Forum Starając się - ogólne start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)
Odpowiedz

start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    no do owuli to wieksze masz szanse : ) kochan : ) to dobrze ze tak d tego potchodzisz nie ma co sie napalac bo pozniej gorzej boli . Ja lece obiadek jesc bede pozniej buzka
    ;) smacznego

  • Klaudiaa Autorytet
    Postów: 1685 840

    Wysłany: 28 października 2013, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia2020 wrote:
    Mój mąż chyba pozytywnie zwariował, po pracy jak gdyby nic podszedł do mnie z jakimś pudełeczkiem, troche byłam zaskoczona bo tak naprawde po jego minie mogłam się różnych rzeczy spodziewać... ale jednak moje przeczucia się pomyliły. Gdy otworzyłam pudełeczko zobaczyłam test ciążowy owinięty czerwoną wstążeczką... To było nic... powiedział że mimo wstydu wszedł do apteki z myślą że jego test przyniesie szczęście :)

    A kiedy testujesz?

    c55fgywlzep4egh7.png

    bi7ym6k55zajyuk9.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny co myslicie.
    Moje plamienie ma domieszki krwi, powinnam to uznac za 1 dzien okresu? Zaczac nowy cykl??
    Nie wiem co robic..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Dziewczyny co myslicie.
    Moje plamienie ma domieszki krwi, powinnam to uznac za 1 dzien okresu? Zaczac nowy cykl??
    Nie wiem co robic..
    kochana ja licze jak juz sie pojawi sama krew i wydostaje sie na wkładke

    Plumb80, mungo lubią tę wiadomość

  • Klaudiaa Autorytet
    Postów: 1685 840

    Wysłany: 28 października 2013, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ruda27 wrote:
    Dziewczyny co myslicie.
    Moje plamienie ma domieszki krwi, powinnam to uznac za 1 dzien okresu? Zaczac nowy cykl??
    Nie wiem co robic..


    A jak dlugie masz cykle?

    c55fgywlzep4egh7.png

    bi7ym6k55zajyuk9.png

  • Klaudiaa Autorytet
    Postów: 1685 840

    Wysłany: 28 października 2013, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pytam bo (moze przeoczylam albo nie doczytalam wpisu na ten temat) ale robilas moze test ciazowy?

    c55fgywlzep4egh7.png

    bi7ym6k55zajyuk9.png

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudiaa wrote:
    A kiedy testujesz?

    4 listopada

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam takie pytanko 24 w srode z obliczen miałam owulacjie i czy to normalne ze na drugi dzień mnie jajniki bolały ? a w dzień owulacji plecy na dole i trochę brzuch ale chwile bo mascia plecy posmarowałam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam takie pytanko 24 w srode z obliczen miałam owulacjie i czy to normalne ze na drugi dzień mnie jajniki bolały ? a w dzień owulacji plecy na dole i trochę brzuch ale chwile bo mascia plecy posmarowałam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudiaa wrote:
    a co to jest ta niewspolmiernosc porodowa?

    Niewspółmierność porodowa, czyli inaczej miednicowo-główkowa, polega na tym, że miednica ciężarnej kobiety jest zbyt mała w stosunku do główki dziecka, co uniemożliwia poród drogami naturalnymi. Jest to bezwzględne wskazanie do cesarskiego cięcia.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Plumb80 wrote:
    Niewspółmierność porodowa, czyli inaczej miednicowo-główkowa, polega na tym, że miednica ciężarnej kobiety jest zbyt mała w stosunku do główki dziecka, co uniemożliwia poród drogami naturalnymi. Jest to bezwzględne wskazanie do cesarskiego cięcia.
    no to wlasnie ja napisałam co to jest :) bo tak miałam

  • Klaudiaa Autorytet
    Postów: 1685 840

    Wysłany: 28 października 2013, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia2020 wrote:
    4 listopada

    No to trzymam mocno kciuki! :)

    c55fgywlzep4egh7.png

    bi7ym6k55zajyuk9.png

  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 687

    Wysłany: 28 października 2013, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cały dzień ruszam ryjkiem:) nudny dzień dzisiaj:) byle do jutra wytrzymac:)

    mungo, Karolcia26 lubią tę wiadomość

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudiaa wrote:
    No to trzymam mocno kciuki! :)
    A Ty mama kiedy do lekarza znow? badan jeszcze nie robisz?;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Margotka87 wrote:
    Cały dzień ruszam ryjkiem:) nudny dzień dzisiaj:) byle do jutra wytrzymac:)
    czytalas moja wiadomosc o tescie, abys powtorzyla?;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klaudia nie robilam testu, bo od dzisiaj plamie. Teraz juz widze czerwony sluz..
    Ost cykl mialam 27 dni i w sumie dzisiaj jest 27 dzien, ale owu mialam pozniej, takze moja faza luealna trwa tylko 12 dni..
    Zawsze mialam plamienia przed @ ( tzn od czasu poronienia).. I teraz to plamienie jakby krotsze bo sybciej @... Poczekam dk wieczora i zobacze jak sie rozwinie..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malinka19 wrote:
    no to wlasnie ja napisałam co to jest :) bo tak miałam
    No spoko spoko ;) Twój wpis zauważyłam później na kolejnej stronie forum. Chciałam tylko pomóc :/

  • Margotka87 Autorytet
    Postów: 1042 687

    Wysłany: 28 października 2013, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania jutro mam wyniki z bety więc bie będę sikanca robić jutro się wszystko okaże:)

    Plumb80, mungo, iza30 lubią tę wiadomość

    zpbndf9hsafopz9u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no bo się wlasnie pytala co to jest

  • mycha28 Autorytet
    Postów: 1145 1372

    Wysłany: 28 października 2013, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny wróciłam od gina MASAKRA!!!!
    utwierdziłam sie w przekonaniu że na NFZ nic nie da się załatiwć!!!

    Wchodze powiedziałamże chce Cytologie i USG a on że USG na następnej wizycie bo teraz to bym musiała zapłacić!!!
    no i szlak mnie już trafił!!!
    murzyn obrzydły tak mnie wnerwił że ja pierd...le!!

    pobrał cytologie i zadowolony!!
    no to mu pokazuje wyniki TSH (2,92 ) i prolaktynę (,9 ) zrobione w 5dc no i mówie że staramy sie o dziecko że 1,5 roku bez zabezpieczenia a tak około 6 miesiecy próbujemy w dni płodne trafiać i ze mierze temperature i wiem kiedy owulacja itd.

    A on jebany że wynik dobre i zaczyna mi roztłuaczać jak sie dzieci robi ( jakbym ku..a tego nie wiedział !!!

    na USG mam termin na 16 grudnia!!! w du..ie mam to wszystko :(

    zła jestem jak cholera!!

    ciekawe co jutro endo odwali tez na NFZ idę

    Wojtus 2530 g, 50 cm <3 Szymus 2380 g, 50 cm <3
    201602151781.png
‹‹ 130 131 132 133 134 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