Forum Starając się - ogólne Typowe trolle :-)
Odpowiedz

Typowe trolle :-)

Oceń ten wątek:
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 11 lutego 2016, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rossanna nie pomogę bo nie brałam ale jak dziewczyny mowią że brać to bierz :) Też muszę nad tym pomysleć bo chyba słabo u mnie ze śluzem...

    Antylopa świetna wiadomość ;) Wreszcie bedziecie na swoim ! :)

    Kurcze same dobre wieści przynosicie a ja mam złe...Co prawda wiem o tym od wtorku ale aż mi wstyd było pisać - nie zdałam egzaminu :( W przyszły piątek mam 3 termin - OSTATNI). Gość chyba się ewidentnie na mnie uwziął, bo chłopak który cały egzamin mi żurawia zapuszczał do kartki zdał a ja nie....a byłam pewna że się uda bo dobrze mi poszło ;( I teraz nie wiem jak to bedzie....wczoraj juz sie zaczełam uczyć, ale mam takie złe przeczucia że choćbym umiała na 200% to i tak mnie uwali :/ Wrrr

    I przez to nie mam ferii, nie pojade do rodziców moich, tylko musze siedzieć i się uczyć :(

    W dodatku coraz bardziej myślę że nasz projekt baby w tym roku nie wypali i tak to wszystko mnie dobija ! Ehh no ale co zrobić....

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 11 lutego 2016, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Faktycznie same dobre wieści przynosicie!!!
    Kamika.. Jeszcze dwa miesiące mamy żeby w tym roku urodzić, spokojna głowa, damy radę! Egzaminem tez dasz radę! Czytaj, czytaj i jeszcze raz czytaj.
    Ja przeziebienia ciąg dalszy, dziś doszedł katar :( wiec przez najbliższy tydzień albo i dwa bede sie z nim męczyć.
    Dziś rano małż mówi: no super, nie dość, ze przeziębiona to jeszcze katar i w weekend pewnie bede leżeć wiec nigdzie nie wyjdziemy a do tego pewnie mnie zaleje na walentynki - genialna prognoza. Biedaczek i on i ja :D

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 11 lutego 2016, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj Rosalina ja też mam katar. Wczoraj się przypałętał i czuję się srednio :(

    Aaa tam walentynki...jakos mnie to swieto nie rusza :P Dzien jak codzien :P Mogę przeleżeć pod kołdrą i żadnej różnicy mi to nie zrobi ;) hehe chyba jestem mało romantyczna :P Chociaż nie...poprostu wole romantyzm bez okazji i często niż w tej jeden dzień w roku gdy wszyscy szaleją i mówią jak się kochają a następnego dnia się np. kłócą :P

    ckaidqk34aroni5a.png
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 11 lutego 2016, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja właśnie chciałam iść w niedzielę na Planetę Singli, ale cała sala kinowa już wykupiona, więc idziemy na pizze , a potem wybierać płytki do łazienki i myślę, że tak też będzie romantycznie :)

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 11 lutego 2016, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    byliśmy w zeszły weekend na tym filmie ale juz chyba Wam o tym pisałam :P Miałam nosa, że w walentynki bedzie wszystko dawno rozkupione :P

    Pizza zawsze spoko :P Wczoraj nas naszło i zamówiliśmy na kolacje ;)

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 11 lutego 2016, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamika zdasz,trzymamy kciuki!Ja nie planuję walentynek,nie mam humoru,bo tempka dzisiaj spadła:/

  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 11 lutego 2016, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Antylopaa no super;)

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 11 lutego 2016, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My jeszcze nie mamy planów na waletynki ale w sobote jedziemy do kuzynki w góry <3 jupiiiiiiiii !!!!

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 11 lutego 2016, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    E tam Walentynki. Zwykły dzień,jak chcesz pokazać,że kochasz to masz 365 dni w roku :)

    Kamika wierze w Ciebie-pokaż temu dupkowi,że potrafisz :)

    My wróciliśmy z kliniki. Od 2 dnia cyklu biorę zastrzyki Gonal na stymulacje. Trzymajcie kciuki :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lutego 2016, 20:36

    inaa lubi tę wiadomość

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 11 lutego 2016, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj a ja tam lubie takie dni dla wszystkich jak walentynki, jest tak romantycznie wszedzie :) my idziemy do kina - pierwszy raz w walentynki :D

    inaa jak ja bardzo chcialabym jehcac teraz w gory, zwłaszcza, że sniegu nasypało i pewnie atmosfera jest cudna!

    Karola???? co tam u Ciebie?

