkich kciuki! Oby każdej z Nas się powiodło :)
    Witamy :)
    A na co te krople?
    Ja juz trochę wiem, ale o nich nie słyszałam.

    ...czekamy na nasze <3 już ponad 24 miesiące...
    9feff9b000f93c52dd1478bccbb94164.png

  • Sylwia91 Autorytet
    Postów: 5779 4525

    Wysłany: 18 lutego 2016, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko nie wiem kto to ma oceniać bo jeśli mój lekarz to może się dogadam

    qb3cjw4z459az3ou.pngklz99vvjlhtpt58w.pngx7g1xzdvar8apynv.png
  • Gaduaaa Autorytet
    Postów: 10203 5350

    Wysłany: 18 lutego 2016, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ależ dziś dzień ! tyle nowych koleżanek ! Witamy, witamy ! Anula

    Fabian <3 Cyprian <3 Tymuś <3
  • Lago Autorytet
    Postów: 2684 2028

    Wysłany: 18 lutego 2016, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anula1986 wrote:
    Witajcie Kochane,

    Dzisiaj mój partner w drodze do domu zakupi mi w aptece krople Hormeel SN, słyszałam i czytałam dużo pozytywnych opinii na ich temat. Mam nadzieję, że i Nam pomogą w staraniach się o dzidziusia :) Trzymam za wszystkich kciuki! Oby każdej z Nas się powiodło :)