Kwietniówki 2015 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Rudzia wrote:Macie moze jakies zdanie na temat wozka spacerowego Quinny Zapp Xtra 2? Szukam jakies spacerowki na pozniej ale takiej zeby wytrzymala juz do konca bo jednak wozek 3 w 1 to nie wypal.. tzn pojezdze spacerowka bebetto z pol roku zeby nie bylo a pozniej sperzam.. te spacerowki od kompletow sa duze
Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 czerwca 2015, 11:18
Aguś86 lubi tę wiadomość
-
Ida wrote:No! Ja:-) Kiedyś tu pytałam, ale chyba żadna nie ogląda.
Mnie interesuje ze względu na historię, bo z wykształcenia jestem historykiem -
eee no mój styl też to nie jest, raczej podziwiam misternosc, to jak to było dopracowane, dokładnie zrobione, jakie klejnoty nosiły,ozdoby... ja noszę tylko obrączkę i dżinsy na codzień ale robi to wrażenie
też właśnie myślę o tym. ale był serial królową bona...Ida lubi tę wiadomość
-
Rudzia dzieki za odpowiedz o smoczkach
moj nie cierpi smoka ale sobie mysle, ze moze zmienie na MAM to mu sie spodoba, a jak nie to trudno
Mimka my juz mamy opanowane wszystkie pozycje do snu, takze jemu najlepiej sie zasypia albo jak siedze i go karmie, albo na ramieniu jak do odbicia. Innych nie preferuje
Hwesta moj synus poki co ma tylko mokre oczka ale lezki jeszcze nie bylomimka84 lubi tę wiadomość
-
hej, widze ze sie wbilam w aktualne dla mnie tematy. Liwi ja tez nie sprzatam a hmmm ...powinnam- delikatnie mowiac
, no moze za chwile
, chyba strzele jakas małą kawę na rozpęd.
Właśnie dzisiaj rano mialam przemyslenia na temat pieluch. Tez juz chyba pasowałoby kupić trójkę. A zapas tez jeszcze mam. Pake pampersow i pake dady. A nie wydaje wam sie, ze dady są mniejsze niz pampers? Ostatnio kupa wyleciała jakos bokiem w Dada i tak mysle, ze juz nie bede otwierac nowej paczki tylko komuś dam, a pampers moze jeszcze uda sie zuzyc. -
nick nieaktualnyLiwi kupiłam, próbowałam i lezą lepiej niz 2 ale mała chyba sie uczulila na pampersa