Forum Starając się - ogólne Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać
Odpowiedz

Starania, wykresy i inne bolączki od nowa, NOWA grupa żeby się poznać od początku i wspierać

Oceń ten wątek:
  • Edycik Autorytet
    Postów: 3405 3525

    Wysłany: 31 lipca 2016, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz wiem że @ nadchodzi niestety.Pewnie jutro rozpocznie sie nowy cykl

    ac328aa0b4365d167f634a4672b15680.png
  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 31 lipca 2016, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduje ze zaczelam plamic. Brzusio boli wiec @ juz sie rozkreca. Ide polezec na termoforku na brzuchu.

    Bratku lek pomogl, juz myslalam ze nie bede potrzebowala ale ze dwie godziny po kolacji znowu mialam kwasy, wzielam tabletke i spalam grzecznie cala noc. Dziekuje za porady :)

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • Bratek Autorytet
    Postów: 1744 2331

    Wysłany: 31 lipca 2016, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :( Cieszę się, że z brzusiem lepiej :-*
    Ale @ nie lubie, fuj fujjjj ;/

    madzikk lubi tę wiadomość

    W 12 cs... <3 :) SYN <3 :-D
    3jvz2n0asudxzqnn.png
  • Kjopa3 Autorytet
    Postów: 2759 2776

    Wysłany: 31 lipca 2016, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edycik ale @ jeszcze nie ma a uczucie raczej jest takie samo na to i na to ;-)

    Madzikk powodzenia w następnym cyklu o ile @ się rozkręci. Co do żołądka jesteś pewna,że tam się nic nie dzieje? Ja HP miałam 14 lat temu i przepuklina została. W 2014r. byłam u lekarki nastraszyła mnie trochę bo wtedy miałam bardzo mocne zapalenie żołądka. Poszłam na gastroskopie. Wyszło,że mam punkcikowate nadżerki na żołądku. Jedno jest pewne. ZDECYDOWANIE nie wolno brać INHIBITORÓW POMPY PROTONOWEJ w ciąży. Ja je wtedy brałam przez ok.3 miesiące. Miałam brać jeszcze miesiąc (nie brałam bo to była druga faza cyklu a w następnym byłam w ciąży). Kazała znaleźć bardzo dobrego lekarza ginekologa i od niego miało zależeć czy pozwoli brać w 3 trymestrze czy nie. Przyjaciółce jeden lekarz powiedział,że właśnie odstawić 3 miesiące przed staraniami bo dziecko może urodzić się "pokręcone". Za to w pierwszej ciąży brałam Rennie lub Manti.

    Imię R testowałaś?

    Ja w tym cyklu jeszcze nie zachodzę ale w przyszłym będę w ciąży :-D Tak mi pokazało wahadełko i przez skrócenie cyklu przez Dupka płodne powinny się pokryć z księżycowymi ;-) :-D

    madzikk lubi tę wiadomość

    f2wlx1hpc3bq5aq6.png
    19 cykl starań-od 10.2014r.-14 cpp <3
    06.07.2009r - synuś
    04.2015r- 10tc [*]
  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 31 lipca 2016, 21:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kjopka bede trzymala za ciebie kciuki, aby wahadelko mowilo prawde :)

    Edycik jak tam @ sie rozkreca czy sie uciszyla?

    Tak mi sie wydaje ze nic sie tam nie dzieje bo naprawde dolegliwosci mam zawsze po owulce przed @, juz mi przeszlo. Gastro tez mialam robione po wyleczeniu heliko 10 lat temu i bylo dobrze.

    Ja jutro dzwonie do szpitala i umawiam sie z ginem na wrzesien. Pewnie teraz bedzie skierowanie na laparo.
    @ sie rozkrecila jutro juz pewnie bedzie minimalnie, ale nadal boli (dzis wiekszosc czasu lezalam). Czy ktoras z was ma moze endometrioze? Nie sadze zebym to miala bo moje okresy nie sa az tak bardzo obfite ale tak sie zastanawiam bo w pierwszy dzien @ jajniki i jajowody bola jakby sie urywaly zwlaszcza ten prawy. Biore acard (z przerwa na @) a mialam dzisiaj na poczatku skrzepa i to dosc sporego. Troche sie dzis naczytalam w necie ale analize zostawie lekarzowi.

