Forum Starając się - ogólne start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)
Odpowiedz

start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)

Oceń ten wątek:
  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margoś, a jak dziś Twoja tempka?? bo jeśli masz nadal 37, to ja Ci mówię, że to dzidziuś sobie szykuje ciepłe legowisko :)

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny widzialam troche krwi na papierze, ale juz chyba wiem co mi jest. Przy wejsciu mam mala ranke, obtarcie. I chyba to mnie piecze. Mam nadzieje, ze to zadna infekcja w srodku, tylko ta ranka.. Ulzylo mi w sumie troche, bo chyba to lepiej prawda?

    Plumb80 lubi tę wiadomość

  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myszkaazi obstawiam, ze będzie Zosia albo Marysia, zagnieżdżona w piątek 25.10 :):):) i wiesz co?- nie mam prawa się mylić :):):)

    generalnie możecie mnie na stosie spalić, jak komuś coś źle przepowiem :P

    myszkaazi lubi tę wiadomość

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Dziewczyny widzialam troche krwi na papierze, ale juz chyba wiem co mi jest. Przy wejsciu mam mala ranke, obtarcie. I chyba to mnie piecze. Mam nadzieje, ze to zadna infekcja w srodku, tylko ta ranka.. Ulzylo mi w sumie troche, bo chyba to lepiej prawda?

    Ruda możesz sobie tą rankę zasypką dla dzieci posypać albo jak nie masz to mąką ziemniaczaną, bo wtedy szybciej Ci się zagoi jak będzie wokół sucho i rumiankiem przemywaj.
    i faktycznie jeśli na papierze, czy bieliźnie widać bardzo jasnoczerwoną krew to są to z reguły powierzchowne otarcia, a nic głębszego, ze tak powiem .
    także ranka Ci się zaleczy i możecie dalej serduszkować, bo teraz lepiej się powstrzymać, żeby jej nie podrażniać.
    będzie dobrze Kochana :)

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 26 października 2013, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mungo czaruj dla mnie!!!

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    Mungo czaruj dla mnie!!!

    Kaduś a ilodniowe masz cykle z reguły??

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    generalnie obstawiałabym u Ciebie owulkę na czwartek, albo na dzisiaj i jeśli była we czwartek to macie dużą szansę na dziewczynkę :P
    na chwilę obecną nic więcej Ci nie mogę powiedzieć, bo nie chcę jeszcze stosu zaliczyć :P hehehe
    ale wierzę w zielone :):):)

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 26 października 2013, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mungo teraz na chlopca licze dziewcznke juz mamy...no jak cos bedzie oby zdrowe bedzie..

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    mungo teraz na chlopca licze dziewcznke juz mamy...no jak cos bedzie oby zdrowe bedzie..

    a słyszałaś o chińskim kalendarzu płci dziecka

    http://www.plecdzieckaplanowanie.az.pl/kalendarz_chinski_plec_dziecka.htm

    u moich znajomych to się sprawdzało, tylko jak szukam po necie to już kilka różnych wersji znalazłam :/

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mungo dziekuje. Wlasnie te ilosci sa malenkie i jasno czerwona krew, i tylko jak dotykam tam papierem wiec wiem ze to powierzchowna ranka.. Nie dzialam z mezem, bo i tak by mnie to bolalo.. Nie mam rumianku niestety :( ale pojde polezec w wannie i zrezygnuje ze stringow na pare dni :p

    Plumb80 lubi tę wiadomość

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 26 października 2013, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmm ciekawe... szwagierka ma blizniaki i 2 chlopców 21 lat... nie sprawdziło sie w tym kalendrzu

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 26 października 2013, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    masakra ale mi nedobrze... musze ciasto piec masakra juz mam dosc....maz stwierdzil ze mi cycyki urosły

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    masakra ale mi nedobrze... musze ciasto piec masakra juz mam dosc....maz stwierdzil ze mi cycyki urosły


    za to mój ostatnio powiedział, ze mi zwiędły :P

    Plumb80 lubi tę wiadomość

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Mungo dziekuje. Wlasnie te ilosci sa malenkie i jasno czerwona krew, i tylko jak dotykam tam papierem wiec wiem ze to powierzchowna ranka.. Nie dzialam z mezem, bo i tak by mnie to bolalo.. Nie mam rumianku niestety :( ale pojde polezec w wannie i zrezygnuje ze stringow na pare dni :p


    tylko nie przeholuj z tą wanną, bo wiesz, że w wilgotnym środowisku wszystko gorzej się goi i tylko sobie możesz rozpulchnić niepotrzebnie to miejsce- więc kąpiel za dluga zdecydowanie nie jest wskazana, natomiast zwykłe majtasy to pomysł bardzo, bardzo na miejscu :):):)

    wracam do psiątania :)

    Ruda27 lubi tę wiadomość

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Mungo dziekuje. Wlasnie te ilosci sa malenkie i jasno czerwona krew, i tylko jak dotykam tam papierem wiec wiem ze to powierzchowna ranka.. Nie dzialam z mezem, bo i tak by mnie to bolalo.. Nie mam rumianku niestety :( ale pojde polezec w wannie i zrezygnuje ze stringow na pare dni :p


    Cześć dziewczyny :)

    Masz rację,to na na pewno otarcie.Weź kąpiel i podmywaj się delikatnym mydełkiem,bo te perfumowane wydłużają czas gojenia,bo podrażniają wszystko.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 października 2013, 12:53

    Ruda27 lubi tę wiadomość

  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    hmm ciekawe... szwagierka ma blizniaki i 2 chlopców 21 lat... nie sprawdziło sie w tym kalendrzu

    tu masz jeszcze kiklka:

    http://jak-zaplanowac-plec-dziecka.blogspot.com/p/chinski-kalendarz-pci.html

    http://www.ciazowy.pl/kalkulator,plci-dziecka.html

    http://www.ciazowy.pl/aktualnosci/nowosci-w-portalu/oto-prawdziwa-nowosc-kalkulator-plci-dziecka-na-ciazowym,2004.html

    1usadf9hyf2qs1an.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was dziewczynki, wpadłam tylko na chwilę, niestety tak wyszło. Mąż poszedł do pracy a ja zostałam sama z zakupami, sprzątaniem i szykowaniem jedzenia na imprezę. Więc jutro pewnie mega kacyk się szykuję !!!!

    A jeśli chodzi o wasze rozmowy to myślałam że padne widząc tyle stron.

    Margotko bardzo się cieszę że widzisz bladą kreseczke, pewnie lada moment zobaczysz te piękne grube krechy !!!

    Paulinko, głowa do góry, napewno Bóg ci wynagrodzi wszystkie cierpienia które cię w życiu spotkały :)

    Ewelinko jak nie w tym cyklu to w następnym się uda :)

    Nie mam zbytnio czasu na to aby wszystkich wymieniać ale życze wam jak najlepiej, wy o tym wiecie :) Buziaczki, do jutra!!

    Karolcia26, Plumb80 lubią tę wiadomość

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 26 października 2013, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mungo na chlopca mi wskazuje hehehe

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczynki, a ja w tylku juz mam ten moj cykl,chyba pora wybrac sie na badania... ehh...

  • mungo Autorytet
    Postów: 645 642

    Wysłany: 26 października 2013, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kada24 wrote:
    mungo na chlopca mi wskazuje hehehe


    a widzisz :):):)
    a ile masz lat Kada, jeśli to nie tajemnica??

    1usadf9hyf2qs1an.png
‹‹ 101 102 103 104 105 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego