Forum Starając się - ogólne Starania o rodzeństwo :)
Odpowiedz

Starania o rodzeństwo :)

Oceń ten wątek:
  • Ralpina Ekspertka
    Postów: 245 413

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kubecek! :)

    9ewngzu39q9xq1ud.png
    [*] 13.04.2015 Mały Fasol 9tc
    relgf71x2unwek7b.png
  • KASIKK Ekspertka
    Postów: 389 59

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kubecek mam podobna sytacje synek 4 ltka a stqramy sie okolo 8 miesiecy

    c176900d96ca5acc9fc01211f7895690.png
  • Justi2 Autorytet
    Postów: 304 178

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asieńka_86 wrote:
    Uda sie wam dziewczyny na pewno.
    Ja mam stresa przed jutrzejsza beta oby wynik poszybowal w gore
    No to Asieńka zaciążyła na dobre jak sądzę po dodanym opisie:)suuuper:) i bardzo zazdroszczę tylko nie rozstawaj się z nami:)

    Justi2
  • Justi2 Autorytet
    Postów: 304 178

    Wysłany: 26 stycznia 2015, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam nową starającą:) ja mam dwa tak na szybciutko a trzecie oporne;)

    Justi2
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 04:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj znowu w dół :-( Chyba jednak trzeba przestać marzyć :-( Pewnie już gdzieś za rogiem się czai @ :-(

  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym bardzo chciała małego skorpionka w domu... A tu lipa. :(

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • Asieńka_86 Autorytet
    Postów: 687 1005

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam z rana, wczorajsza beta 120 kilka, bo juz nie pamietam... Ciesze sie bardzo i mam nadzieje ze troche mnie to uspikoi. Wizyta u gina 9 lutego

    kubecek lubi tę wiadomość

    Nasze kochane szczęście :)f2wli09kw6x0pxt3.png
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    majamia wrote:
    Ja bym bardzo chciała małego skorpionka w domu... A tu lipa. :(

    Ale jeszcze jest szansa na strzelca;)

    Mojej wychodzą zeby, wiec karmienia zamiast zmaleć- przybyło...;( gdzie [email protected]???

    Asienka, wielkie gratki!!! Wątek nam sie wyludnia, ale moze niedługo będziemy gadać po fioletowej stronie mocy;)

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asieńka_86 wrote:
    Witam z rana, wczorajsza beta 120 kilka, bo juz nie pamietam... Ciesze sie bardzo i mam nadzieje ze troche mnie to uspikoi. Wizyta u gina 9 lutego
    Super!!!

  • Jagah Autorytet
    Postów: 1568 2205

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asienka - gratulacje i dużo spokoju i zdrowka :)

    1o5qp2.png<3 kAlMp1.png
  • kubecek Ekspertka
    Postów: 227 134

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny :)
    Asieńka moje gratulacje :) :) spokojnych 9 mc :) :)
    ja z każdą ciążą miałam problemy z tą która szczęśliwie się udała to lezenie plackiem albo w domu albo szpitalu od 6 tc do 36 tc ale coz zrobic jak pragnie się dziecka :D
    po porodzie zarzekałam sie ze ja to juz nigdy wiecej :) ale jka to bywa kobieta zmienną jest :P

    Każdy człowiek jest jak księżyc - Ma swoją drugą stronę której nie pokazuje nikomu
    http://jpdwa.blogspot.de/2014/06/modlitwa-mazonkow-o-dar-potomstwa.html

    0e3d986850.png
  • Jagah Autorytet
    Postów: 1568 2205

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kubecek - wow, to nieźle przeżyłaś w pierwszej ciąży. Mnie do 6 miesiąca męczyły mdłości i wymioty, wyglądałam jak kościotrup, tylko brzuch i cycki lekko odstawały :D Na ślubie (6 miesiąc) mało kto wiedział o moim błogosławionym stanie. I jestem ciekawa, czy druga ciąża będzie podobna do pierwszej. Liczę, że będzie przeciwieństwem i będę się cieszyć całe 9 miesięcy :D

    Test za 8 dni, dłuuuuży się niesamowicie ;)

    1o5qp2.png<3 kAlMp1.png
  • kubecek Ekspertka
    Postów: 227 134

    Wysłany: 27 stycznia 2015, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jagah pierwszą i trzecią ciążę straciłam jak narazie tylko druga się szczęśliwie zakończyła i oby ta 4 tez jesli uda sie mi zajść
    co do wymiotów tek jak ty bardzo długo wymiotywałam prawie do 32 tyg ledwo 10 kg przytyłam :) a cycki to mi dopiero urosły jak młody miał ponad 3 miesiące :P

    Każdy człowiek jest jak księżyc - Ma swoją drugą stronę której nie pokazuje nikomu
    http://jpdwa.blogspot.de/2014/06/modlitwa-mazonkow-o-dar-potomstwa.html

    0e3d986850.png
  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summerka wrote:
    Ale jeszcze jest szansa na strzelca;)

    Mojej wychodzą zeby, wiec karmienia zamiast zmaleć- przybyło...;( gdzie [email protected]???

