Forum Starając się - ogólne Zostańmy mamami 2014
Odpowiedz

Zostańmy mamami 2014

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tym bardziej, że mam uczucie jakby cały czas się ze mnie "lało" (przepraszam za wyrażenie), dokładnie tak jak podczas okresu.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KotkaPsotka wrote:
    A to rozumiem ze wasze kotki w domu siedza, no to sie nie ma co bac chorob:). Mylslam ze to takie wolno biegajace.
    moj wychodzi do ogrodu... czasem jak nie worci to zostaje na noc.. zawsze ma okno otwarte zeby wejsc...jest szczepiony na wszystkie kocie choroby. jedyne czego sie boje to kociego HIV. ale u nas w okolicy nie ma kotw a on i tak daleko niechodzi najczesciej tylko do muru i siedzi i go widze caly czas.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lipca 2013, 10:41

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alxa wrote:
    puszysta a to mój:
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/394248_522389004492183_1044450479_n.jpg

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/394359_521182901279460_70239078_n.jpg


    jakiś miesiąc temu chyba:P

    Drugie zdjęcie robiła Julka:)

    jaki cudak sliczny :) moj tez byl aki malutki a potem nagle wyrusl.. przez noc chyba bo tak nagle :p
    Sliczny jest...

  • patrianna Przyjaciółka
    Postów: 65 41

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nusia wrote:
    kurcze Patrianna to który to już dzień po owulce? może powinnaś wybrać się na bete? a masz jakieś bóle? np typowo okresowe?

    mam długie cykle do 22 kwietnia co 34 dni z zegarkiem w ręku, aż tu nagle totalny rozjazd cyklu, miesiąc wcześniej @ spóźniła mi się 16 dni (była owulaca nastraszyli mnie że ciąża pozamaciczna bo ciałko żółte było w jajniku a w macicy nic beta wykazała że ciąży nie było) dziś mija trzeci dzień od spodziewanej @ bóle mam jak na okres raz bardziej czuję podbrzusze raz lżej, jedno co różni ten cykl od poprzednich to to że bolą mnie piresi tak całkiem, całkiem, a nie miewałam tak od niepamiętam kiedy. Dziś jak wróce do domu jade na bete chcę mieć pewność. Jeśli z bety nic nie wyjdzie będe miała znowu troszke czasu aby lepiej się przygotować na kolejny cykl :) Wierze, że mój czas przecież nadejdzie któregoś dnia

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    f2w33e3kp6on3x4r.png
  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mój kot siedzi w domu bo mieszkam na 4 pietrze... poprzednia wariatka wyskoczyła za gołębiem ale nie przezyla :( w swoje pierwsze urodziny! Ale mała płakała:(
    teraz mamy siatki w oknach zeby nie wypadł Blutek bo jest cudowna!
    Przeciwieństwo tamtej zołzy:)

    Puszku oczywiście, że będziemy ją sterylizować ale po pierwszej rui :)

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alxa wrote:
    mój kot siedzi w domu bo mieszkam na 4 pietrze... poprzednia wariatka wyskoczyła za gołębiem ale nie przezyla :( w swoje pierwsze urodziny! Ale mała płakała:(
    teraz mamy siatki w oknach zeby nie wypadł Blutek bo jest cudowna!
    Przeciwieństwo tamtej zołzy:)

    Puszku oczywiście, że będziemy ją sterylizować ale po pierwszej rui :)
    a czemu dopiero po pierwszej rui?

    szkoda poprzedniego kotka... moj tez wariat

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po pierwszej rui bo tak chce nasz lekarz.. a ja się nie będę sprzeciwiać.. tak było od zawsze to tak będzie i tym razem:)
    Po prostu zaczął mi opowiadać co się może stać jeśli kotka się wysterylizuje wcześniej..:) wolimy pczekać

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cudne macie te kociaczki :)

    Puszysta lubi tę wiadomość

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny:)

    Dołączam do Was, bo też chce być mamą 2014r. :) Odstawiłam tabletki jakoś w listopadzie, bo chciałam ,,oczyścić" swój organizm przed staraniami o dzidzie po ślubie. I tak w maju ślub i od tego momentu staramy się o maluszka, ale na razie bez wyczekiwanych rezultatów. Trochę się martwię, że może coś byc nie tak... no ale teraz mam 11dc i od dziś startuję z testami na owulację zobaczymy czy coś to działa bo mieisączke mam nieregularną i może uda mi się wyłapać owulacyjke kochana hehe

