Grudzień 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nesairah wrote:Jutro zaczynam 30 tydzień. Nie wierzę w to do końca, że już tak daleko zaszliśmy. Dzisiaj kończymy przemeblowanie, ogarniam dalej wyprawkowe rzeczy i pozostanie wielki czas oczekiwania. W październiku mój P będzie trochę w rozjazdach, boję się zostać sama trochę, ale liczę na to, że nic się nie będzie działo złego.
tez
bedzie w rozjazdacha tego sie balam najbardziej Najchetniej zamknelabym go w domu na caly czas zeby na porod juz czekal mnie wiezc
-
Hej dziewczyny.
Potrzebuję informacji od którejś z Was która będzie rodziła na Karowej.
Czy się umawiałyście, rozmawiałyście i byłyście w szpitalu na oględzinach i takich ogólnych informacjach ? Jestem w tym zupełnie zielona i nie wiem do kogo mam się zgłosić, jak rozmawiać itp.
Kiedyś jakoś było łatwiej, kobieta rodziła jechała do szpitala i było oka teraz trzeba wybrać szpital, mieć plan porodu itp
Oliwier ♥
22.07.2017 pierwszy kopniak
Lilianna ❤
16.04.2021 pierwszy kopniak -
nick nieaktualnyomii wrote:Hej dziewczyny.
Potrzebuję informacji od którejś z Was która będzie rodziła na Karowej.
Czy się umawiałyście, rozmawiałyście i byłyście w szpitalu na oględzinach i takich ogólnych informacjach ? Jestem w tym zupełnie zielona i nie wiem do kogo mam się zgłosić, jak rozmawiać itp.
Kiedyś jakoś było łatwiej, kobieta rodziła jechała do szpitala i było oka teraz trzeba wybrać szpital, mieć plan porodu itp
Zawsze możesz pojść na oddział i zapytać się położnych dyżurujących,czy możesz obejrzeć sobie oddział, jak wygląda itd. Plan porodu będę ustalać bliżej porodu z moim lekarzem, jak już będę wiedziała co i jak. Chociaż jak go czytam, to i tak życie pewnie zweryfikuje swoje.
Zdecydowana jesteś tam rodzić? -
[QUOTE=[m]alina]Nataliamonika, sa jeszcze monitory oddechu przypiname do pieluszki. Tez mam ten cocoon i w właśnie z tego powodu stawiam na tego typu monitor oddechu.[/QUOTE]