    Skorpion jeszcze z dwa tygodnie mógłby być, bo terminy do 21 listopada by pasowały. Strzelec jeszcze mógłby być, tak jak i trochę koziorożca, byleby w 2015r.

    U nas idą też zęby. W dzień jak uda mi się przetrzymać bez cyca, to w nocy nadrabia.

    Ja mdłości i nudności miałam od 8tc, do dnia porodu :D wymęczył mnie Młody okropnie, ale nie żałuję i chętnie przeszłabym to jeszcze i jeszcze raz :D

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • Jagah Autorytet
    Postów: 1568 2205

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli Nam się uda w tym cyklu to wychodzi połowa października, czyli WAGA :D sprawdziłam też połączenie z córką [LEW] i piszą, że te dwa znaki nieźle się dogadują, miałabym zgrane rodzeństwo ;)

    1o5qp2.png<3 kAlMp1.png
  • kubecek Ekspertka
    Postów: 227 134

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mój synek to tez lew pełną piersią :D

    Każdy człowiek jest jak księżyc - Ma swoją drugą stronę której nie pokazuje nikomu
    http://jpdwa.blogspot.de/2014/06/modlitwa-mazonkow-o-dar-potomstwa.html

    0e3d986850.png
  • Justi2 Autorytet
    Postów: 304 178

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie mogę się już doczekać testowanka mimo że wątpię żeby fasolka z tego była:( ale nadzieja umiera ostatnia:( jak sobie pomyslę że znowu się nie uda i następny miesiąc będzie trzeba czekać... w życiu bym nie pomyslała że po dwóch "szybkich"ciążach to mnie spotka...ciężko sobie poradzić z takimi emocjami ale nam dziewczynki w tej sytuacji nic innego nie pozostaje:) i szacunek dla kobiet które przechodzą to w staraniach o pierwszą ciążę bo ja bym chyba oszalała to musi być wogóle mega trudne... dzisiaj powinnam kontynuować starania w związku z moimi pseudopłodnymi dniami ale obserwacja mojego sluzu ewidentnie mi odebrała chęci...
    wróciłam z pracy i padam dzieciaczki w pracy mnie wymęczyły wracasz do domu a tu powtórka:)
    czasami żartuje że wolę te moje trzydziesci troje w pracy niż moją dwójkę w domu:)

    Asieńka_86 lubi tę wiadomość

    Justi2
  • Jagah Autorytet
    Postów: 1568 2205

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj wieczorem siedzieliśmy w trójkę na łóżku i nasza córka stwierdziła, że jest wróżką. Bawiła się świecącą kulą i pytamy Ją, co widzi w przyszłości - a ona z uśmiechem odpowiada, że SIOSTRZYCZKĘ :D Pytamy jak ma na imię, a ona mówi... SOSNA :D Takie chwile dają Nam moc energii do działań :)

    Justi - nie poddawaj się, czasem szybkie akcje w sypialni też są potrzebne ;) Ja z kolei często żartuję, że dwójkę dzieci mam już w domu, czyli córkę i Męża :P

    1o5qp2.png<3 kAlMp1.png
  • Anulk88k Ekspertka
    Postów: 235 52

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny tez chcialabym do was dolaczyc :)
    Mam synka ktory w maju bedzie mial 7 lat i od 4 miesiecy staramy sie o siostre/brata dla niego :)

    Aniolek [*] - 04.2016 7/8 tc [*] 18.08.2016 6/7tc
    19.01.2017 - 12/13 tc

    Synek 05.2008 <3
  • Summerka Autorytet
    Postów: 4106 2683

    Wysłany: 28 stycznia 2015, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justi, to masz niezła wprawę, ciagle z dziećmi:)

    Anulk88k witamy;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 stycznia 2015, 22:03

    klz9zbmh5xgwp3to.png
    mjvyt5odxe9y0ge4.png
‹‹ 174 175 176 177 178 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego