35 +
-
WIADOMOŚĆ
-
A wracajac do glownego tematu. Bedzie Jas, bo moj M jest przekonany, ze bedzie chlopak. Ja od lat marzylam, by nadac dziecku te imie. A co do dziewczynki-aj dont nol.
mamatrojki80, Elfik, kkisia, Aasiula, iwcia77, chruszczow, Magda*, Sabina lubią tę wiadomość
Zofia8
-
Dziobak wrote:Kochana, nigdzie nie stalam w kolejce. Na brzuch wchodzilismy wszędzie od razu. To ludzki kraj, respektuja ciezarne.
Ale lazenia było, nie powiem.
A brac na litosc bo ciezarna nigdy nie umialam.
Nawet z mlodym w wysokiej ciazy zawsze se stalam grzecznie , nie lubie litosci. Bo czesc serdecznie rpzepusci a reszta cie wzrokiem ukamieniujepeppapig, Aasiula, iwcia77, chruszczow lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyDziobak wrote:Som jeszcze jakieś inne kucharki?? Help!
PS nie jestem kucharką tylko księgową...Elfik, Dziobak, iwcia77, chruszczow, BISCA lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
peppapig wrote:Cholera zjadłabym devolaja
wiem co będzie w łikend na obiad!
Na szczęście mam zamrożone gołąbkipeppapig, Aasiula, iwcia77 lubią tę wiadomość
-
a ja nie przepadam za mrożonym jedzeniem
zjeść zjem, ale ma taki posmak dziwny
jeść mi się przez Was zachciałomamatrojki80, peppapig, moremi, kapturnica, kkisia, Aasiula, Dziobak, chruszczow, Mega lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnykapturnica wrote:A ja golabka mrrrr.Chyba trza se bedzie zrobic.Mrozone nie lubie juz jakos mi srednio pasuja dlatego biedna zawsze musze robic ciagle heh.Tylko moj zje mrozone
moremi, Dziobak, Mega lubią tę wiadomość
-
Widzisz moj syn tez nie chce obiadow w szkole ejsc..A szkoda bo by mi pierdylenie z obiadem odpadalo..A jemu tam po prostu nie smakuje .
Ja nie przepadam za mrozonym zarciem.Juz wole w sloiki zawekowac bardziej maja wtedy smak zblizoby do swiezo zrobionegomamatrojki80, gretka, kkisia, Aasiula, peppapig, chruszczow lubią tę wiadomość
-
Wracając do imion
w 2006 jedna osoba nazwała syna Żyraf