X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniówki 2015 :)
Odpowiedz

Kwietniówki 2015 :)

Oceń ten wątek:
  • Fasia Autorytet

Wysłany: 9 stycznia 2015, 17:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ida wrote:
    Ja polecam Diosminex, ale nie wiem czy w ciąży można. Plus duuuużo wody. I jakieś maści, ale nie wiem jakie można w ciąży.

No własnie ja potrzebuję czegoś na teraz ... poza okresem ciąży to wiem co można a czego nie .. Wody dużo piję i nic ...

7.04.2015r. - 39+1 tc. 3400g i 51cm szczęścia! <3
    9f7j9vvj6vasnid9.png

Aniołek - 26.06.2013r
  • Ida Autorytet

Wysłany: 9 stycznia 2015, 18:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    [

Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 marca 2016, 08:31

Hela85, mantissa lubią tę wiadomość

• Eweliśka Autorytet

Wysłany: 9 stycznia 2015, 18:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale ja np jestem zielona ze wszystkiego i mi bardzo pomaga jak ktoś używa nazw wiem co zamawiać, np o linomagu odrazu skopiowałam, a jak komuś nie pasuje to niech sie nie stosuje i tyle..

Hela85, Gosha, KasiaKwiatek lubią tę wiadomość

ug37roeq6z3ep1sa.png
  • Fasia Autorytet

Wysłany: 9 stycznia 2015, 18:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pitole HELA w ciężkim szoku jestem ... Ty tu jesteś bezcenna na forum ze swoją wiedzą. Każda porada dotycząca dzieci, nas, kosmetyków, jedzenia była dla nas bardzo przydatna, a tu takie akcje ?? No aż mi się wierzyć nie chce ...

Tak jak dziewczyny piszą - daj tylko znać czy to ktoś od nas ?

P.S.
    Mogę prosić na priv info na temat tych hemoroidów ? Bedę baaardzo wdzięczna!

Hela85, KasiaKwiatek, Agusiek89 lubią tę wiadomość

7.04.2015r. - 39+1 tc. 3400g i 51cm szczęścia! <3
    9f7j9vvj6vasnid9.png

Aniołek - 26.06.2013r
  • nick nieaktualny

Wysłany: 9 stycznia 2015, 18:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to bede pytać się przy końcu o kosmetyki więc mysle ze mi napiszecie bo ja ciemna dupa w tym temacie :D

• haneczka Autorytet

Wysłany: 9 stycznia 2015, 18:07