    Puszysta lubi tę wiadomość

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiemy:D mój troche w rudy przechodzi;P ale też śliczny, Julka chciała czarnego.. poprzednia była biała z czarnymi łatkami.. a ta jest wybrana z 4 kotków: dwa całe rude i dwa takie czarne z rudymi plamkami.. a małej spodobało się to, że Blue ma dwie łapki rude :)
    a oczy miała takie ogromneeee i niebieskiee :)

    Puszysta, Nusia lubią tę wiadomość

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alxa wrote:
    po pierwszej rui bo tak chce nasz lekarz.. a ja się nie będę sprzeciwiać.. tak było od zawsze to tak będzie i tym razem:)
    Po prostu zaczął mi opowiadać co się może stać jeśli kotka się wysterylizuje wcześniej..:) wolimy pczekać
    co lekarz to opinia... moj jest zdania ze im szybciej tym lepiej zanim ukatywnia sie hormony... bo potem jak juz beda aktywne i nagle znikna (po sterylce) to wtedy moze byc niefajnie...

    ja w polsce miałam kocice i pamietam jak sie meczyla przy kazdej rui...

    to jest twoja decyzja i dobrze ze ufasz swojemu weterynarzowi :) tak najlepiej.

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wirbażka wrote:
    Hej Dziewczyny:)

    Dołączam do Was, bo też chce być mamą 2014r. :) Odstawiłam tabletki jakoś w listopadzie, bo chciałam ,,oczyścić" swój organizm przed staraniami o dzidzie po ślubie. I tak w maju ślub i od tego momentu staramy się o maluszka, ale na razie bez wyczekiwanych rezultatów. Trochę się martwię, że może coś byc nie tak... no ale teraz mam 11dc i od dziś startuję z testami na owulację zobaczymy czy coś to działa bo mieisączke mam nieregularną i może uda mi się wyłapać owulacyjke kochana hehe

    Witaj u Nas:) trzymamy kciuki za Ciebie :)



    A ja biorę pudło i idę popakowac moją córę do przeprowadzki dalej.. bo nie zdążyła wszystkiego spakować przed wyjazdem:)
    Najchętniej napiłabym się do tego jakiegoś dobrego winka.. a tu trzeba po południu w auto wsiąść :(

    Puszysta lubi tę wiadomość

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wirbażka wrote:
    Hej Dziewczyny:)

    Dołączam do Was, bo też chce być mamą 2014r. :) Odstawiłam tabletki jakoś w listopadzie, bo chciałam ,,oczyścić" swój organizm przed staraniami o dzidzie po ślubie. I tak w maju ślub i od tego momentu staramy się o maluszka, ale na razie bez wyczekiwanych rezultatów. Trochę się martwię, że może coś byc nie tak... no ale teraz mam 11dc i od dziś startuję z testami na owulację zobaczymy czy coś to działa bo mieisączke mam nieregularną i może uda mi się wyłapać owulacyjke kochana hehe
    trzymam kciukasy. a przed tabletkami tez mialas nieregularne cykle??

    alxa wrote:
    wiemy:D mój troche w rudy przechodzi;P ale też śliczny, Julka chciała czarnego.. poprzednia była biała z czarnymi łatkami.. a ta jest wybrana z 4 kotków: dwa całe rude i dwa takie czarne z rudymi plamkami.. a małej spodobało się to, że Blue ma dwie łapki rude :)
    a oczy miała takie ogromneeee i niebieskiee :)
    moj niby caly czarny ale u skory ma bialo.. jak futro mu wychodzi to koncowki ma wlasnie biale... i jak slonce swieci to takie brazowe pasy mu sie robia. jego rodzenstwo walsnie jeden czarny z bialymi latami a drugi czarny w brazowe pregi.... ja chcialam calego czanego... i moj ma takie zolte oczy :)

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszysta wrote:
    co lekarz to opinia... moj jest zdania ze im szybciej tym lepiej zanim ukatywnia sie hormony... bo potem jak juz beda aktywne i nagle znikna (po sterylce) to wtedy moze byc niefajnie...

    ja w polsce miałam kocice i pamietam jak sie meczyla przy kazdej rui...

    to jest twoja decyzja i dobrze ze ufasz swojemu weterynarzowi :) tak najlepiej.