    Szkoda ze jutro juz poniedzialek :/

    Slodkoch snow.

    Kjopa3 lubi tę wiadomość

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • Kjopa3 Autorytet
    Postów: 2759 2776

    Wysłany: 31 lipca 2016, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzikk jak ma się endometriozę to @ nie musi być obfita, może być skąpa. Ogólnie ciężka do zdiagnozowania bo nie musi dawać jakiś typowych oznak. Tylko laparoskopia może potwierdzić.

    madzikk lubi tę wiadomość

    f2wlx1hpc3bq5aq6.png
    19 cykl starań-od 10.2014r.-14 cpp <3
    06.07.2009r - synuś
    04.2015r- 10tc [*]
  • midnight Autorytet
    Postów: 1679 1433

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Wam

    Jak tu dziś spokojnie?..
    muszę się pochwalić wczoraj przejechałam na rowerze grubo ponad 20km i nawet mnie dziś nogi nie bolą :D

    Madzik tulę :* liczyłam na brak @

    Edycik jak sytuacja? mam nadzieję ze jeszcze nie przyszła.

    Kjopa jak najbardziej trzymam kciuki za sprawdzenie przepowiedni, ale czemu jeszcze nie teraz? kto wie?,życie często zaskakuje

    A może któaś z Was się zna? co myślicie o tych ,moich plamieniach? miałam nadzieję ze teraz już się to unormuje, przed tym ostatnim zabiegiem miałam tak tylko raz w zaciążonym cyklu, teraz w każdym, mam nadzieję że to nic złego nie oznacza. Wy sie bardziej znacie na tych progach etc..może z tym jest to związane?...

    madzikk lubi tę wiadomość

    Córcia-2012 <3
    J-6/11tc [*] 13.02.15,
    S -18tc [*] 30.09.15,
    F-16tc. [*] 12.05.16
    K-21tc. [*] 02.02.17
  • Milka1991 Autorytet
    Postów: 2720 3914

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam poniedziałkowo ;)

    Edycik jak się czujesz? widzę że nie mierzysz tempki, odpuściłaś?

    Madzikk nie czytaj internetu! to najgorsze co może być, ja się naczytałam i już sobie wmówiłam puste jajo płodowe, ciążę pozamaciczną itd...i spać nie mogę, a wizyta dopiero w środę i już bzikuję...
    Polegaj tylko i wyłącznie na lekarzu dla świętego spokoju :)

    IR podbijam pytanie Kjopki :)

    Kjopka co Ty pleciesz, taki ładny wykresik się szykuje i mówisz, że nie zachodzisz, wypluj te słowa ;)



    zpbndf9htl70ulh2.png
    atdc3e5eyux9ywss.png
  • Paryzetka83 Autorytet
    Postów: 1686 2221

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 08:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milka GRATULUJĘ :*

    Milka1991 lubi tę wiadomość

    8 cs - [*] 6/7 tydzień
    37 cykl starań
    Termin @: może lepiej nie wiedzieć?
  • Paryzetka83 Autorytet
    Postów: 1686 2221

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A teraz PRZEPRASZAM za tak długą nieobecność. Potrzebowałam resetu, później miałam dwa tygodnie urlopu i teraz wracam ... pogryziona przez komary i kleszcze, ale mega wypoczęta :)
    Cykl spisany na straty od samego początku, bo zrobiłam sobie przerwę od wszystkiego. Nawet nie wiem, który to dc :)

    Buziaki dla was wszystkich :*

    midnight, cinnamon cookie, Smerfelinka, madzikk, Kjopa3, chmurreczkaa lubią tę wiadomość

