Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Hela dziękuję! Jestem taka zielona w tym wszystkim, że aż mi głupio pytać, bo pewnie te moje pytania to są dla Was oczywiste ... ale ja serio nie wiem co z czym się je i wolę spytać, bo mnie wlaśnie takie błahostki przerażają .. Dziękuję Wam za pomoc i za to, że mnie nie wyśmiewacie ..
Hela85, Bambi85, Agusiek89, KasiaKwiatek lubią tę wiadomość
-
Hela85 wrote:kosmetyki babydream rossman też mają bardzo dobre składy a tańsze, na równi z hippem jakościowo, ja stosuje zamiennie, zależy który zapach się znudzi no i Linomag niektóre
Mi w tych rosmanowych zapach przeszkadzaale jakościowo są dobre.
Fasia, Hela85 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnyHela85 wrote:kosmetyki babydream rossman też mają bardzo dobre składy a tańsze, na równi z hippem jakościowo, ja stosuje zamiennie, zależy który zapach się znudzi no i Linomag niektóre bo z olejem lnianym są
No też widziałam i real-owski też niby nie jest najgorszy tak samo z chusteczkami ale teraz Auchan przejmuje więc ciekawe czy utrzyma się też skład.Hela85 lubi tę wiadomość
-
O właśnie, zapomniałam o Babydream. Też słyszałam, że mają fajny skład no i racja, że cena bardzo dobra. A ten linomag to jakaś maść na pupę? Na odparzenia? A sudocrem? Dostałam od koleżanki małe opakowanie i nie wiem czy kupować coś jeszcze ...
-
nick nieaktualny
-
Angela póki co mam małe opakowanie więc sobie wypróbuję. To w takim razie tego linomagu czy czegoś innego nie kupuję. Najwyżej dokupię później
Anka dobrze, że zauważyłaś bo naprawdę rano byłoby nieciekawieiwonka1077 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyFasia wrote:O właśnie, zapomniałam o Babydream. Też słyszałam, że mają fajny skład no i racja, że cena bardzo dobra. A ten linomag to jakaś maść na pupę? Na odparzenia? A sudocrem? Dostałam od koleżanki małe opakowanie i nie wiem czy kupować coś jeszcze ...