    tego lekarza znam odkąd pamiętam! jeszcze jak mnie na świecie nie było to leczył psiaka od mojej mamy! :)
    więc ufam mu, co mi powie tak robię :)

    Puszysta lubi tę wiadomość

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alxa wrote:
    Witaj u Nas:) trzymamy kciuki za Ciebie :)



    A ja biorę pudło i idę popakowac moją córę do przeprowadzki dalej.. bo nie zdążyła wszystkiego spakować przed wyjazdem:)
    Najchętniej napiłabym się do tego jakiegoś dobrego winka.. a tu trzeba po południu w auto wsiąść :(

    nienaiwdze pakowania.... dwa tygodnie temu sie przeprowadzilam i w sypialni mam taki burdel... nie chce mi sie tego rozkladac... co najwazniejsze wyciagniete a reszta lezy i kwiczy :P

  • alxa Autorytet
    Postów: 259 172

    Wysłany: 17 lipca 2013, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszysta a ja się właśnie łudzę, że w końcu znajdę wszystkie rzeczy, które chomikowałam po szafkach;P

    e3db312905.png
    920555c751.png
  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 17 lipca 2013, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zaczęłam brać tabletki bo miałam silne bóle brzucha i nieregularne miesiączki no i było mi na rękę - wiadomo ;) jak przestałam brać to miałam znów nieregularnie ze 2 cykle, a potem mi się unormował cykl na ok.28-29dni. Jednak ze względu na burzliwy okres w życiu(koniec studiów i ślub w maju mi się nałożyły na siebie - można było oszaleć) znów mi się wszystko rozregulowało... i teraz obserwuje co będzie dalej z moim cyklem bo fazę luteinową mam ok 10dniową i tu może być problem... ale jestem dobrej myśli ;) musi się udać

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja takie skarby wynajdywalam przy paqkowaniu ze nawet nie wiedzialam ze to mam:P a teraz nie wiem w ktorym kartonie to jest :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 lipca 2013, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wirbażka wrote:
    ja zaczęłam brać tabletki bo miałam silne bóle brzucha i nieregularne miesiączki no i było mi na rękę - wiadomo ;) jak przestałam brać to miałam znów nieregularnie ze 2 cykle, a potem mi się unormował cykl na ok.28-29dni. Jednak ze względu na burzliwy okres w życiu(koniec studiów i ślub w maju mi się nałożyły na siebie - można było oszaleć) znów mi się wszystko rozregulowało... i teraz obserwuje co będzie dalej z moim cyklem bo fazę luteinową mam ok 10dniową i tu może być problem... ale jestem dobrej myśli ;) musi się udać
    no 10dniowa faza lutealna to troszke krotko... watro zasiegnac opini ginekologa. a co do cykli to pewnie przez stres ;) wroci do normy... mi sie po zapaleniu tak zrobily ze juz sama nie wiem... 52dni, 36dni,16dni no i ten teraz... dlatego sledze tempke na ovufriend inaczje bym na spontana szla :P

  • wirbażka Autorytet
    Postów: 301 111

    Wysłany: 17 lipca 2013, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Puszysta wrote:
    no 10dniowa faza lutealna to troszke krotko... watro zasiegnac opini ginekologa. a co do cykli to pewnie przez stres ;) wroci do normy... mi sie po zapaleniu tak zrobily ze juz sama nie wiem... 52dni, 36dni,16dni no i ten teraz... dlatego sledze tempke na ovufriend inaczje bym na spontana szla :P

    no spontan mi na razie nic nie przyniósł, a już wcześniej mierzyłam temperaturke bo miałam jak zadanie domowe do nauk przedmałżeńskich przynieść babie wykresy hehe przestałam na chwile i znów zaczęłam warto wiedzieć co się dzieje ;)

‹‹ 18 19 20 21 22 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Gadżety elektroniczne dla kobiet część 1 - opaski fitnessowe wesprą Twoje zdrowie, ale też płodność

To pierwszy artykuł z serii gadżetów elektronicznych dla kobiet. Dziś przyjrzymy się opaskom fitnessowym - w czym mogą nam pomóc, na co warto zwrócić uwagę wybierając opaskę i co ciekawe w jaki sposób opaski fitnessowe mogą dodatkowo wesprzeć naszą płodność i polepszyć analizę cykli miesiączkowych. Podpowiemy również dlaczego warto skonfigurować opaskę z aplikacją miesiączkową i czy zawsze jest to możliwe.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego