Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
haneczka wrote:Dziewczyny, toteż pisałam Wam, że mimo stosowania filtra spf 30 Artur ma czerwoną buźkę. Pisząc mi, że muszę go chronić, nie pomagacie mi. Pytam, co Wy robicie więcej niż ja, żeby dziecko zabezpieczyć.
-
Ida wrote:To dość niebezpieczne i ryzykowne, Amy jadła i Olek wył non stop... Surowe jabłka raczej nie...
Gosha lubi tę wiadomość
-
AAAAAAAA wkurzyłam się... tydzień temu złożyłam papiery o macierzyński do zusu... i zaznaczałam że chce przez cały rok mieć 80%... a dziś patrzę na PUE i jest najpierw 100 a później 60%
kurcze, baba mówiła że jak się składa wniosek do 14 dni od urodzenia na cały rok to z automatu jest 80%... wie ktoś czy można to jeszcze odkręcić? czy sobie darować?
-
Ja na spacer dzisiaj założyłam sweterek i kamizelkę puchową, żeby mi cycki chroniła. Mam wrażenie, że jak jest wiatr to one mi strasznie marzną.
Justinka nie znam się, więc nie pomogę, ale wydawało mi się, że wybiera się, jak chce się mieć płacone.Justinka lubi tę wiadomość
-
Anka1501 wrote:Justinka jak od razu bierzesz na rok to chyba powinno być 80%
Właśnie jadę do pracy podpisać wniosek o macierzyńskiech... poczekam, bo póki co na koncie pue mam wypełnione data decyzji, że macierzyński, jaki okres... a jak rozwinę to są daty od - do i te procenty... może jak zostanie reszta wypełniona to poprawią to na 80%... więc czekam do końca tygodnia...
-
PsotkaKotka wrote:Dziewczyny tez was tak boli/bolal brzuch w nocy jak sie musialyscie z boku na bok przewrocic? U mnie to masakra
. i teraz sie zastanawiam czy kazda tak ma czy tylko ja sie tak mecze?
jeszcze troszke musisz wytrzymać
-
Anka1501 wrote:Justinka właśnie wypisalam podanie na rok i personalna mówiła, że to 80% automatycznie jest.
Anka1501 lubi tę wiadomość
-
PsotkaKotka wrote:Dziewczyny tez was tak boli/bolal brzuch w nocy jak sie musialyscie z boku na bok przewrocic? U mnie to masakra
. i teraz sie zastanawiam czy kazda tak ma czy tylko ja sie tak mecze?