X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wróżenie z wykresów- czarownice w oparach absurdu
Odpowiedz

Wróżenie z wykresów- czarownice w oparach absurdu

Oceń ten wątek:
  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8695 7455

    Wysłany: 28 sierpnia 2016, 23:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosiowa, nie znam się absolutnie na tabsach, więc nie powiem. Ale mam nadzieję, że Alexis była na właściwej imprezie :D

    Ciri, opowiedz więcej o pytaniu teściowej :D

    Cyt, a ze zdjęcia oczu też powie? Bo to mógłby być świetny interes testem na mmsa :D tu na forum chociażby jest majątek do zbicia ;)

    ktosiowa, Malibu lubią tę wiadomość

    zem3qps6in5tddof.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 00:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tam moja tesciowa nie wierzyla ze jestem w ciazy nawet jak bylam po badaniach to stwierzila ze sciemniam ;p

    A sytuacja podobno wygladala tak:
    G mowi do mamy ze na swieta bedzie nas juz duzo po 10 osob (policzyl nowego siostrzenca ktory ma sie urodzic) na co mama pyta czy jestem w ciazy bo miala ostatnio pytac ale zapomniala. Co nie zmienia faktu ze jakbym byla to na swieta dzieciaka by jeszcze nie bylo ;p

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 sierpnia 2016, 00:08

  • marzusiax Autorytet
    Postów: 3771 2713

    Wysłany: 29 sierpnia 2016, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie pewnie też coś podejrzewają. ''Znowu brałaś leki? Znowu nie pijesz?". Jak bym powiedziała, że nie mam ochoty na piwo to i tak by mi wcisneli :/ Już nie mam pomysłu jak się wymigiwać. Jak się okaże, że będzie ok to i tak nie mam zamiaru mówić teściom. Jak potrzebowałam wsparcia to było ''nie ty pierwsza, nie ostatnia", więc niech się domyślają, bo nie będę z nimi dzielić mojej radosci

    f2wl9vvjip8wdzqr.png1usawn15ypoqzu4l.png
    Krzyś [*] 38tc 13.01.2015 - maleńka duszyczka a brakuje tak wiele...
  • kattalinna Autorytet
    Postów: 8695 7455