    8 cs - [*] 6/7 tydzień
    37 cykl starań
    Termin @: może lepiej nie wiedzieć?
  • Imię_Róży Autorytet
    Postów: 1097 1643

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Paryzetka:-)) oj jak ja cię rozumiem też miałam detokx of forum:-))

    Eeeedyyycik no i jak tam???? są pozytywne wieści???;-)


    Paryzetka83 lubi tę wiadomość

    km5sdf9hxn8lpm8f.png
    ex2b3e5egnyexlfw.png
    10.01.2017 r. połówkowe księżniczki;-) - 472g cudu:*
  • Imię_Róży Autorytet
    Postów: 1097 1643

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki Kjopa i Milka wy mnie nie kuście z testami bo 1-2 dpo to chyba tylko szaleniec by testował;-PPP ... ja zaczynam po weekendzie, niechże chociaż będzie tak 7 -8 dpo;-)) choć i tak dla sportu, bo ten cykl mam spisać na straty tak powiedziała ginka;-)


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 sierpnia 2016, 09:06

    Milka1991, Paryzetka83 lubią tę wiadomość

    km5sdf9hxn8lpm8f.png
    ex2b3e5egnyexlfw.png
    10.01.2017 r. połówkowe księżniczki;-) - 472g cudu:*
  • Milka1991 Autorytet
    Postów: 2720 3914

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wow ;)

    Paryżetko witaj ! :) super, że Jesteś. A gdzie odpoczywaliście?

    Mid ja miałam takie plamienia praktycznie co miesiąc, jakbym miała dwa okresy, dupek mi dopiero pomógł unormować cykl, ale teraz wiem, że to na pewno wina mojego bardzo niskiego proga, może u Ciebie też chwilowy spadek ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 sierpnia 2016, 09:09

    zpbndf9htl70ulh2.png
    atdc3e5eyux9ywss.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczynki

    Przykro mi z powodu waszych @ albo tych zbliżających się :-( zawsze jak komuś się uda to liczymy na kolejne ciąże i kolejne a te przestoje niestety się zdarzają...

    Ja właśnie po glukozie czekam na pobranie, jeszcze prawie godz :-\

    Cynamon powodzenia na wizycie ;-)

    Kjopka ja jutro o 18 wizytuje, dzięki kochana ;-)

    cinnamon cookie, madzikk lubią tę wiadomość

  • cinnamon cookie Autorytet
    Postów: 3677 3836

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry :) ja dopiero niedawno oczy otworzyłam ;) lecę Was nadrobić :)

    11 cykl - <3 :)
    f2wl20mmrxkgechr.png
  • cinnamon cookie Autorytet
    Postów: 3677 3836

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Doczytałam, uffff ale dużo tego!

    Milka to żeś się wstrzeliła idealnie ;) brawo Ty :P

    Chmureczko i co byliście tam na zamku w Mosznie? Widziałam go kiedyś w tvn, pięęęękny jest :) i widziałam jakie cuda tam ludzie wyprawiają, przebierają się w stroje i odgrywają scenki :)

    Kjopa no jak tak wahadełko pokazało i do tego księżyc - nie ma innej opcji!!!! :D :D :D

    Madzikk przytulam :* ale Ty już proszę nie czytaj tych rzeczy na necie... :)

    Edycik jak tam dziś się czujesz?

    Ruby na samą myśl o tej glukozie i że tam siedzieć trzeba to jakoś brrrrr.... :P

    Dziewczyny kciuki poproszę dziś, ale że wizyta dopiero na 20 to nie trzymajcie cały dzień bo krew całkiem odpłynie :P

    Milka1991 lubi tę wiadomość

    11 cykl - <3 :)
    f2wl20mmrxkgechr.png
  • madzikk Autorytet
    Postów: 1151 1312

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Partyzerka gdzie sie urlopowalas? Fajnie ze wrocilas, mam nadzieje ze bedziesz czesciej odwiedzac:)

    Ciacho to juz dzisiaj :) do 20 szybko czas zleci. Trzymam kciuki za chlopca:)

    Dobra dobra juz nie czytam, ale skrzepy leca i to jeszcze dzisiaj ale chyba juz resztka (w tej @ mam same skrzepy).