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • Karola - mama Julci i ... ? Autorytet
    Postów: 1579 363

    Wysłany: 11 lutego 2016, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka dziewczyny a ja się rozłozyłam na maksa córci przechodzi a mnie łapie przeziebienie i to tak na ostro ;( ale mam zamiar do sob sie wykurować kurczei dziwnie mnie boli brzuch nie jak na @ tylko tak w dole brzucha takie rozciaganie czy co masakra cholera wie co jest grana mam nadzieję ze @ przyjdzie w poniedziałek
    My tez walentynek nie uwarzamy wole byc kochana i kochac przez cały rok a nie w jeden dzień bo tak jest w kalendarzu napisane
    cała reszta w miare ok Kamila zdasz na prewno bedzie ok

    01.01.2011 - Aniołek 6 tc :(
    18.05.2012 - Juleczka nasze największe szczęście :)
    19.04.2016- Aniołek 14 tc :(
    Kochamy Was ;)

    201205184874.png
  • antylopaa Autorytet
    Postów: 1126 374

    Wysłany: 12 lutego 2016, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc kochane, ja dziś wzięłam sobie wolne i odpoczywam w pierwszy dzień okresu. A właściwie to nie wiem czy nie zaznaczyć już wczoraj? Hm...

    ex2bdf9hnbh57908.png

    Udało się w <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 cyklu
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 12 lutego 2016, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejoooo
    Antylopko dobrze, że wzięłaś wolne ! Każdemu się należy odpoczynek, a co !
    Ja dzisiaj sama bo mąż wyjechał na delegacje. Tak pół na pół. I się ciesze i smuce hehe ;-) !!

    kamika23 lubi tę wiadomość

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Rosolina Autorytet
    Postów: 809 185

    Wysłany: 12 lutego 2016, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wolne super sprawa, ja juz od 3 dni jestem w domu przez przeziębienie, u mnie dziś spadek temp na łeb na szyje, ale tez pół nocy nie spałam, wiec moze ze zmęczenia tak nisko. Czuje, ze @ sie zbliża.

    p19uqqmzk4ecto70.png
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 12 lutego 2016, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inaa odpoczywaj :)

    Rosalina zdrowiej :) Kurcze temp spadła....? To nie testowałaś :(

    Ja wróciłam z wizyty od endo. Babeczka bardzo miła. Po zrobieniu wywiadu itd. stwierdziła, że mam pare obiawów które mogą wskazywać na problemy z tarczycą, więc zleciła mi TSH,ft3,ft4,antyTPO i USG tarczycy. Rozmawiałam z nią na temat jakie powinno byc TSH dla staraczek i powiedziała że do 2,5 spokojnie może być, pod warunkiem że pozostałe składowe do obrazu tarczycy są prawidłowe. Chciała mi też zlecić prolaktynę ale powiedziałam że już mi gin zleciła więc zrobie wszystko razem :)

    Poleciła też przerzucić się z kwasu foliowego na witaminy prenatalne z jodem.

    A no i powiedziała też że ze względu na choroby u moich rodziców jedno z tych badań skontroluje przy okazji moją przysadkę mózgową....ale już nie dopytałam o które chodzi. Musze poczytać

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 lutego 2016, 12:14

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Ania-nowa Autorytet
    Postów: 1246 511

    Wysłany: 12 lutego 2016, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie początek @...:(

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 12 lutego 2016, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o kurwa !

    Dziewczyny... wysikałam przed chwila słabiutką 2gą kreskę

    polly8725, cookiemonster, Ania001, Lizzinka, motylek000 lubią tę wiadomość

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 12 lutego 2016, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe Inaa widzialam,ze tak bedzie. Nerwy i stres-kompletnie nie myslalas o staraniach i bach!!! Tadam :) po cichu ale gratuluje i sciskam :*
    Ze tez jest weekend i bety nie ma gdzie zrobic. Jestes moim herosem

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 lutego 2016, 17:08

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 12 lutego 2016, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hm tylko nie tak miało byc !! Przeciez 2 lata sie nie udawało... teraz adopcja i ten nowotwór !!!!!!! Masakra, ja miałam isc na operacje... masakra. Jestem załamana !

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • polly8725 Autorytet
    Postów: 1153 546

    Wysłany: 12 lutego 2016, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana,zobaczysz wszystko jakos sie ulozy. Z doswiadczenia wiem,ze czasami tak sie niefajnie los uklada,a patrzac z perspektywy czasu myslisz,ze tak mialo wlasnie byc. Skoro guz nie jesr zlosliwy to moze chyba poczekac.

    Endo IV stopień. 2014-laparo, 2016.03
    2 oocyty, jeden zapłodniony(mrożak) 2016.05.30 crio ☹️
    2016.08 operacja, 2019.01 laparo
    2019.03 podchodzimy do IVF
    Amh 0,92
    26.03.19 Punkcja-1 oocyt
    28.03.19 Transfer zarodka w 2 ddobie
    e5d5d8a3de363b2745adb62076475daf.png
‹‹ 131 132 133 134 135 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego