Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Fasia wrote:Iwonka ciężko stwierdzić czy po mm jest lepiej, bo zawsze daje cyca, a dopiero na końcu jak mega mocno płacze daje mm.
Mój smoka nie chce. Najgorsze właśnie jest to, że jest przebrany i nakarmiony i ciągle płacze. Jestem wtedy bezsilna i nie wiem co robić..
Wiem, że z czasem będzie lepiej. Kwestia czasu mam nadzieje
To jeszcze jedno. Jak go przewijam to myje pupke woda a później albo linomag albo olej kokosowy. Dobrze robie? To się smaruje pupę tylko czy pachwiny, jajeczka itd? Wiem, że to głupie pytania ale ja jestem zielonaa normalnie to mam masc alantan wiec tym smaruje mu dupke
-
nick nieaktualny
-
Robotka1 wrote:Hwesta mi też się serce kraje jak czytam Twoją historię
dziewczyny co ile muszę wybudzać 3 dniowe dziecko? młoda przesadza? już drugi raz śpi powyżej 3.5 godziny a tu naciskają aby ją budzić co 3 godziny!!!
nic nie pomaga obudzi się na chwilę, pociumka z 5 minut i śpi księżniczka....
nawet przebieranie ją zbytnio nie rusza.....
czy to może być od tego że mi ją przywieźli i ona zwyczajnie czuje się bezpiecznie??
trochę mnie to stresuje, o 13 byłam ze swoim mlekiem żeby mi ja jakoś dokarmiły bo ja nie jestem w stanie ją wybudzić. no i dały radę, czuję ze za chwilę znowu tam pójdę;/Robotka1 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
iwonka1077 wrote:ja obecnie sudokremem bo ma dupe odparzona , sama pupe trzeba bo tez pytalam poloznej jajka tylko myc
a normalnie to mam masc alantan wiec tym smaruje mu dupke
Sudocrem jak najbardziej ale podobno przy starszych dzieciach bo dawka cynku dla maluchów jest podobno za duża - wiadomo że każda szkoła mówi inaczej, ale... nam powiedziała o tym żeby odparzenia smarować tormentiolem! I powiem że działa cuda, po dwóch dniach smarowania zero śladu odparzenia!
iwonka1077 lubi tę wiadomość
-
Amy_ wrote:przede wszystkim meeeega gratulacje Anula!!! Przetrzymal nas wszystkie ten twoj synek
skond zes wziela takiego koszykarza? 64cm? Lal