Forum Starając się po 35 roku życia 35 + starajace sie o pierwsze dziecko, czy sa takie?
Odpowiedz

35 + starajace sie o pierwsze dziecko, czy sa takie?

Oceń ten wątek:
  • Sesyjka Koleżanka

Wysłany: 26 marca, 15:29

Cytuj  /     /  Zgłoś
    OllaOlla wrote:
    Dziewczyny,

Mam 37 lat, macice jednorozna, podobno endometrioze, problemy raczej po mojej stronie. i nagle moj maz dopuscil Do siebie opcje IVF.
    Wczesniej nie bylo o tym mowy...

Jestem zielona w temacie. Kogo w Warszawie polecacie? Jaka klinike?

Bede bardzo wdzieczna za pomoc, bo... nie mam pojecia. Niby radosc ale... tez szok i stres z tymi myslami.
    ja się zapisałam na 1 wizytę do Novum.

• AnRaSaAr Znajoma

Wysłany: 23 kwietnia, 19:18

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania 41 lat i się staramy

• efcia84 Koleżanka

Wysłany: 26 kwietnia, 22:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    37 i też walczymy i się nie poddajemy ;)

• efcia84 Koleżanka

Wysłany: 26 kwietnia, 22:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sesyjka wrote:
    ja się zapisałam na 1 wizytę do Novum.
    Novum dobry wybór ;)

• Beddina Debiutantka

Wysłany: 26 kwietnia, 22:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w 17 tyg. ciazy, mam 36.6 lat :) po 2 poronieniach w 2020 i 2017. Glowa do gory laski i powodzenia

Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 kwietnia, 22:43

8p3oe6hhmq21jvre.png
  • Sesyjka Koleżanka

Wysłany: 27 kwietnia, 08:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beddina wrote:
    Jestem w 17 tyg. ciazy, mam 36.6 lat :) po 2 poronieniach w 2020 i 2017. Glowa do gory laski i powodzenia
    super,
    naturalnie się udało?

• PtojectBejbi3 Nowa

Wysłany: 27 kwietnia, 13:59

Cytuj  /     /  Zgłoś