    Lece tyrac :)

    Milego dnia!

    cinnamon cookie lubi tę wiadomość

    16udgox1i4rww54k.png
    31cs
    IUI 23.3.2017
    IUI 27.2.2017
    HSG 26.10.2015
  • Kjopa3 Autorytet
    Postów: 2759 2776

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milko ja zawsze mam takie piękne wykresy. Każdy jeden bez wyjątku i takie wysokie temp.

    Cinnamon kciuki.

    Imię pisałaś, że testujesz w niedziele to myślałam , że w tą ;-)

    Paryzetko miło Cię widzieć spowrotem :-)

    cinnamon cookie, Paryzetka83, Milka1991 lubią tę wiadomość

    f2wlx1hpc3bq5aq6.png
    19 cykl starań-od 10.2014r.-14 cpp <3
    06.07.2009r - synuś
    04.2015r- 10tc [*]
  • Smerfelinka Autorytet
    Postów: 1291 1652

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!

    Postanowiłam dzisiaj, że nie dam się już tak w pracy wykorzystywać, bo dopiero wróciłam po wolnym, a już wykończona jestem poprzednim tygodniem. I chociaż szef na czwartek szykuje mi jakiś nowy, duży projekt, to zamierzam zacząć się stosować do zasady, żeby pracować na 80, a nie 100% ;) Trzymajcie kciuki!

    Cześć Paryzetko! :)

    Mid ja takie plamienia mam zawsze przed i po @ :/ I nie wiadomo, dlaczego. Podejrzewamy z moją ginką, że mimo dobrego proga, jego poziom spada u mnie zbyt wolno i to stąd, ale tak naprawdę nie wiemy na pewno.
    Edit: Ja aktualnie mam już piąty dzień plamienia przed @ i naprawdę mnie to wkurza :/

    Cynamonku, Ruby kciuki za wizyty!

    Obyś Cynamonku dowiedziała się, kto tam w brzuszku siedzi ;)

    I Ruby żebyś już się tym łożyskiem nie musiała martwić! :) Ty teraz tylko z domku pracujesz, prawda?

    Madzik nie ma co aż tak analizować, ale jeśli masz poważne podejrzenia, to skonsultuj koniecznie! Oby jednak to nie było to :) A teraz niech się szybciutko @ kończy!

    Imię Róży to jak tam? Teraz do Ciebie książka poleci? :) Tylko jeszcze chwilka, bo w ten weekend niestety nie poczytałam :/

    Kjopa to trzymam kciuki, żeby i u Ciebie wahadełko było niezawodne :) Z tego co pamiętam, to Ruby się sprawdziło!

    Milka nie czytaj o takich głupotach, bo to zwariować idzie Kochana!
    PS Czytałam wcześniej, że Milka to od Milena. Zupełnie jak siostrzenica mojego Mężula ;) Też jest Milka, Milusia :)

    Miłego dnia!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 sierpnia 2016, 12:54

    cinnamon cookie, madzikk, Milka1991, Paryzetka83 lubią tę wiadomość

    atdcanlicblu4ng1.png

    22 lipca urodził się Leon <3
    13 listopada 2018 - transfer blastocysty 4AA
    październik 2018 - Salve - ivf
    sierpień 2018 - histeroskopia ok
    kwiecień 2017 - hsg ok
    starania od 2014
  • Paryzetka83 Autorytet
    Postów: 1686 2221

    Wysłany: 1 sierpnia 2016, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak fajnie tutaj wrócić :) Wypoczywałam trochę w domu, a trochę na działce pod namiotem.

    Kciukam za wszystkie wizyty :*

    8 cs - [*] 6/7 tydzień
    37 cykl starań
    Termin @: może lepiej nie wiedzieć?
‹‹ 1783 1784 1785 1786 1787 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego